Dzisiaj jest 04 maja 2024, 12:09

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

naped-modyfikacje sc33

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 815
Rejestracja: 03 września 2007, 01:21
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Rok produkcji: 2001

Post » 17 kwietnia 2008, 08:23

Jeszcze sie nie orientowalem Inter Motors. Pytalem swojego mechanika od motoru i mi zaspiewal 800zl za caly naped RK... Chyba przesada zwlaszcza ze jak bede smigal troche na kole to i tak szybko padnie... Po niedzieli sie dowiem w IM bo dzis wyjezdzam na pare dni i nie bede mial kiedy. Pozdro

 
Posty: 175
Rejestracja: 21 listopada 2007, 11:58
Lokalizacja: NOL
Motocykl: GSXR 1000 K8
Rok produkcji: 0

Post » 17 kwietnia 2008, 18:29

A ja wydłużyłem sobie oryginalne przełożenie na 17-42 i na 1-2 do 9tyś zostawiam z tyłu R1 z 07'R.Nim on przewajchuje słaby dół to ja już odjeżdzam.Wyrwanie na długą gume jest z wyższych obrotów cacy.Na drodze nie ma problemu z zawstydzeniem buraka w pseudosportowym aucie ciagnac 1ka gume do wiekszej predkosci.Ostatnio polecialem tak w ch##% i objechalem Calibre i 1.5 Tira.

[ Dodano: Czw Kwi 17, 2008 6:36 pm ]
http://www.youtube.com/watch?v=S7SzrsgtZjQ
A tu jest efekt dluzszego przelozenia.Lepsza kontrola na starcie i od razu wszyscy sa PAPA
You can't fuck with

 
Posty: 9
Rejestracja: 15 grudnia 2007, 15:22
Lokalizacja: Tarnobrze
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 22 kwietnia 2008, 10:18

A ja mam 16/56 i też jeździ :P Na ostatnim biegu przy 4500 obr mam 70km/h heh

Awatar użytkownika
 
Posty: 815
Rejestracja: 03 września 2007, 01:21
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Rok produkcji: 2001

Post » 25 maja 2008, 21:21

Kurde, juz nie wiem jaki mam założyć łańcuch. DID 525 czy 530 ?? Jak oznaczane są wersje gold (w złotym kolorze)?? Myśle o zmianie na 15-44 ewentualnie spokojniej na 16-45. Czy do takich konfiguracji podejdzie łańcuch 108 ogniw?? Większość latam po trasie z predkościami 160-220. Lubię również polatać na kole i chciałbym żeby bardziej ochoczo szedł na 2 z gazu... Nie wiem ile strace na VMax w pierwszej konfiguracji. Pewnie też przy 160-180 (średnia przelotowa) będą wyższe obroty, większe spalanie i większa męczarnia dla moto.... co o tym myślicie?? Mi już głowa pęka od myślenia o konfiguracji napędu

 
Posty: 131
Rejestracja: 21 lutego 2008, 16:10
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 4
Motocykl: cbr929
Rok produkcji: 0

Post » 25 maja 2008, 23:34

Jak się zdecydujesz na napęd to daj znać a ja powiem Ci za ile mogę Ci sprzedać.
kogut

Awatar użytkownika
 
Posty: 815
Rejestracja: 03 września 2007, 01:21
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Rok produkcji: 2001

Post » 25 maja 2008, 23:52

Zębatki 15-44. Ale naprawde nie wiem jaki łańcuch. Program Inter Cars przy wyszukiwaniu podaje DID 525 lub 530. Różnica w cenie 20zł. Jaki polecasz?? i czy przy tym napędzie 108 ogniw da rade?? Pozdro

Awatar użytkownika
 
Posty: 221
Rejestracja: 20 stycznia 2008, 15:35
Lokalizacja: LUBAWA
Motocykl: HONDA FIREBLADE SC33-98R
Rok produkcji: 0

Post » 26 maja 2008, 18:44

witam .chwilke sie nie odzywalem .co do powyzszych pytan to:
16-45 nie zalozysz na lancuch 525 ale na 530 tak bo jest ciut dluzszy
16-44 jest bardzo malo wyczowaalne ale na 108 ogniw da sie zalozyc
ja sie juz nacieszylem 15-45 --na pierwszy rzut oka bylo wszystko oki
dopuki nie zaczolem robic wypadow za miasto --jazda caly czas pod czerwone --fakt szla jak CENZURA ale f max duzo duzo mniejszy(okolo230}.moto sie meczylo bardziej i gume z tylu mi zjadlo w momencie. (nabijasz wiekszy przebieg w motocyklu(blat oszukuje---szla na gume z 3 bieguz gazu
teraz mam 15 -42 dopuki mi sie lancuch troszke nie wyciagnie to zapodam 16-45.
pozdro
pozdrawiam Tomek

Awatar użytkownika
 
Posty: 900
Rejestracja: 07 września 2007, 23:16
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Rok produkcji: 2007

Post » 27 maja 2008, 15:16

16/44 jest wyczuwalne...Niema kosmicznej różnicy ale jest spora.No i ja dawałem 110ogniw na łańcuch 525 przy 16/44 (DiD Sunstar)

Awatar użytkownika
 
Posty: 815
Rejestracja: 03 września 2007, 01:21
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Rok produkcji: 2001

Post » 28 maja 2008, 20:58

Jaka jest różnica między DIDem 525 a 530 ??

[ Dodano: Czw Cze 05, 2008 11:35 pm ]
Napęd zmieniony. Zębatki JT 16-44 oraz łańcuch złoty DID 530. Jestem zadowolony. Wszystko gra jak trzeba

Awatar użytkownika
 
Posty: 107
Rejestracja: 29 września 2007, 07:27
Lokalizacja: Kozy
Pochwały: 1
Motocykl: SC 33 Streetfighter
Rok produkcji: 1997

Post » 24 czerwca 2008, 22:01

Witka chce zalozyc nowy naped mam przod 16z i tyl 44z i teraz nie wiem czy bedzie pasowac standardowa dlugosc ogniw czyli 108 ??czy bede potrzebowal 110 ogniw na lancuch 525 ?rozchodzi sie czy bede mial przy lancuchy 110 ogniw zapas regulacji ,nie wiem jaki wybrac a niechcialbym zmieniac na standardowe 16 i 42 .z gory dziekuje za pomoc :)pozdrawiam :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 221
Rejestracja: 20 stycznia 2008, 15:35
Lokalizacja: LUBAWA
Motocykl: HONDA FIREBLADE SC33-98R
Rok produkcji: 0

Post » 24 czerwca 2008, 23:12

108 bedzie ok i calutka skala naciagu wtedy zostaje
pozdrawiam Tomek

Awatar użytkownika
 
Posty: 815
Rejestracja: 03 września 2007, 01:21
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Rok produkcji: 2001

Post » 26 czerwca 2008, 14:33

Ja u siebie założyłem niedawno DID 530 108 ogniw więc pasuje na bank (16-44)

PoprzedniaNastępna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości