It is currently 16 November 2025, 14:14

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Potrzebna rada sc28 i sc33

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 7
Joined: 21 March 2010, 14:23
Location: milanówek
Motocykl: 900rr
Year production: 0

Potrzebna rada sc28 i sc33

Post » 29 March 2010, 17:21

Witam mam pytanie czy do modelu silnika 96rok 919 sc33 bedzie pasowal wał korbowy od sc28? bo potrzebuje kupic a znalazlem w dobrej cenie od sc28 z 95r? prosze o wszystkie podpowiedzi gdzie mozna to sprawdzic w hondaplaza nie wiedza bo oni zawsze zamawiaja wal do modelu w kórym jest popsuty pozdrawiam

 
Posts: 1036
Joined: 24 April 2008, 21:04
Location: Łódź
Points: 43
Motocykl: SC33
Year production: 99

Post » 29 March 2010, 18:34

Niestety nie pasuje. W sc33 panewki i czopy wału maja większą średnicę.

 
Posts: 7
Joined: 21 March 2010, 14:23
Location: milanówek
Motocykl: 900rr
Year production: 0

Post » 29 March 2010, 19:30

ok dziekuje za odpowiedz wiec nadal szukam innego wału

 
Posts: 19
Joined: 22 July 2009, 00:03
Location: konin
Motocykl: honda
Year production: 1996

Post » 29 March 2010, 22:49

wojtek900rr , Mój kolega ma wal kompletny z panwekami , korbami i tlokami z SC33, Kupil caly silnik bo potrzebowal skrzynie, jak chcesz to moge się zapytać czy opchnie!!!

 
Posts: 7
Joined: 21 March 2010, 14:23
Location: milanówek
Motocykl: 900rr
Year production: 0

Post » 29 March 2010, 22:54

Pewnie ze tak bardzo chetnie potrzebuje magneto i wał reszte posiadam wiec jak mozesz to zapytaj sie a i jedna panewke bym potrzebowal :)

 
Posts: 19
Joined: 22 July 2009, 00:03
Location: konin
Motocykl: honda
Year production: 1996

Post » 30 March 2010, 00:08

wojtek900rr Info masz na PW!

User avatar
 
Posts: 1040
Joined: 12 July 2009, 11:36
Location: Oberschlesien
Points: 5
Motocykl: CBR 900 RR, CBR 1100 RR
Year production: 1997

Post » 30 March 2010, 13:34

wojtek900rr wrote:Pewnie ze tak bardzo chetnie potrzebuje magneto i wał reszte posiadam wiec jak mozesz to zapytaj sie a i jedna panewke bym potrzebowal :)


skrzywiłeś wał przy upadku? :P

 
Posts: 7
Joined: 21 March 2010, 14:23
Location: milanówek
Motocykl: 900rr
Year production: 0

Post » 30 March 2010, 14:26

tak dokladnie przu upadku bo kraweznik sie trafil

User avatar
 
Posts: 1040
Joined: 12 July 2009, 11:36
Location: Oberschlesien
Points: 5
Motocykl: CBR 900 RR, CBR 1100 RR
Year production: 1997

Post » 30 March 2010, 14:56

Miałem to samo ale w kawie ZX 6r. Kuznowi dałem sie przejechać i przy 40 na godzine uderzył w krawężnik skrzywił wał i rozwalił alternator a myslałem że takie rzeczy sa niemożliwe :P

 
Posts: 7
Joined: 21 March 2010, 14:23
Location: milanówek
Motocykl: 900rr
Year production: 0

Post » 30 March 2010, 15:02

oj sa ja sie wywalilem przy 50km/h piasek bym na asfaldzie i kolo si euslizgnelo przy hamowaniu i lipa

 
Posts: 1036
Joined: 24 April 2008, 21:04
Location: Łódź
Points: 43
Motocykl: SC33
Year production: 99

Post » 30 March 2010, 17:40

wojtek900rr wrote:Pewnie ze tak bardzo chetnie potrzebuje magneto i wał reszte posiadam wiec jak mozesz to zapytaj sie a i jedna panewke bym potrzebowal :)


panewki musisz miec wszystkie od kompletu z wałem bo jest kilka grup selekcyjnych.

 
Posts: 624
Joined: 13 October 2009, 13:41
Location: Warszawa
Points: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Year production: 1998

Post » 25 June 2010, 15:27

kupuj komplet , zrób szlif wału, nowe panewki i daj znać ile przejedzie :D
Bo chodzą legendy że nie dużo ;P

Next

Return to Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest