It is currently 16 November 2025, 14:02

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Wysoka Kiera

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 49
Joined: 12 February 2009, 21:43
Location: Nysa
Motocykl: Super Duke
Year production: 0

Wysoka Kiera

Post » 03 May 2009, 20:01

Witam!
Koledzy mam takie oto pytanie, przymierzam sie do zalozenia wysokiej kierownicy do mojego fajera i stad pytanie, czy moge np. przewiercic oryginalna polke i przykrecic do niej te mocowania na kiere clipy czy jak one sie tam nazywaja i czy to zda egzamin, moze ktos z was ma takie cos zrobione? czy lepiej kupic cala oryginalna polke pod kierownice, ale to dosc drogi interes w nowych czesciach, moze ktos z was ma taka polke i kierownice na sprzedaz? a fajer to sc 33 98-99. Pozdrawiam

 
Posts: 1629
Joined: 01 May 2007, 20:22
Points: 10
Motocykl:

Post » 03 May 2009, 20:11

wiatm o ile sie nie myle to kiedys Krolik mial cos takiego u siebie jak pamiec mnie nie zawodzi wiec do niego zagadaj ;)

User avatar
 
Posts: 815
Joined: 03 September 2007, 01:21
Location: Gorzów Wl
Points: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Year production: 2001

Post » 03 May 2009, 20:49

miał....... ale sie zamienił na oryginal i jeszcze mi koles dobrze doplacil :) a w kawie mam nawiercona polke i tak zamocowana szeroka kiere i sprzet daje rade a troche jest używany :D

 
Posts: 49
Joined: 12 February 2009, 21:43
Location: Nysa
Motocykl: Super Duke
Year production: 0

Post » 03 May 2009, 20:55

czyli bez strachu moge sobie przewiercic:) bo kupno polki i kierownicy to za duzo siana.

User avatar
 
Posts: 815
Joined: 03 September 2007, 01:21
Location: Gorzów Wl
Points: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Year production: 2001

Post » 03 May 2009, 21:01

ale wtedy juz nie bedzie odwrotu. i pojawia sie problemy.... z krotka linka od sprzegla, za krotkie przewody hamulcowe....

 
Posts: 49
Joined: 12 February 2009, 21:43
Location: Nysa
Motocykl: Super Duke
Year production: 0

Post » 03 May 2009, 21:04

wlasnie wiem do tego jeszcze inny stelaz pod czache ale jestem na to przygotowany i mysle ze bedzie mi wygodniej i poreczniej z taka kierownica z racji mojego wzrostu, a wlasnie mam pytanie jeszce, mozesz mi powiedziec jak ta kiera ma sie do prowadzenia moto, zmienia sie cos znaczaco?

User avatar
 
Posts: 15
Joined: 19 April 2009, 19:25
Location: Radom/Lei
Motocykl: Fireblade
Year production: 1999

Post » 03 May 2009, 22:14

Ja tez mam taką kierownice z tym ze ja mam dospawane uchwyty,co do przewodow hamulcowych to musisz wymienic tylko czesc od klamki do trojnika a linke sprzegla mozesz puscic dolem pod ramą tak zeby wychodzila przy srubach mocujacych przy baku i nie musisz jej zmieniac,po zamontowaniu kierownicy u gory zmienia ci sie pozycja na moto,nie obciazasz tak nadgarstkow,prowadzi sie lepiej bo mozesz zalozyc szeroka kierownice,jezeli chcesz zamontowac wysoką kierownice ze wzgledu na wysoki wzrost to obawiam sie ze nic ci to nie da,poprostu bedziesz siedzial bardziej pionowo,a i jeszcze jedno zanim sie zdecydujesz na przerobke sprawdz na jakiej wysokosci bedzie kierownica i czy nie bedzie zaczepiac o czache.takie przerobki robi sie w streetach i osobiscie nie robilbym tego w motocyklu obudowanym w owiewki bo to odbiera mu sportowy charakter,Jezeli czujesz ze twoja pozycja jest niewygodna z racji twojego wzrostu proponuje raczej zamontowac adaptery to setow to chyba bardziej ci pomoze :)

User avatar
 
Posts: 167
Joined: 15 December 2007, 20:16
Location: Warszawa.
Motocykl: R1 Rn09
Year production: 2003

Post » 04 May 2009, 00:25

a ja ci proponuje sprzedaj fajera i kup turystyka ,,,
,,Nie ważne przy czym stoisz ale ważne jak tym jeździsz"

User avatar
 
Posts: 232
Joined: 17 July 2008, 16:35
Location: Józefosła
Points: 4
Motocykl: Tuono
Year production: 0

Post » 04 May 2009, 10:58

W moim Bladym mam podwyższona kierę (na zasadzie klocków aluminium włożonych między rączki a uchyty do lag). Nie wiem jak to się fachowo nazywa.
Z tego co widze nie było nic więcej przerabiane (uchwyty do czchy itp.)
Jak chcesz to mogę przesłać zdjęcia na @ lub wrzucić gdzieś na sieci.
Pozycja jest bardziej wyprostowana a na oryginalnej nie jeździłem więc nie mam porównania.

User avatar
 
Posts: 815
Joined: 03 September 2007, 01:21
Location: Gorzów Wl
Points: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Year production: 2001

Post » 04 May 2009, 16:13

stelaz pod czache mialem oryginalny. tzn mam caly czas :) jezdzi sie fajnie na kole i przy niewielkich predkosciach, ale jak np bedziesz chcial sie zlozyc na jaskolke i pojechac np 200 to bedzie w ... niewygodnie, rece za wysoko, lokcie wysoko i w ogole jakos nie tak, w korkach tez bedzie lipa bo szeroka kiera moze wadzic o lusterka aut.... kumpel ktory wzial ode mnie ta kiere jest na maks zadowolony.... a ja jeszcze bardziej :)

 
Posts: 49
Joined: 12 February 2009, 21:43
Location: Nysa
Motocykl: Super Duke
Year production: 0

Post » 04 May 2009, 18:06

zmiana na turystyka odpada:P wlasnie wiem, ze lipa przy wiekszych predkosciach z ta kierownica, ale jak wysoka kiera to bedzie trzeba inny model jazdy zastosowac :D a i własnie co to sa te adaptery do setow co maja bardziej pasowac do moich gabarytow? Bo nie wiem.

User avatar
 
Posts: 15
Joined: 19 April 2009, 19:25
Location: Radom/Lei
Motocykl: Fireblade
Year production: 1999

Post » 05 May 2009, 02:44


Next

Return to Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests