Dzisiaj jest 18 kwietnia 2024, 07:30

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

zebatki i łańcuch do jazdy na kole

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 10
Rejestracja: 05 marca 2011, 22:21
Lokalizacja: Kłobuck
Motocykl: Honda CBR 900 RR
Rok produkcji: 1996

Post » 06 marca 2011, 18:05

Na poczatku strony padło hasło HC mozna sie dowiedziec co to ;D

Awatar użytkownika
 
Posty: 194
Rejestracja: 22 grudnia 2008, 00:03
Lokalizacja: Ozarow Ma
Motocykl: YZF R1
Rok produkcji: 2005

Post » 06 marca 2011, 23:36


 
Posty: 1
Rejestracja: 03 marca 2012, 03:31
Lokalizacja: Belfast
Motocykl:

Post » 06 marca 2012, 00:12

Witam :D jestem nowy i buduje moto ma bazie sc33(kupiłem go w stanie agonalnym wizualnie) zwracam się z kilkoma pytaniami:
Montuje 14 i 50 zębatki moto będe używał w połowie do nauki stunu i w połowie do zwiedzania z paroma kolesiami na HD , jaka bedzie moja Vmax i o ile wzrośnie spalanie?
Czy ktoś montował licznik KOSO DB01r czy są jakieś problemy?
Jak uporać się z instalacją elektryczną i gdzie ją upchnąć (bo bez plastików jest problem)?
Reszte podam póżniej :mrgreen:

Awatar użytkownika
 
Posty: 1016
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:26
Lokalizacja: Suwałki
Pochwały: 13
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2000

Post » 06 marca 2012, 10:01

witam ja mogę się wypowiedzieć na temat zębatek jesli chcesz jeździć tak jak piszesz to załóż 15-50 to nadążysz za resztą i na koło tęż będzie szła ślicznie ja mam 15-60 to spalania juz nie przeliczam na km ;]
ja u siebie mam instalacje za chłodnicą ale też jest miejsce między airboxem a ramą .

 
Posty: 9
Rejestracja: 01 września 2009, 10:41
Lokalizacja: brzeg
Motocykl: cbr 900rr sc 33
Rok produkcji: 0

Post » 06 marca 2012, 17:43

jak by ktoś chciał zębatkę 60 z to mam używaną w bdb stanie tanio , oraz przód sunstara w bdb stanie , oraz zestaw akcesoriów do stuntu , JAK BY CO TO suzuki2dr@wp.pl
SEMEN

 
Posty: 28
Rejestracja: 01 kwietnia 2009, 19:19
Lokalizacja: Sulejów
Motocykl: CBR 900 RR
Rok produkcji: 1998

Post » 24 października 2012, 21:13

Podepnę sie pod ten temat, w sc 33 oryginalny naped to 16/42/108 pytanie brzmi jak długi łańcuch muszę kupic jeżeli przednią zębatkę zostawie 16 a tył założę 68 zębów??

Awatar użytkownika
 
Posty: 936
Rejestracja: 29 stycznia 2012, 14:58
Lokalizacja: cbr-dtr
Pochwały: 22
Motocykl: motorynka wsk mz r6 sc28 sc33street
Rok produkcji: 99

Post » 25 października 2012, 13:30

witam ja miałem 16 na 60 i było 4 ogniw więcej :) fajnie staje na gumę nawet na 5 albo 6 ale dalsza trasa to lipa :ooo: to jest katowanie pieca :/ jak jesteś zainteresowany mam kilka ogniw DID EK530 JAPAN o-ring :P masz łańcuch w dobrym stanie to możesz kupić spinkę lub zakuwkę i gumujesz :clap:
-1--2--klama i guma haha

 
Posty: 28
Rejestracja: 01 kwietnia 2009, 19:19
Lokalizacja: Sulejów
Motocykl: CBR 900 RR
Rok produkcji: 1998

Post » 25 października 2012, 16:49

Taka zebatke dostałem od kogoś w gratisie chciałem zamienic na zime i czasem pobawic sie na parkingu a na wiosne znowu zamiana na oryginał. A łańcuch mam chyba 525 wiec nie będe kombinował kupie drugi łańcuch żeby tylko zamieniać cały zestaw.

 
Posty: 26
Rejestracja: 22 czerwca 2015, 17:04
Motocykl: cbr 900RR sc33
Rok produkcji: 1998

Re: zebatki i łańcuch do jazdy na kole

Post » 23 września 2015, 23:07

osobiscie polecam na tył 47z od Varadero 1000 jeśli ktoś nie chce zbyt zwolnic moto. ja mam 16z/47z (od varadero) i jezdzi sie idealnie biegi sa tylko delikatnie skrócone. Wchodze na kolo z dwójki zazwyczaj a na dłuższym odcinku wchodze z trzeciego biegu..

Poprzednia

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość