It is currently 16 November 2025, 13:46

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

naped-modyfikacje sc33

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 221
Joined: 20 January 2008, 15:35
Location: LUBAWA
Motocykl: HONDA FIREBLADE SC33-98R
Year production: 0

naped-modyfikacje sc33

Post » 27 March 2008, 23:37

witam.wymienialem u siebie caly naped w bladym .zakupilem naped firmy TRIPLE SSS CHAINS zebatki JT standardowe 16-42.mam takie pytanko .byla do niego zakowka ale tez i zapinka-zlozylem na zapinke -czy to jest bezpieczne w tak mocnym moto??
apropo modyfikacji-chcialbym zalozyc zebatke tylnia o 2 zeby wieksza -tak na probe.
czy ktos testowal ta konfiguracje??o ile blady bedzie wolniejszy? i co zyskam a co strace?
czy jesli zaloze ta zembatke to bede musial przedluzac lancuch bo co dziwnego po zalozeniu nowego napedu naciag jest juz na polowie skali i jest luz chyba zeby to zrobic.
dzieki za info
pozdrawiam Tomek

 
Posts: 16
Joined: 19 September 2007, 16:31
Location: Czeladż
Motocykl: fireblade sc28
Year production: 0

Post » 28 March 2008, 02:00

ja zalozylem przod jeden zab mniej i jest to odczuwalne.Teraz jest bardziej zrywny.

User avatar
 
Posts: 85
Joined: 18 June 2007, 07:55
Location: Koszalin
Points: 1
Motocykl: SC33
Year production: 0

Post » 28 March 2008, 09:28

złożenie łańcucha w takim moto na zapinke to cholernie niebiezpieczny pomysł, najlepiej kolego go jak najszybciej zakuj


a co do zębatki to ja kupiłem swojego z zębtaką 44 już na tyle, koleś przede mną twierdził, że się lepiej zrywa, prędkość max przy 44 zębach była w okolicach 270, na nowej zębatce pewnie będzie ciut więcej(42 zęby jeszcze nia miałem okazji się przejechać więc różnic dokłądnie nie podam) bo świeżo założyłem napęd a czekam jeszcze na uszczelniacz do łożyska tylniego koła więc na razie moto nie wytargam


pzdr

User avatar
 
Posts: 1901
Joined: 19 February 2007, 14:56
Location: Katowice
Points: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Year production: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 31 March 2008, 22:54

tak jak pisza koledzy natychmiast zmien zapinke na zakowke jezeli ci zycie mile ;)

 
Posts: 27
Joined: 18 December 2007, 19:04
Location: WROCŁAW
Motocykl: FireBlade SC33 99
Year production: 0

Post » 01 April 2008, 08:58

Ja mam 15/44 i róznica w predkosci (przy 100 km/h) to około 6 km/h
Sama zmiana tylnej na 44 bedzie nie odczuwalna

User avatar
 
Posts: 900
Joined: 07 September 2007, 23:16
Location: Rzeszów
Points: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Year production: 2007

Post » 01 April 2008, 21:18

Myśle że tak jak Wader pisze...Dwa zęby na plusie z tyłu to niewielka róznica.Może -1 na przodzie i +2 na tyle to wyjdzie tak jakbyś dał +5 na tył mniej więcej w sumie i to już odczujesz ja się nad takim zastanawiam wyjściem.

 
Posts: 1629
Joined: 01 May 2007, 20:22
Points: 10
Motocykl:

Post » 01 April 2008, 21:28

Witam nie tak dawno zmienialem naped w K1 750 mojego kolegi,tyl 2 zeby wiecej przod 1 mniej i jest kosmos,na gume z 3 trojeczki pod gaz idzie :mrgreen: napeno jest bardziej zrywna lanczuch byl zakowanu nie na zapinke :D pozdro

User avatar
 
Posts: 221
Joined: 20 January 2008, 15:35
Location: LUBAWA
Motocykl: HONDA FIREBLADE SC33-98R
Year production: 0

Post » 10 April 2008, 22:58

witam.zakupilem wlasnie wedle sugesti 15 do przodu i 45 do tylu SUNSTAR.w poniedzialek bede zakladal.dam znac co i jak.
pozdro
pozdrawiam Tomek

 
Posts: 9
Joined: 06 February 2008, 20:46
Location: grodzisk
Motocykl: sc33
Year production: 0

Post » 11 April 2008, 20:04

tomogt wrote:witam.zakupilem wlasnie wedle sugesti 15 do przodu i 45 do tylu SUNSTAR.w poniedzialek bede zakladal.dam znac co i jak.
pozdro


ja mam taki zestawik jest straszna różnica po 16/42 :shock:

wstaje z gazu juz ponizej 2000obr na 1 ......i z dwójki bajecznie :D

jedyna wada .....musisz wiecej wajchowac, no i V-MAX mniejszy .......sporo

ale polecam w 100%

miłego latania...........a i łancuch bez przekuwania :D

User avatar
 
Posts: 815
Joined: 03 September 2007, 01:21
Location: Gorzów Wl
Points: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Year production: 2001

Post » 12 April 2008, 15:15

Wajchowanie to nie problem. O ile mniejszy VMax?????
Bo szykuje mi się zmiana napędu i też o tym mysle....

 
Posts: 1629
Joined: 01 May 2007, 20:22
Points: 10
Motocykl:

Post » 12 April 2008, 16:45

Witam orientuje sie ktoś,czy do sc 33 99rok.prod można kupić zębatki na łańcuch 530? pozdrawiam

 
Posts: 49
Joined: 24 March 2008, 23:00
Location: Ireland
Motocykl: honda fireblade 919
Year production: 0

Post » 12 April 2008, 20:32

witam ja mam taki zestaw 530 DID w cbr 99r lancuch jest wiekszy i mam nadzieje trwalszy wszystko ok tylko z ta sama liczba oczek zostaje tylko jeda kreska na ramie do naciagniecia a skrocic nie da rady bo za krotki ale bardzo niewiele mysle ze zamiana zebatki o 2 zeby mniejsza rozwiazalo by problem

Next

Return to Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest