It is currently 16 November 2025, 14:15

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Rozpoczęte zmiany - mechanika i wygląd

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 310
Joined: 24 March 2009, 22:27
Location: Bydgoszcz
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33
Year production: 1997

Rozpoczęte zmiany - mechanika i wygląd

Post » 10 May 2009, 15:41

Siemka!

Od niedawna sprzęt w moim garażu, a już zaczęły się modyfikacje.

Na pierwszy ogień poszedł silnik - ogólny przegląd, tj.:

1. Czyszczenie i synchronizacja gaźników
2. Nowe świece, filtry, olej
3. Regulacja zaworów
4. Wymieniony łańcuszek rozrządu.

Wiadomo podstawa to zdrowe serce, więc teraz spokojnie mogę inwestować w wygląd...

Po kupnie:

Image

Zmiany zaczęły się się od polerki dekla sprzęgła

Image

Następnie została pomalowana przednia szyba na ciemny szary metalik

Image

A dzisiaj z racji tej, że strasznie pochmurno zabrałem się za końcówkę wydechu

Image

Razem całość wygląda tak

Image

Co proponujecie jeszcze zrobić? Jakieś oryginalne pomysły???[/list]

 
Posts: 530
Joined: 05 October 2007, 10:45
Location: LZA
Points: 3
Motocykl: Piechota
Year production: 0

Post » 10 May 2009, 15:57

Moim zdaniem, albo polerujesz wszytsko, albo nic.

 
Posts: 789
Joined: 20 July 2008, 16:42
Location: krasnysta
Points: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Year production: 2000

Post » 10 May 2009, 16:03

Ja proponuje stalowy oplot, kloce HH front, opony supercorsa, amor skretu i na tor uczyc sie jezdzic :jupi: Wersja druga, hmm...poleruj co sie da i ciesz sie duza rotacja blacharek i poprawiaj statystyki w penetracji rotfl2:
wciąż zajmuję się serwisem

User avatar
 
Posts: 138
Joined: 12 April 2009, 10:48
Location: Nadarzyn
Motocykl: szukam nowego ;)
Year production: 0

Post » 10 May 2009, 16:20

poleruj poleruj i jeszcze raz poleruj a potem one będą cie polerowac :):) he he ale tak powaznie mysle ze zrobisz jak uwazasz o gustach sie w koncu nie dyskutuje ja bym wolal amorek kupic itd ale z drugiej strony :)

User avatar
 
Posts: 308
Joined: 17 January 2008, 00:27
Location: Krosno (P
Motocykl: CBR 1000 RR SC57
Year production: 2005

Post » 10 May 2009, 16:46

Jak lubisz błyszczące elementy to może choppera kup??? Nie no żartuje. Ranty felg tez do polerki obowiązkowo żeby to jakoś wyglądało i mozesz sety wypolerować wszystko co aluminium ale może rame bym zostawił na twoim miejscu bo przy sprzedaży możesz mieć problemy później bo dlaczego rama polerowana pewnie coś było spawane itd. Ja mam F3 i wypolerowałem dekiel od alternatora, lagi, półke, ranty felg, klamki tylko jeszcze sety mi zostały ale sie zastanawiam czy to polerować.
-Akrapović carbon
-K&N Air filter
- kierunkowskazy LED

http://www.bikepics.com/members/lukasz302/

User avatar
 
Posts: 310
Joined: 24 March 2009, 22:27
Location: Bydgoszcz
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33
Year production: 1997

Post » 10 May 2009, 18:09

mam aktualnie opony Diablo Corsa.
Zastanawiam się nad polerką rantów tak szeroko jak się da albo żółte paski na felgi bez polerki lub po polerce.
Jak to by wyglądało?

 
Posts: 530
Joined: 05 October 2007, 10:45
Location: LZA
Points: 3
Motocykl: Piechota
Year production: 0

Post » 10 May 2009, 18:48


User avatar
 
Posts: 815
Joined: 03 September 2007, 01:21
Location: Gorzów Wl
Points: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Year production: 2001

Post » 10 May 2009, 19:06

poleruj poleruj.... przejedz sie w deszcz i klnij na to ze polerowales.....

 
Posts: 1629
Joined: 01 May 2007, 20:22
Points: 10
Motocykl:

Post » 10 May 2009, 19:08

ranty polerka srodki zolte :one:

 
Posts: 43
Joined: 01 February 2008, 11:45
Location: Warszawa
Motocykl: sc33 '99
Year production: 0

Post » 11 May 2009, 00:31

ja nie lubie polerki... to dobre dla czarnuchów.

To kiedyś był motocykl sportowy, a nie kojeże polerki i innych blink blinków w sporcie :diabel:
fire in da hole!

User avatar
 
Posts: 310
Joined: 24 March 2009, 22:27
Location: Bydgoszcz
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33
Year production: 1997

Post » 11 May 2009, 08:03

Fajnie :) Ranty na 100% będą polerowane, gdy skończą się opony.
Może sprecyzuje moje chęci i wielkość inwestowanych funduszy;
Otóż, oploty, amor i klocki odpadają. Te ostatnie mam "jak nowe", a te pierwsze są dla mnie bardzo drogie, gdyż nie planuje na razie wjeżdżać na tor.
Drugim powodem jest fakt, iż moto zostało kupione na jakieś 2 sezony (dla uprzyjemnienia czasu przed budową domu) i poza oczywistymi rzeczami (pełen serwis silnika) oraz możliwością upiększenia moto własnymi siłami nie zamierzam wrzucać kasy, gdyż będzie mi ona później potrzebna na dom.

Myślę o tych setach - zawsze mniej rozbierania niż przy felgach... :mrgreen:
Dziś już świeci słońce i pewnie będzie hulać... :diabel2:

W każdym razie aktualizacje będę zamieszczał... (i może jakąś statystykę spalania zacznę prowadzić, bo po wymianie łańcuszka i regulacji chodzi jak szwajcarski zegarek)

Co do jazdy w deszczu, wiadomo na pewno się zdarzy, lecz wiem jak dbać o polerkę i akurat się tym wcale nie przejmuje :P

User avatar
 
Posts: 815
Joined: 03 September 2007, 01:21
Location: Gorzów Wl
Points: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Year production: 2001

Post » 14 May 2009, 07:28

oby sprzet służył i podobał się Tobie bo to jest najwazniejsze!! Jak podchodzisz do moto to banan musi być :D

Next

Return to Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests