Page 1 of 1

Stożkowe filtry powietrza.

PostPosted: 28 February 2010, 13:48
by demon2418
Ma ktoś założone stożki??Jak moto na nich chodzi??Czy wymagana jest regulacja po założeniu??
Warto czy nie ??

PostPosted: 28 February 2010, 15:43
by spsx
Nie warto. Chyba ze masz do dyspozycji hamownie i dostroisz cały układ dolotowy z układem zasilania.

PostPosted: 28 February 2010, 15:46
by crazyduck
efekt pewnie bedzie jak po zalozeniu k&n czyli lipa

PostPosted: 28 February 2010, 16:03
by PS BXL
zgadza sie , tak jak koledzy pisza,
temat walkowany wielokrotnie,
w sprzecie masz gazniki podcisnieniowe, filtr i gaznik musza byc ze soba zestrojone,
zmieniajac filtr "zabużasz rownowage" miedzy paliwem a powietrzem i otrzymujesz efekt odwrotny do zamierzanego,
wiec tylko jedna rada " jezeli zmieniasz filtr to tylko wraz z zestawem dysz np. DYNO JET" czyli "albo obie rzeczy albo nic"

PostPosted: 28 February 2010, 16:38
by jarek25
Mam pytanie jak mam seryjny tłumik w CBR 1000 RR i założe filtr K&N poprawi troszkę moc ???

Re: Stożkowe filtry powietrza.

PostPosted: 04 March 2010, 16:22
by Simon
demon2418 wrote:Ma ktoś założone stożki??Jak moto na nich chodzi??Czy wymagana jest regulacja po założeniu??
Warto czy nie ??



Już niedługo odbieram swój sprzęt z Dynotechu w Katowicach, montują zestaw factory pro tj. dwa ''stożki'' i zestaw dynojet przelotowy wydech z kolektorami zamontowałem sam.

Po jeżdzie próbnej dam znać czy warto hihi:

Re: Stożkowe filtry powietrza.

PostPosted: 04 March 2010, 18:24
by ARNO
Simon wrote:
demon2418 wrote:Ma ktoś założone stożki??Jak moto na nich chodzi??Czy wymagana jest regulacja po założeniu??
Warto czy nie ??



Już niedługo odbieram swój sprzęt z Dynotechu w Katowicach, montują zestaw factory pro tj. dwa ''stożki'' i zestaw dynojet przelotowy wydech z kolektorami zamontowałem sam.

Po jeżdzie próbnej dam znać czy warto hihi:


Jak dobrze zrobią na pewno warto ;)