It is currently 16 November 2025, 13:46

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

modyfikacja owiewki

sc33 znajłatwiejsza miana owiewek z innego modelu

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 6
Joined: 13 April 2016, 23:05
Motocykl: cbr 900 sc 33
Year production: 1998

modyfikacja owiewki

Post » 13 April 2016, 23:35

Siemanko jak w tytule mam cbr900sc33 interesuje mnie zmiana kompletu owiewki przód, tył możliwie bez drastycznych przeróbek wie ktoś na co można by się skusić bez dużej kombinacji

 
Posts: 262
Joined: 23 July 2015, 09:51
Points: 3
Motocykl: CBR 900 sc33
Year production: 1998

Re: modyfikacja owiewki

Post » 14 April 2016, 06:17

Na olx jest sc33 z plastikami od 929 ale wyglada to dosc smiesznie .

 
Posts: 6
Joined: 13 April 2016, 23:05
Motocykl: cbr 900 sc 33
Year production: 1998

Re: modyfikacja owiewki

Post » 14 April 2016, 14:22

Masz może linka chętnie bym zobaczył

 
Posts: 518
Joined: 30 January 2011, 23:28
Location: WLKP Kalisz
Points: 7
Motocykl: była cbr 954 jest ZX10R
Year production: 2008

Re: modyfikacja owiewki

Post » 14 April 2016, 19:31

Nie psuj kultowego motocykla. :/

 
Posts: 262
Joined: 23 July 2015, 09:51
Points: 3
Motocykl: CBR 900 sc33
Year production: 1998

Re: modyfikacja owiewki

Post » 14 April 2016, 21:07

Przez przypadek mi sie napatoczyla. Czarne plastiki czerwony bak, cena chyba ponizej 7000 jak dla mnie ulep i nic wiecej.
Wedlug mojej skromnej opinii jesli chcesz zmienic wyglad moto to sprzedaj stary i kup nowy.

User avatar
 
Posts: 21
Joined: 13 March 2016, 23:48
Location: Lubelskie
Motocykl: SC33 919- naked wydumka
Year production: 1999

Re: modyfikacja owiewki

Post » 15 April 2016, 01:41

Kolego, to z góry nie ma sensu. Kupno kompletu owiewek lampy itd z innego moto to koszty z 500-1000zł. Jeszcze weź to pomaluj albo traf komplet w jednym malowaniu. Sprzedać sc33 dołożyć 2k i miałbyś 929 która ma nowszą stylizacje, upsy itd itd... Na streeta, to jeszcze by był sens bo sprzedasz plastiki i sie zwroci część kosztu moto, ale robic sc33 coś co miałoby wyglądać jak np ninja 10 , CBR 1000RR cczy cos innego nowszego,a technicznie dalej to zwykle sc33... bez sensu. Przód w sc33 polift to akurat najladniejsze co ma ten moto hehe (przedlift juz mniej) Jesli juz robić to tak jak jeden gość na youtube - silnik od 1000RR, UPSy, zadup jakis torowy custom chyba,wahacz tył od innego moto, praktycznie fabryczna została rama i przednie owiewki, reszta custom i wygląda to super. https://i.ytimg.com/vi/Nb-1UkaVvPY/maxresdefault.jpg

 
Posts: 6
Joined: 13 April 2016, 23:05
Motocykl: cbr 900 sc 33
Year production: 1998

Re: modyfikacja owiewki

Post » 18 April 2016, 15:53

raczej nie chcę zmieniać moto myślałem żeby go trochę podpicować wcześniejszy właściciel trochę namieszał na początku nawet mi się podobał ale nie zdał egzaminu przy szybkiej jeździe trochę już zmieniłem i myślę co tu jeszcze poprawić

 
Posts: 6
Joined: 13 April 2016, 23:05
Motocykl: cbr 900 sc 33
Year production: 1998

Re: modyfikacja owiewki

Post » 18 April 2016, 15:54

podrzucił bym foto ale coś mi to nie bardzo wychodzi :/

 
Posts: 6
Joined: 13 April 2016, 23:05
Motocykl: cbr 900 sc 33
Year production: 1998

Re: modyfikacja owiewki

Post » 21 April 2016, 09:52

co do zmian w moim moto postanowiłem wrócić całkiem do fabrycznego dizajnu cały przód i tył z oryginalnym malowaniem z roku 98 black zastanawiam się tylko nad jedną zmianą a mianowicie wydech podobnie jak w cbr 1000 rr pod siedzeniem przerabiał ktoś już to w taki sposób na pewno nie jestem pierwszy może ktoś coś powiedzieć i podpowiedzieć na ten temat ???

User avatar
 
Posts: 105
Joined: 19 October 2012, 13:13
Location: Kalisz
Points: 1
Motocykl: Honda SC33
Year production: 1999

Re: modyfikacja owiewki

Post » 22 April 2016, 06:01

Witam widziałem taki wydech centralny ale to razem z zadupiem od 1000 rr. ale myślę ze to niema sensu przerabiać oczywiście jeśli ktoś ma parcie mi tez mówili nie przerabiaj kup nowy motor a niedlugo zostana mi tylko owiewki i rama no i moze tylne kolo :D wiec wedle gustu. sc 33 lift to ostatni taki smaczek tych najlepszych lat motoryzacji gdy wychodziły zwariowane motory lub te niezawodne.
Dlatego wydaje mi sie ze oryginalne sc33 w oryginalnym malowaniu jest kultowo piekne lub elegancko pomalowane tak jak ja to sobie zrobiłem w czarnej perełce z niebieskim klarem i drobinami ;)
A i co do zadupka to jak przerabiac to najladniej pasuje chyba od 929 bo wyglada jak taki lift po lifcie i pasuje jeszcze do tej wielkiej krowy :D Tak Panowie jak spojrzy sie na nowe motocykle to wyglądają malutkie jak dla dzieci ;)

User avatar
 
Posts: 21
Joined: 13 March 2016, 23:48
Location: Lubelskie
Motocykl: SC33 919- naked wydumka
Year production: 1999

Re: modyfikacja owiewki

Post » 02 June 2016, 14:00

W lubelskim lata sc33 98-99 z dupą od 1000RR albo 6000RR i nawet to jako tako wygląda :) siedzenie chyba ori zostało więć nie ma tragedii, z dupą 929 też spoko, bylo troche takich na olx. Inne przekladki juz raczej slabo. Moto masywne, nie ma co pchac malego zadupka jak r6 itd.


Return to Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest