Dzisiaj jest 29 marca 2024, 09:31

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

naped-modyfikacje sc33

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 05 sierpnia 2009, 15:42

da rade choc do konca nie rozumiem o czym piszesz :ooo:

 
Posty: 12
Rejestracja: 01 sierpnia 2009, 16:36
Lokalizacja: Warszawa/
Motocykl: cbr 900rr
Rok produkcji: 1999

Post » 06 sierpnia 2009, 21:26

kupiłem łańcuch DID 525 hiperwzmocniony i chcialbym z tyłu załozyc o dwa ząbki wiecej czyli przód 16 a tył 44

czytałem ze DID 530 mozna zakladac na takie zebatki tylko podobno jest troszke dłuższy od DID 525

wiec nie wiem czy DID 525 bedzie dobry czy moze go zbraknac na dlugosci

DZIEKI ZA POMOC

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 06 sierpnia 2009, 23:20

poprostu kup zebatke na tyl 44 na lancuch 525 zawsz lancuch i zebatki musze byc zkompetowana czyli jak masz lancuhc 525 to zebatki musza byc na 525,530 zebatki na 530 a ogolnie polecam 15 , 42 :D :D

 
Posty: 12
Rejestracja: 01 sierpnia 2009, 16:36
Lokalizacja: Warszawa/
Motocykl: cbr 900rr
Rok produkcji: 1999

Post » 07 sierpnia 2009, 07:26

przy 15-42 ile wynosi Vmax??

 
Posty: 366
Rejestracja: 02 grudnia 2007, 15:03
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 1
Motocykl: cbr sc57b
Rok produkcji: 0

Post » 07 sierpnia 2009, 08:48

ja mam 16 na 45,jest troche zrywniejszy i deko lepiej idzie z gazu na koło.predkosc mam o 5km mniejsza na poszczególnych biegach niz na 16na 42 i chyba niektórzy tutaj przesadzają ze cbr czy gsx750r idzie im na koło z 3 z gazu na takich przełożeniach:))))v-max nie sprawdzałem bo nie mam gdzie i w sumie to mnie to nie interesuje ,na miescie powyżej 200 i tak nie latam :D

 
Posty: 1007
Rejestracja: 29 sierpnia 2009, 22:04
Lokalizacja: podlasie,
Pochwały: 2
Motocykl: sc33 98r. CZARNA
Rok produkcji: 0

Post » 06 lutego 2010, 21:36

roznica chyba jest troche wieksza,
jezeli oryginalna zebatka byla 42 a dajesz 45 to predkosc jest prosto obliczyc z prostego wzoru, predkosc z licznika mnozysz przez 42/45,,
np. pokazuje ci 130 a masz tak naprawde 130x(42:45) czyli 130x0,93=120,9,
pokazuje ci 260 a tak naprawde masz okolo 242

 
Posty: 366
Rejestracja: 02 grudnia 2007, 15:03
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 1
Motocykl: cbr sc57b
Rok produkcji: 0

Post » 06 lutego 2010, 22:30

możliwe,ze masz racje,Znajomek kupił na przód 14 a na tył 45 zobaczymy jak to sie bedzie spisywało na tym przełożeniu,ja pewnie wrzuce na przód 15 bo lubie jak moto mi sie zbiera od samego dołu a po przesiadce z thunderace 1000,cbr 900 na oryginalnym przełożeniu wogóle go nie ma:)

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 07 lutego 2010, 20:16

ceber sprawdzałeś już może Vmax ?
Myślę nad zmianą zębatek u siebie, chciał bym założyć takie przełożenia żeby szła w miarę nieźle z gazu z 2 (nie przy odcince) i zastanawiam się ile wtedy straci z max. Bo jeżeli znaczaco max spadnie to dla mnie gra nie warta świeczki.
Idzie Ci przy tych przełożeniach z 2 ????

Fajnie gdyby tu cziken lub Krolik doradził bo przeczytałem całość i to nie do końca mi dało jasność.

 
Posty: 1007
Rejestracja: 29 sierpnia 2009, 22:04
Lokalizacja: podlasie,
Pochwały: 2
Motocykl: sc33 98r. CZARNA
Rok produkcji: 0

Post » 07 lutego 2010, 20:48

co ci kolega nie daje jasnosci,
zmieniasz przelozenie,
predkosc maleje a moc rosnie,

 
Posty: 366
Rejestracja: 02 grudnia 2007, 15:03
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 1
Motocykl: cbr sc57b
Rok produkcji: 0

Post » 07 lutego 2010, 21:33

ja mam 16 na 45 na tym raczej z 2 nie pójdzie,niestety nie sprawdziłem bo zaczeło mi sprzegło slizgac a teraz niestety nie mam mozliwosci sprawdzic,więc powiem Ci dopiero jak warunki pogodowe sie zmienią:)nie wiem jak v-max ale przy takich zmianach o kilka zebów jest nieduża róznica w prędkosci ale duzo przyjemniej sie lata bo moto jest żwawsze i sie fajnie zbiera.

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 07 lutego 2010, 23:25

PS BXL specjalnie dla Ciebie inaczej sformułuję pytanie.
Sprawdzał ktoś na jakich przełożeniach cbr idzie z 2 biegu z gazu i jaki wtedy Vmax ? :))

 
Posty: 1007
Rejestracja: 29 sierpnia 2009, 22:04
Lokalizacja: podlasie,
Pochwały: 2
Motocykl: sc33 98r. CZARNA
Rok produkcji: 0

Post » 08 lutego 2010, 17:03

na jakich przelozeniach pojdzie to zalezy od twoich umiejetnosci i np czy moto niejest zblokowane na 100hp,
na oryginalnych tez idzie jak wiesz jak poderwac i przy jakich obrotach, a jak zmienisz z tylu na 44,albo z przody na 15 to wiadomo ze bedzie latwiej
a predkosc to mozesz obliczyc z powyzszego wzoru

PoprzedniaNastępna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 2 gości