Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 05:35

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

tlumik

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 2
Rejestracja: 14 sierpnia 2010, 21:16
Lokalizacja: koszalin
Motocykl: honda cbr fireblade 900 rr
Rok produkcji: 1999

tlumik

Post » 04 października 2010, 22:33

witam wszystkich czy ktos moze mi powiedziec jak wymienie orginalny tlumik w sc33 na sportowy przelotowy czy moze to uszkodzic silnik a dokladnie glowice bylem u mechanika co stwierdzil ze po wymianie tlumika zostanie uszkodzona glowica zawory itp pozdrawiam

 
Posty: 491
Rejestracja: 20 lutego 2010, 20:54
Lokalizacja: NKE
Motocykl: cebra929rr i crf250r
Rok produkcji: 2001

Post » 04 października 2010, 22:56

:ooo: To dobry mechanik, musi byc rotfl2:

Awatar użytkownika
 
Posty: 442
Rejestracja: 22 stycznia 2008, 22:14
Lokalizacja: Królestwo słoja
Pochwały: 5
Motocykl: cbr 929 sc 44 CENZURA wi co z tego bedzie
Rok produkcji: 2000

Post » 04 października 2010, 22:57

daj numer to do niego się zapisze na przyszlość

Awatar użytkownika
 
Posty: 146
Rejestracja: 14 maja 2010, 18:25
Lokalizacja: Gorlice
Motocykl: FireBladeee 1000 RR
Rok produkcji: 2004

Post » 04 października 2010, 23:59

to 90% ekipy z forum ma CENZURA głowice <lol>

 
Posty: 155
Rejestracja: 16 maja 2009, 22:14
Lokalizacja: PL
Motocykl: cbr 954
Rok produkcji: 0

Post » 05 października 2010, 06:45

zmień warsztat !

Awatar użytkownika
 
Posty: 695
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 05 października 2010, 11:41

fafik pisze:zmień warsztat !

... jak najszybciej :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 349
Rejestracja: 22 września 2009, 18:05
Lokalizacja: Nysa
Pochwały: 3
Motocykl: 1000 RR sc57B. Nareszcie :)
Rok produkcji: 2006

Post » 05 października 2010, 14:39

Skąd się biorą tacy debile!Chyba na WSK się zna!
Byle do Wiosny :)

 
Posty: 366
Rejestracja: 02 grudnia 2007, 15:03
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 1
Motocykl: cbr sc57b
Rok produkcji: 0

Post » 05 października 2010, 14:47

hahahahahahahahahahhahahahaha!!!!!!!zostałem CENZURA...ny

 
Posty: 695
Rejestracja: 28 marca 2010, 19:39
Lokalizacja: Wyszogród
Pochwały: 3
Motocykl: Było 954rr jest R1 Rn12
Rok produkcji: 2002

Post » 05 października 2010, 17:52

Kufa to u mnie na bank cały piec padł bo oprócz komina mam jeszcze filtr K&N :D
Skąd ludzie takie pomysły biorą :ooo:

 
Posty: 21
Rejestracja: 06 sierpnia 2010, 09:21
Lokalizacja: Białystok
Motocykl: Honda CBR 900RR SC33 Fireblade
Rok produkcji: 0

Post » 05 października 2010, 23:10

pomysły takie sie biorą stad że w autach takie rzeczy się dzieją :)

 
Posty: 2
Rejestracja: 14 sierpnia 2010, 21:16
Lokalizacja: koszalin
Motocykl: honda cbr fireblade 900 rr
Rok produkcji: 1999

Post » 10 października 2010, 21:42

dzieki wielkie juz sobie znachora odpuscilem ale wolalem sie poradzic mowia kto pyta nie bladzi pozdro dla wszystkich

 
Posty: 2
Rejestracja: 22 lutego 2011, 20:34
Lokalizacja: kaniow
Motocykl: honda
Rok produkcji: 1998

Post » 22 lutego 2011, 21:41

Witam wszystkich uzytkownikow mam pytanie posiadam wydech mikrona oczywiscie poprzedni wlasciciel przerobil przelotowy jak sadze bo to moj pierwszy moto wiec nie bardzo sie znam na tyle by stwierdzic czy to normalne czy nie tzn podczas przegazowki na cieplym oczywiscie silniku strzela i ogien sie pojawia czy to normalne? Czy raczej synchro gaznikow ?????? Prosze o opinie bardziej doswiadczonych dziekuje .. :jupi:
919 sc33

Następna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości