It is currently 16 November 2025, 14:02

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

200/50 17', podejdzie do sc33??

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 13
Joined: 20 April 2009, 19:46
Location: -SY-
Motocykl: Gixx 1000
Year production: 2004

200/50 17', podejdzie do sc33??

Post » 27 August 2009, 18:36

hello,trafila mi sie fajna oponka konkretnie sportmax 08r, chcialbym ja zalozyc tylko nie wiem czy da sie na tym bez stresowo jezdzic,nie schodze na kolano,na tor tez sie nie wybieram ,weekendowy spacer ogolnie(czasem na gume) ,probowal ktos zakladac taki wymiar??,szukalem podobnego tematu ale nie widze, moze ktos pomoze.pozdro.
Zabija nas to ,co najbardziej kochamy.

 
Posts: 15
Joined: 17 February 2008, 22:29
Location: sochaczew
Motocykl: 1000rr sc57a
Year production: 0

Post » 27 August 2009, 19:22

Hey. Generalnie niewiem czy ten rozmiar sie zmiesci do sc33 ale nie proponuje Ci montazu tego rozmiaru na tyl, z doswiadczenia wiem ze prowadzenie sprzeta z takim kapciem bedzie poprostu fatalne. Szczegolnie na naszych drogach pelnych kolein. Jedyny plus to fajny wyglad ale chyba nie tylko do ogladania sluzy moto ;)

User avatar
 
Posts: 938
Joined: 31 December 2008, 16:05
Location: W-wa
Points: 11
Motocykl: SC57a
Year production: 2004

Post » 27 August 2009, 21:05

w przypadku D211 taki rozmiar jest zalecany do 1000 a 190/55 do klasy 600

 
Posts: 76
Joined: 14 March 2009, 20:31
Location: Łódź
Points: 1
Motocykl: cbr 900
Year production: 0

Post » 03 September 2009, 17:30

Witam ja jak kupilem moto to mialem zalozona na tyl 200/55/17 dunlopa i nic nie obcieralo tak ze zmiesci sie bez problemu a co do jazdy to tez nie bylo problemow

User avatar
 
Posts: 13
Joined: 20 April 2009, 19:46
Location: -SY-
Motocykl: Gixx 1000
Year production: 2004

Post » 03 September 2009, 19:54

chwilowo nie mialem czasu jej zalozyc,ale chyba sprobuje bo jestem ciekaw jak to bedzie :) jak zaloze to napisze jak sie sprawuje :)
Zabija nas to ,co najbardziej kochamy.

User avatar
 
Posts: 592
Joined: 06 August 2009, 21:15
Location: Ziemia
Points: 3
Motocykl: był zawsze moim marzeniem
Year production: 2018

Post » 03 September 2009, 21:03

Ja w SC33 miałem 190 i już za dużo miejsca to tam nie było. Może 200 nie ocierałaby ale osobiście bym nie zakładał. Opona w czasie jazdy się zniekształca troszeczkę i nie jest to bezpieczne. Łańcuch też ma niewielkie wahania i do styku łańcucha z oponą pewnie dochodziłoby. Poza tym sama felga jest węższa niżeli ta fabrycznie przystosowana do 200. Opona 200 założona do felgi 180 będzie miała inny kształt. Nie rozumiem też tych co piszą o wyglądzie. Ciekaw jestem czy rozróżnią oponę np 190 od 200 patrząc z tyłu na moto. Pewnie nie, no chyba że ktoś ma suwmiarkę w oczach :)

 
Posts: 197
Joined: 04 July 2009, 13:30
Location: konin
Motocykl: honda cbr900 fireblade
Year production: 1998

Post » 04 September 2009, 13:16

ja sc33 jak kupiłem miałem z tyłu 170/60/17 jeździłem aż się skończyła i założyłem 180/55/17 po pierwszym łuku wyczuwalna była duża różnica prowadzenia motoru. tak że jak założysz to napisz jak się jeździ na szerszej to może kupie szerszą

User avatar
 
Posts: 272
Joined: 25 January 2009, 10:45
Location: pomorze
Points: 1
Motocykl: gazela, SC33 :)
Year production: 0

Post » 04 September 2009, 14:42

Brałeś pod uwagę że różnica mogła wynikac ze zużycia opon?
Osobiście bym nie założył, ale ciekaw jestem na ile spadnie (o ile spadnie) radosć z pokonywania zakrętów :)

User avatar
 
Posts: 549
Joined: 19 March 2009, 22:10
Location: Lublin /
Points: 6
Motocykl: była sc50, jest sc57b
Year production: 2007

Post » 04 September 2009, 16:05

Jeżeli chodzi o opony w moto to z zasady nie poprawia się fabryki. Nie po to honda wydała kupę kasy na badania, inżynierów i testy na torze żeby teraz po nich poprawiać. To nie samochód i tutaj znacznie mogą się pogorszyć warunki jezdne.

 
Posts: 204
Joined: 21 September 2008, 10:30
Location: Tarnów
Motocykl: były cbr 900 sc33 jest gsxr1000 k7/sc57b
Year production: 0

Post » 04 September 2009, 19:48

to teraz mam pytanie do ciebie Guliver, po co w hornecie 600 zmienili z 16 na 17 w ciagu 2 lat bez zmieniania innych podzespołow jak i ramy??

User avatar
 
Posts: 194
Joined: 22 December 2008, 00:03
Location: Ozarow Ma
Motocykl: YZF R1
Year production: 2005

Post » 04 September 2009, 21:53

Dla ustandaryzowania rozmiaru? Widocznie 17 jest lepsza w trakcji bo wszyscy uzywają 17.

User avatar
 
Posts: 549
Joined: 19 March 2009, 22:10
Location: Lublin /
Points: 6
Motocykl: była sc50, jest sc57b
Year production: 2007

Post » 04 September 2009, 23:28

moto18 wrote:to teraz mam pytanie do ciebie Guliver, po co w hornecie 600 zmienili z 16 na 17 w ciagu 2 lat bez zmieniania innych podzespołow jak i ramy??


Bo lepiej na 17' obręczy moto zachowuje się w zakręcie. Nie prostuje go tak jak na 16'. To samo zrobiła Yamaha w FJ1200. I jak widzisz sam byś do tego nie doszedł. Tylko badania i testy przeprowadzone przez producenta tego dowiodły. Oto odpowiedź dla Ciebie.

Next

Return to Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests