It is currently 16 November 2025, 14:14

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

SC33 dynojet i osobny stożek na każdy gaźnik

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 49
Joined: 09 June 2009, 11:21
Location: Barcin By
Motocykl: FIREBLADE 900 RR SC33
Year production: 1996

SC33 dynojet i osobny stożek na każdy gaźnik

Post » 07 June 2010, 22:46

Moje pytanie jest nastepujące czy jezeli wywale calego airboxa i dam male stożki na krućce ssące gaźników moto bedzie dostawalo wiecej powietrza niż przez filtr k&n. Obecnie przy konfiguracji dynojet + filtr k&n + przeleotowy wydech iglica itak musi być opuszczona o 1 ząbek w stosunku do zaleceń producenta dynojet aby moto normalnie zbierało sie w zaresie 1000-4000rpm zmiana składu mieszanki nie przynosi rezultatow. Dodam że bez filtra z maxymalnie podniesionymi iglicami moto zbiera sie wspaniale w całym zakresie, ale bez filtra :/ wiedomo czym to grozi.

 
Posts: 242
Joined: 08 June 2009, 23:37
Location: Łowicz
Points: 2
Motocykl: CBR900RR SC28
Year production: 1994

Post » 08 June 2010, 11:56

bez filtra?!?!? :ooo: Grozi zużyciem pierścieni i ekstremalnym zużyciem cylindrów w krótkim czasie... Nawet na torze jest hardcore z pyłem a mowa o cywilnej maszynie... Kompresja będzie spadać moment w skutek scierania pierścieni i gładzi cylindrów przez pył piasku... Do tego dochodzi opcja wciągnięcia czegoś do airboxa i zniszczenia tłoku(ów), czy zaworu(ów)... Jak już się tak bawisz to kup dobre stożki i niech to ktoś porządnie wyreguluje... Pamiętaj o filterku na odmę
Jadę w lassss odkręcam gazzzz i... wypada maneteka ;-)

 
Posts: 108
Joined: 26 November 2009, 22:32
Location: Strzegom
Points: 1
Motocykl: Honda CBR 900RR SC 33
Year production: 1996

Post » 08 June 2010, 21:47

Miki 1406 napisałeś ,,Pamiętaj o filterku na odmę'' , co miałeś na myśli, bo właśnie w moim moto airbox posiada od tyłu taką jakby prostokątną puszeczkę z otworem , gdzie jak mi się wydaje powinien być jakiś filtr, ale kiedy kupiłem moto to tego nie było, i teraz nie wiem czy powinno tam coś być czy nie, i jak ma to wyglądać ?

 
Posts: 1629
Joined: 01 May 2007, 20:22
Points: 10
Motocykl:

Post » 08 June 2010, 21:49

tak w tej malej puszce jest gabkowy filterek

 
Posts: 242
Joined: 08 June 2009, 23:37
Location: Łowicz
Points: 2
Motocykl: CBR900RR SC28
Year production: 1994

Post » 09 June 2010, 08:25

To jest filterek membran... Membrana jak działa to musi zasysać i wypuszczać powietrze... To powietrze filtruje toto małe prostokątne... Odma wchodzi patrząc od strony kierowcy w prawym górnym rogu w dół.
Jadę w lassss odkręcam gazzzz i... wypada maneteka ;-)

 
Posts: 108
Joined: 26 November 2009, 22:32
Location: Strzegom
Points: 1
Motocykl: Honda CBR 900RR SC 33
Year production: 1996

Post » 10 June 2010, 10:50

Dzięki Panowie !! teraz będę wiedział co tam założyć :D

User avatar
 
Posts: 349
Joined: 22 September 2009, 18:05
Location: Nysa
Points: 3
Motocykl: 1000 RR sc57B. Nareszcie :)
Year production: 2006

Post » 10 June 2010, 14:46

Dziwne chyba ktoś źle ci zestroił cały zestaw!Ja mam taki sam jak ty i moto aż wystrzeliwuje jak się zacznie mu odkręcać!
Byle do Wiosny :)


Return to Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest