Strona 1 z 2
200/50 17', podejdzie do sc33??

:
27 sierpnia 2009, 18:36
autor: Majkel
hello,trafila mi sie fajna oponka konkretnie sportmax 08r, chcialbym ja zalozyc tylko nie wiem czy da sie na tym bez stresowo jezdzic,nie schodze na kolano,na tor tez sie nie wybieram ,weekendowy spacer ogolnie(czasem na gume) ,probowal ktos zakladac taki wymiar??,szukalem podobnego tematu ale nie widze, moze ktos pomoze.pozdro.

:
27 sierpnia 2009, 19:22
autor: rbartos
Hey. Generalnie niewiem czy ten rozmiar sie zmiesci do sc33 ale nie proponuje Ci montazu tego rozmiaru na tyl, z doswiadczenia wiem ze prowadzenie sprzeta z takim kapciem bedzie poprostu fatalne. Szczegolnie na naszych drogach pelnych kolein. Jedyny plus to fajny wyglad ale chyba nie tylko do ogladania sluzy moto


:
27 sierpnia 2009, 21:05
autor: blazej33
w przypadku D211 taki rozmiar jest zalecany do 1000 a 190/55 do klasy 600

:
03 września 2009, 17:30
autor: kocorka
Witam ja jak kupilem moto to mialem zalozona na tyl 200/55/17 dunlopa i nic nie obcieralo tak ze zmiesci sie bez problemu a co do jazdy to tez nie bylo problemow

:
03 września 2009, 19:54
autor: Majkel
chwilowo nie mialem czasu jej zalozyc,ale chyba sprobuje bo jestem ciekaw jak to bedzie

jak zaloze to napisze jak sie sprawuje


:
03 września 2009, 21:03
autor: chanbord
Ja w SC33 miałem 190 i już za dużo miejsca to tam nie było. Może 200 nie ocierałaby ale osobiście bym nie zakładał. Opona w czasie jazdy się zniekształca troszeczkę i nie jest to bezpieczne. Łańcuch też ma niewielkie wahania i do styku łańcucha z oponą pewnie dochodziłoby. Poza tym sama felga jest węższa niżeli ta fabrycznie przystosowana do 200. Opona 200 założona do felgi 180 będzie miała inny kształt. Nie rozumiem też tych co piszą o wyglądzie. Ciekaw jestem czy rozróżnią oponę np 190 od 200 patrząc z tyłu na moto. Pewnie nie, no chyba że ktoś ma suwmiarkę w oczach


:
04 września 2009, 13:16
autor: maaaniekk
ja sc33 jak kupiłem miałem z tyłu 170/60/17 jeździłem aż się skończyła i założyłem 180/55/17 po pierwszym łuku wyczuwalna była duża różnica prowadzenia motoru. tak że jak założysz to napisz jak się jeździ na szerszej to może kupie szerszą

:
04 września 2009, 14:42
autor: wuja
Brałeś pod uwagę że różnica mogła wynikac ze zużycia opon?
Osobiście bym nie założył, ale ciekaw jestem na ile spadnie (o ile spadnie) radosć z pokonywania zakrętów


:
04 września 2009, 16:05
autor: Guliver
Jeżeli chodzi o opony w moto to z zasady nie poprawia się fabryki. Nie po to honda wydała kupę kasy na badania, inżynierów i testy na torze żeby teraz po nich poprawiać. To nie samochód i tutaj znacznie mogą się pogorszyć warunki jezdne.

:
04 września 2009, 19:48
autor: moto18
to teraz mam pytanie do ciebie Guliver, po co w hornecie 600 zmienili z 16 na 17 w ciagu 2 lat bez zmieniania innych podzespołow jak i ramy??

:
04 września 2009, 21:53
autor: losiak
Dla ustandaryzowania rozmiaru? Widocznie 17 jest lepsza w trakcji bo wszyscy uzywają 17.

:
04 września 2009, 23:28
autor: Guliver
moto18 pisze:to teraz mam pytanie do ciebie Guliver, po co w hornecie 600 zmienili z 16 na 17 w ciagu 2 lat bez zmieniania innych podzespołow jak i ramy??
Bo lepiej na 17' obręczy moto zachowuje się w zakręcie. Nie prostuje go tak jak na 16'. To samo zrobiła Yamaha w FJ1200. I jak widzisz sam byś do tego nie doszedł. Tylko badania i testy przeprowadzone przez producenta tego dowiodły. Oto odpowiedź dla Ciebie.