Strona 5 z 7

Post: 05 sierpnia 2009, 15:42
autor: crazyduck
da rade choc do konca nie rozumiem o czym piszesz :ooo:

Post: 06 sierpnia 2009, 21:26
autor: Milan
kupiłem łańcuch DID 525 hiperwzmocniony i chcialbym z tyłu załozyc o dwa ząbki wiecej czyli przód 16 a tył 44

czytałem ze DID 530 mozna zakladac na takie zebatki tylko podobno jest troszke dłuższy od DID 525

wiec nie wiem czy DID 525 bedzie dobry czy moze go zbraknac na dlugosci

DZIEKI ZA POMOC

Post: 06 sierpnia 2009, 23:20
autor: crazyduck
poprostu kup zebatke na tyl 44 na lancuch 525 zawsz lancuch i zebatki musze byc zkompetowana czyli jak masz lancuhc 525 to zebatki musza byc na 525,530 zebatki na 530 a ogolnie polecam 15 , 42 :D :D

Post: 07 sierpnia 2009, 07:26
autor: Milan
przy 15-42 ile wynosi Vmax??

Post: 07 sierpnia 2009, 08:48
autor: cerber666
ja mam 16 na 45,jest troche zrywniejszy i deko lepiej idzie z gazu na koło.predkosc mam o 5km mniejsza na poszczególnych biegach niz na 16na 42 i chyba niektórzy tutaj przesadzają ze cbr czy gsx750r idzie im na koło z 3 z gazu na takich przełożeniach:))))v-max nie sprawdzałem bo nie mam gdzie i w sumie to mnie to nie interesuje ,na miescie powyżej 200 i tak nie latam :D

Post: 06 lutego 2010, 21:36
autor: PS BXL
roznica chyba jest troche wieksza,
jezeli oryginalna zebatka byla 42 a dajesz 45 to predkosc jest prosto obliczyc z prostego wzoru, predkosc z licznika mnozysz przez 42/45,,
np. pokazuje ci 130 a masz tak naprawde 130x(42:45) czyli 130x0,93=120,9,
pokazuje ci 260 a tak naprawde masz okolo 242

Post: 06 lutego 2010, 22:30
autor: cerber666
możliwe,ze masz racje,Znajomek kupił na przód 14 a na tył 45 zobaczymy jak to sie bedzie spisywało na tym przełożeniu,ja pewnie wrzuce na przód 15 bo lubie jak moto mi sie zbiera od samego dołu a po przesiadce z thunderace 1000,cbr 900 na oryginalnym przełożeniu wogóle go nie ma:)

Post: 07 lutego 2010, 20:16
autor: pekal1
ceber sprawdzałeś już może Vmax ?
Myślę nad zmianą zębatek u siebie, chciał bym założyć takie przełożenia żeby szła w miarę nieźle z gazu z 2 (nie przy odcince) i zastanawiam się ile wtedy straci z max. Bo jeżeli znaczaco max spadnie to dla mnie gra nie warta świeczki.
Idzie Ci przy tych przełożeniach z 2 ????

Fajnie gdyby tu cziken lub Krolik doradził bo przeczytałem całość i to nie do końca mi dało jasność.

Post: 07 lutego 2010, 20:48
autor: PS BXL
co ci kolega nie daje jasnosci,
zmieniasz przelozenie,
predkosc maleje a moc rosnie,

Post: 07 lutego 2010, 21:33
autor: cerber666
ja mam 16 na 45 na tym raczej z 2 nie pójdzie,niestety nie sprawdziłem bo zaczeło mi sprzegło slizgac a teraz niestety nie mam mozliwosci sprawdzic,więc powiem Ci dopiero jak warunki pogodowe sie zmienią:)nie wiem jak v-max ale przy takich zmianach o kilka zebów jest nieduża róznica w prędkosci ale duzo przyjemniej sie lata bo moto jest żwawsze i sie fajnie zbiera.

Post: 07 lutego 2010, 23:25
autor: pekal1
PS BXL specjalnie dla Ciebie inaczej sformułuję pytanie.
Sprawdzał ktoś na jakich przełożeniach cbr idzie z 2 biegu z gazu i jaki wtedy Vmax ? :))

Post: 08 lutego 2010, 17:03
autor: PS BXL
na jakich przelozeniach pojdzie to zalezy od twoich umiejetnosci i np czy moto niejest zblokowane na 100hp,
na oryginalnych tez idzie jak wiesz jak poderwac i przy jakich obrotach, a jak zmienisz z tylu na 44,albo z przody na 15 to wiadomo ze bedzie latwiej
a predkosc to mozesz obliczyc z powyzszego wzoru