It is currently 16 November 2025, 13:46

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

zebatki i łańcuch do jazdy na kole

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 18
Joined: 09 May 2010, 23:33
Location: warszawa
Motocykl: honda cbr 900 RR
Year production: 1999

zebatki i łańcuch do jazdy na kole

Post » 18 May 2010, 21:17

witam
mam takie pytanie jak jest najlepsza zebatka na koło. i czy łancuch trzeba zmienić na dłuży jak tak to ile ogniw. Mam takie pytanko czy spalanie jest znacznie wieksze po takiej zmianie napedu.
podro.
daro 1789

 
Posts: 624
Joined: 13 October 2009, 13:41
Location: Warszawa
Points: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Year production: 1998

Post » 27 May 2010, 02:20

Przerabiane już było, fire`em się nie stawia na koło on sam staje na koło już przy standardzie. Ja mam 44z na tyle , ciut przyjemniej z dołu ale wyjątkowo suptelnie :) prawie nie odczuwalnie :D

User avatar
 
Posts: 117
Joined: 30 August 2009, 16:05
Location: OKl.Konst
Motocykl: R6 stunt & cbr 929rr
Year production: 2004
Samochód: Ford Ranger USA

Post » 27 May 2010, 06:11

Teraz mam przełozenie 14 przod i 42 tył i mozna bez problemu smigac na HC z samego gazu rotfl2: ale wczesniej miałem 14 na 55z i to był szatan!!! tylko ze to juz jest typowo stuntowe przełozenie :diabel2: spalanie wzrasta wiadomo ale tragedi nie ma ;)

User avatar
 
Posts: 1016
Joined: 21 March 2010, 18:26
Location: Suwałki
Points: 13
Motocykl: CBR929
Year production: 2000

Post » 01 October 2010, 06:44

ja mam 16/60z idzie z każdego biegu do góry :diabel2: i łańcuch 120 ogniw .
pozdro .

User avatar
 
Posts: 695
Joined: 23 June 2009, 10:54
Location: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Year production: 2014

Post » 01 October 2010, 09:35

spalanie wzrasta i licznik oszukuje.. :) to do stuntu raczej :)

 
Posts: 54
Joined: 01 August 2010, 20:03
Location: *********
Motocykl: rower
Year production: 0

Post » 01 October 2010, 09:56

sasza_19 wrote: licznik oszukuje.. :)

Kto tam patrzy na licznik, liczy się zabawa :)

User avatar
 
Posts: 55
Joined: 03 June 2010, 23:34
Location: Grójec
Points: 1
Motocykl: 954rr
Year production: 2003

Post » 01 October 2010, 10:51

http://www.gearingcommander.com/

fajna stronka do przeliczania V-max po zmianie zębatek....
Lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem ;)

User avatar
 
Posts: 938
Joined: 31 December 2008, 16:05
Location: W-wa
Points: 11
Motocykl: SC57a
Year production: 2004

Post » 01 October 2010, 12:18

Z tym tematem można mieszać w przełożeniach a licznik nie będzie przekłamywał
http://allegro.onet.pl/kalibrator-predkosci-mile-km-speedohealer-u01-i1222050271.html

User avatar
 
Posts: 560
Joined: 19 June 2008, 19:49
Location: KALETY /
Points: 15
Motocykl: Komar
Year production: 0

Post » 01 October 2010, 13:45

krzybiel wrote:Kto tam patrzy na licznik, liczy się zabawa :)


Do zabawy niech se kupi crf 450 na seryjnym napędzie na każdym biegu ma piona hihi:

User avatar
 
Posts: 695
Joined: 23 June 2009, 10:54
Location: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Year production: 2014

Post » 01 October 2010, 16:49

na standaredowym przełożeniu rowniez jest dobra zabawa mialem standardowe i nie narzekałem ze nie idzie w góre :P

 
Posts: 129
Joined: 23 March 2009, 22:04
Location: Bieniewic
Motocykl: 954RR
Year production: 2002

Post » 01 October 2010, 19:47

ja u siebie miałem 15-46 i do nauki było mistrzowskie licznik mi przekłamywał ok 20% teraz wrociłem do 15-42 i tez bez probłemu daje rade:d

 
Posts: 366
Joined: 02 December 2007, 15:03
Location: Rzeszów
Points: 1
Motocykl: cbr sc57b
Year production: 0

Post » 01 October 2010, 22:39

Jesli chcesz latać po ulicach to 15 na 45 moim zdaniem jest super,jesli tylko stunt to juz inna bajka i musisz pytać znawców tematu.

Next

Return to Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest