Dzisiaj jest 12 maja 2024, 11:58

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

naped-modyfikacje sc33

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 12 kwietnia 2008, 21:37

a jeszcze jedno pytanko,czy sroba ktora trzyma przednia zebatke ma zwykly gwint?czy lewy bo za cholere nie moge jej odkrecic.

 
Posty: 49
Rejestracja: 24 marca 2008, 23:00
Lokalizacja: Ireland
Motocykl: honda fireblade 919
Rok produkcji: 0

Post » 12 kwietnia 2008, 22:12

zwykly w lewo odkrecasz moze byc na loctite wiec puknij ja mlotkiem kilka razy przed odkreceniem i nie urwij :P mozesz ja palnikiem potraktowac w ostatecznosci ale zimmering wtedy do wymiany

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 13 kwietnia 2008, 12:10

dzieki palnikiem nie mam zamiaru jej traktowac :mrgreen:

Awatar użytkownika
 
Posty: 221
Rejestracja: 20 stycznia 2008, 15:35
Lokalizacja: LUBAWA
Motocykl: HONDA FIREBLADE SC33-98R
Rok produkcji: 0

Post » 13 kwietnia 2008, 22:40

naped zmieniony ,po prostu rewelacja.troche wiecej wajchowania ale wlasnie to jest git.na 2 biegu bez problemu na gume wstaje.tylko trzeba bardziej baczyc na zrzucanie biegow w dol przed lukiem bo sie mozna niezle zdziwic-lekkim driftem moze sie to skonczyc(mi tak dzis zrobil).jutro podepne tomtoma i zobacze ile blat oszukuje. lancuch bez wydluzania tak aby aby sie udalo zalozyc dam znacco i jak z ta predkoscia
pozdrawiam Tomek

Awatar użytkownika
 
Posty: 900
Rejestracja: 07 września 2007, 23:16
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Rok produkcji: 2007

Post » 13 kwietnia 2008, 23:07

Ja też myśle nad założeniem 15/45 więc wielka prośba jak ktoś zorientowany to jaki jest Vmax, albo przynajmniej na poszczególnych biegach jakie osiągi na ile sprawdziliście?Pozatym jakie mniej więcej obroty na 6tym biegu przy 100kmh tak dla obczajenia sprawy-wielkie dzięki.Aha i przy tym zestawie łancuch na taką liczbę ogniw co przy standardowym zakładaliście mam rozumieć?

Awatar użytkownika
 
Posty: 221
Rejestracja: 20 stycznia 2008, 15:35
Lokalizacja: LUBAWA
Motocykl: HONDA FIREBLADE SC33-98R
Rok produkcji: 0

Post » 13 kwietnia 2008, 23:28

lancuch 108 chyba ogniw(standard 16-42)----- zakladasz 15-45 ten zestaw na najbardziej popuszczonym i masz od razu dobrze naciagniety.tak bylo u mnie.a predkosci to jutro raczej posprawdzam
pozdrawiam Tomek

Awatar użytkownika
 
Posty: 900
Rejestracja: 07 września 2007, 23:16
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Rok produkcji: 2007

Post » 14 kwietnia 2008, 18:47

Dzięki wielkie Tomo jak możesz napisz mi dokładnie jakiej firmy masz łancuch i zębatki?? 525?? I dokładnie jaka ilość ogniw na pewno 108?Bo mam zamiar na dniach coś zamówić i jak będziesz coś wiedział jakie prędkości to napisz też thx wielkie z góry

Awatar użytkownika
 
Posty: 221
Rejestracja: 20 stycznia 2008, 15:35
Lokalizacja: LUBAWA
Motocykl: HONDA FIREBLADE SC33-98R
Rok produkcji: 0

Post » 14 kwietnia 2008, 21:50

lancuch musi byc standardowej dlugosci-525.ja kupowalem w Londynie zestaw lancuch X ring firmy TRIPLE X+zembatki JT 16-42----------teraz kupilem zembatki SUNSTAR 15-45 bo JT nie robi 15 a nie chcialem mieszac z przodu innej firmy i z tylu innej.dzis probowalem obadac te predkosci ale bylo po deszczu i na drugim biegu jak mi zerwal kapcia to sobie dalem spokoj.dodam to niebawem.ogolnie trza uwazac jak cholera teraz co sie robi z maneto od gazu

[ Dodano: Pon Kwi 14, 2008 9:52 pm ]
zębatki oczywiscie
pozdrawiam Tomek

Awatar użytkownika
 
Posty: 900
Rejestracja: 07 września 2007, 23:16
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Rok produkcji: 2007

Post » 16 kwietnia 2008, 19:12

Byłem dziś popytać o napęd i kumpel zaproponował mi żebatki JT i łańcuch DID 525 VMZ. Co do łańcucha to już sprawdzony bo miałem taki i byłem zadowolony,ale niewiem jak te zębatki JT-ma ktoś takie u siebie?Jakby ktoś miał jakieś doświadczenia to dajcie znać czy warto je kupić czy lipa. Tomo dzięki za odpowiedz na poprzednie pytania.pozdro

Awatar użytkownika
 
Posty: 815
Rejestracja: 03 września 2007, 01:21
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Rok produkcji: 2001

Post » 16 kwietnia 2008, 19:20

MarcinSC33 jaka cene Ci zaspiewal za caly naped?? Mi znajomy polecil łańcuch RK. Teraz mam wlasnie taki zalozony

Awatar użytkownika
 
Posty: 221
Rejestracja: 20 stycznia 2008, 15:35
Lokalizacja: LUBAWA
Motocykl: HONDA FIREBLADE SC33-98R
Rok produkcji: 0

Post » 16 kwietnia 2008, 21:51

mialem te zebatkki--naped pracowal ciszej niz teraz jak mam sunstar-y.
ogolnie nic do nich nie mam.
pozdrawiam Tomek

Awatar użytkownika
 
Posty: 900
Rejestracja: 07 września 2007, 23:16
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Rok produkcji: 2007

Post » 17 kwietnia 2008, 01:33

Intermotors z rabatem chyba 15% ok.430zł-Królik dobra cena??(miałbyś coś lepszego?)Też słyszałem że RK dobre ale zostane przy DIDzie.Dzięki za wasze odpowiedzi

PoprzedniaNastępna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości