It is currently 16 November 2025, 14:00

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Kierunkowskazy LED -PROBLEM

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 21
Joined: 31 January 2009, 19:02
Location: Teresin
Motocykl: Honda CBR 900RR
Year production: 1999

Kierunkowskazy LED -PROBLEM

Post » 21 February 2009, 10:42

Problem jest następujący: założyłem kierunkowstazy LED i migają dużo szybciej, efekt jest taki jakbym wyjął jedną żarówke. Ma ktoś pomysł jak zrobić żeby migłay z normalną częstotliwością? Jakiś opornik?

 
Posts: 530
Joined: 05 October 2007, 10:45
Location: LZA
Points: 3
Motocykl: Piechota
Year production: 0

Post » 21 February 2009, 10:57

LEDy migaja szybciej bo nie obciazaja przerywacza tak jak zarowy. Trzebaby bylo do kazdego kirunku rownolegle podlaczyc opornik, pewnie z 20W.
A jesli chcesz oszczedzic aku to lepiej kup odpowiedni przerywacz.

 
Posts: 789
Joined: 20 July 2008, 16:42
Location: krasnysta
Points: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Year production: 2000

Post » 21 February 2009, 11:04

Odszukaj temat który pisał Rafalec (nie wiem czy nie przekręciłem) On jest elektronikiem i wrzucił tu opis przerobienia przerywacza pod ledy
wciąż zajmuję się serwisem

User avatar
 
Posts: 327
Joined: 18 October 2008, 23:40
Location: Wroclaw
Points: 1
Motocykl: CBR929
Year production: 2001

Post » 21 February 2009, 12:26

i docen ze koledzy mieli dobry humier bo zazwyczaj kamienuja osobe ktora pyta o cos o czym jest juz duzo na forum w innych tematach.

User avatar
 
Posts: 21
Joined: 31 January 2009, 19:02
Location: Teresin
Motocykl: Honda CBR 900RR
Year production: 1999

Post » 21 February 2009, 18:09

Czytalem post na temat kierunkowskazów tylko nie znalazlem odpowiedzi na moj problem dlatego napisalem nowy post. Wiem ze można zmienic przerywacz na Led ale nie chce tego robic bo ja mam tylko z tylu LED-y a wiec to raczej nie wypali. chodziło mi o to czy ktoś patentował coś z rezystorem, zeby przy kierunku wlutować opornik, chodzi mi o to jakiej mniej wiecej wartosci i czy to zda egzamin

 
Posts: 530
Joined: 05 October 2007, 10:45
Location: LZA
Points: 3
Motocykl: Piechota
Year production: 0

Post » 21 February 2009, 18:21

Wiec dwa rezystory po 20W rownolegle po jednym do kazdej lampki.

User avatar
 
Posts: 21
Joined: 31 January 2009, 19:02
Location: Teresin
Motocykl: Honda CBR 900RR
Year production: 1999

Post » 21 February 2009, 18:38

Piotrek 20 Wat czy 20 Ohm?

 
Posts: 530
Joined: 05 October 2007, 10:45
Location: LZA
Points: 3
Motocykl: Piechota
Year production: 0

Post » 21 February 2009, 20:01


 
Posts: 41
Joined: 30 November 2008, 11:03
Location: Ireland
Motocykl: kiedyś sc33
Year production: 1999

Post » 21 February 2009, 22:21

ja zakładałem rezystor i efekt był taki ze strasznie sie grzał i przepalał kable wiec lipa

User avatar
 
Posts: 21
Joined: 31 January 2009, 19:02
Location: Teresin
Motocykl: Honda CBR 900RR
Year production: 1999

Post » 22 February 2009, 10:35

Dzięki wielkie Piotrek:) fajna strona. Jeszcze zadam małe pytanko: czy diody w kierunkowskazie są w szeregu czy równolegle? Bo jak równolegle to z moich obliczeń bedzie to rezystor 33Ohm 3W, jak przetestuje to napisze. THX

 
Posts: 8
Joined: 24 November 2008, 17:16
Location: Zgierz
Motocykl: SC 50
Year production: 2003

Post » 23 February 2009, 09:04

Wstaw 5W 20-30 Ohma, to nie bedzie się grzał

User avatar
 
Posts: 686
Joined: 10 January 2008, 18:23
Location: Rzeszów
Points: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Year production: 2007

Post » 23 February 2009, 13:34

Poszukaj juz takiego tematu na forum tam dokladnie jest opisane a jak nie to pogadaj z kolega o nicku Rafalec wszystko Ci wyjasni dokladnie jak zrobic zeby bylo ok.

Next

Return to Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests