It is currently 16 November 2025, 14:14

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Miłe zaskoczenie na hamowni

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 51
Joined: 10 March 2010, 18:38
Location: mazowieckie
Motocykl: sc33 było, sc57 było, teraz Aprilia rsv1000
Year production: 2006

Miłe zaskoczenie na hamowni

Post » 14 May 2010, 15:09

Byłem ostatnio na hamowni RATKA- MOTOCYKLE, na imprezie zorganizowanej przez BP w Warszawie. I tu miła niespodzianka, w SC33 98r wyskoczyło :ooo: 139,2KM i 100,4Nm :D .
Może ktoś wie co może różnić mój moto od innych. Błąd jest mało prawdopodobny, tego dnia hamowali ponad 500 moto ,w większości przypadków wskazania były bardzo zbliżone do katalogowych, poza kilkoma gdzie właściciele przyznali się do modyfikacji lub te gdzie konie po prostu zdechły. Spalanie jest dokładnie takie jak w innych SC33, wiem bo jeździmy często na kilka moto, więc jakiekolwiek pomysły dot. gaźników raczej nie mają sensu.
Jak macie jakieś pomysły co za diabeł tam siedzi, to piszcie. :diabel2:

 
Posts: 48
Joined: 07 September 2008, 12:24
Location: Kłodzko
Motocykl: 929
Year production: 0

Post » 14 May 2010, 15:22

Nie podniecaj się tak wynikami z tej hamowni ona ostro podkręcona ;)

User avatar
 
Posts: 143
Joined: 20 October 2009, 09:02
Location: zewsząd
Points: 1
Motocykl: Sandały Ojca Gaudentego
Year production: 0

Post » 14 May 2010, 15:25

pewnie paliwa lotniczego zatankowałeś :D

 
Posts: 129
Joined: 23 March 2009, 22:04
Location: Bieniewic
Motocykl: 954RR
Year production: 2002

Post » 15 May 2010, 00:56

to wszystko dzięki temu ze jak czyścisz moto to zawsze robisz z nim 200 wyborowej rotfl2: i ma dziką moc tylko lepiej prowadzi się od ciebie heheheh

User avatar
 
Posts: 84
Joined: 02 December 2009, 22:00
Location: Wrocław
Points: 1
Motocykl: Homda CBR 900 RR sc33
Year production: 1998

Post » 15 May 2010, 11:06

Policz zęby na zębatce...

User avatar
 
Posts: 55
Joined: 20 January 2008, 15:06
Location: Gołdap
Points: 1
Motocykl: Sc33 99r
Year production: 0

Post » 15 May 2010, 11:53

Hmm też wyhamowałem swoją sc33 u nich rok temu na bp i miałem podobny wynik. 137 kucy i 98 Nm. Po mnie ktoś hamował 929 i wyszło mu katalogowe 147 koni. :D Jedyną modyfikacją jest u mnie przelotowy wydech xixl'a (zębatki katalogowe). Jedynym problemem była dziura w obrotach przy 3-4tyś ale tydzień później pojechałem na synchro i czyszczenie gaźników wiec powinno być teraz wszystko ok.

User avatar
 
Posts: 686
Joined: 10 January 2008, 18:23
Location: Rzeszów
Points: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Year production: 2007

Post » 15 May 2010, 13:46

Przeciez jasno jest napisane ze ta hamownia wykazuje blad pomiarowy +- 5-10% wiec jezeli chcecie miarodajne wyniki musicie jechac na normalna hamownie.

 
Posts: 19
Joined: 24 April 2008, 19:56
Location: WPR
Motocykl: Honda CBR 1000 RR fireblade
Year production: 0

Post » 15 May 2010, 15:33

Przy okazji temaciku chciałem zapytać czy ktoś ma namiar na DOBRĄ hamownie w Warszawie lub okolicy? Chodzi o taką co uczciwie wskaże moc i może ktoś z obsługi będzie wiedział co na rzeczy? Gdzie w Wafce można liczyć na taką fachową pomoc ?
DZIĘKI

User avatar
 
Posts: 686
Joined: 10 January 2008, 18:23
Location: Rzeszów
Points: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Year production: 2007

Post » 15 May 2010, 15:49

Mysle ze najlepiej w Poland Position, wprawdzie nie jest to Warszawa i salon Hondy ale zajma sie nia napewno odpowiedni

 
Posts: 129
Joined: 23 March 2009, 22:04
Location: Bieniewic
Motocykl: 954RR
Year production: 2002

Post » 15 May 2010, 18:43

tu przełożenie nie ma żadnego znaczenia tym bardziej ze ma seryjne, ja wjechałem przed nim zhamować swojego na przełożeniu 15-46 i mój wynik 126hp

User avatar
 
Posts: 86
Joined: 11 February 2009, 15:13
Location: Tychy / K
Points: 2
Motocykl: 1000RR, TDM 900, Cali 1100, seven, SHL M05
Year production: 0

Post » 15 May 2010, 20:30

Ok ale z tego co widze to masz pierwszą generacje sc33.

 
Posts: 129
Joined: 23 March 2009, 22:04
Location: Bieniewic
Motocykl: 954RR
Year production: 2002

Post » 15 May 2010, 21:48

tak a to pierwsza była słabsza??
wogóle to mam wpisane w dowodzie 100hp ale sprawdzałem juz wszystko co było mozliwe i zadnych blokad nie znalazłem i po pomiarach na hamowni wygląda ze juz ktoś wczesniej coś wydłubał :D

Next

Return to Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest