It is currently 16 November 2025, 14:00

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Crash Pady SC33

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 815
Joined: 03 September 2007, 01:21
Location: Gorzów Wl
Points: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Year production: 2001

Crash Pady SC33

Post » 29 September 2007, 07:03

Ma ktoś namiary na crash pady do sc33 99r.? Moze ma ktos zamontowane to jakies zdjecia tez beda mile widziane, chodzi mi bardziej o dlugie crash pady ale jakos mam problemy ze znalezieniem. Jak znajde same crash pady to takie tylko kulki bez tulejek, to trzeba sobie samemu zrobic?? Moze pytania smieszne ale nie znam sie za bardzo na tym... Z gory dzieki za pomoc
Last edited by krolik on 17 June 2010, 10:51, edited 1 time in total.

User avatar
 
Posts: 344
Joined: 06 June 2007, 20:12
Location: Warszawa
Points: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Year production: 2010

Post » 29 September 2007, 14:07

U tego kolesia kupisz - http://moto.allegro.pl/show_user.php?uid=1434624

Ja u niego kupowałem do swojej z 98' w połowie lata i dałem coś k. 130 zł za komplet ze śrubami itp. gotowy do zamontowania. (obecnie kosztuje 109 zł)

Jest tylko jedna wada w naszych Frankach z lat 98'-99' jak i w starszych modelach :? - do zamontowania crashpadów trzeba wywiercić otwory w owiewkach serwisowych (tych na których jest duża naklejka RR). Otwór wierci się w prawym dolnym rogu prawej litery/naklejki "R" :roll:

User avatar
 
Posts: 815
Joined: 03 September 2007, 01:21
Location: Gorzów Wl
Points: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Year production: 2001

Post » 29 September 2007, 19:04

Wielkie dzięki za namiary :lol: A masz moze jakies zdjecie jak to wyglada u Ciebie??

User avatar
 
Posts: 344
Joined: 06 June 2007, 20:12
Location: Warszawa
Points: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Year production: 2010

Post » 29 September 2007, 21:27

Moje to narazie walają się w szufladzie nie założone :wink:

Jakoś szkoda mi robić dziury w plastikach..

User avatar
 
Posts: 815
Joined: 03 September 2007, 01:21
Location: Gorzów Wl
Points: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Year production: 2001

Post » 29 September 2007, 22:43

A nie szkoda Ci plastików?? Jezeli ich nie potrzebujesz to moze mi je sprzedaz?? Chetnie kupie w promocyjnej cenie jak maja sie walac w szufladzie.... U mnie jest tak ze ja latam caly czas, czesto ponad 100km w jedna strone i nie raz mi sie trafi jechac jak pada deszcz, dojazd do garażu tez mam nie bardzo, czesto moto stoi na parkingu przed blokiem jak np jem obiad a szkoda zeby dzieciaki mi przewrocily maszyne i zniszczyly. Zreszta pierwsza wywrotka nawet na postoju bardziej zniszczy owiewki niz te dwie male, niewinne dziureczki.... :lol:

User avatar
 
Posts: 344
Joined: 06 June 2007, 20:12
Location: Warszawa
Points: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Year production: 2010

Post » 30 September 2007, 13:26

Nie zdążyłem ich jeszcze poprostu założyć - gdyby nie trzeba było wiercić już dawno by latały z moto :)

Musze wkońcu je założyć bo o byle małą ryske na plastikach mało się nie popłacze jak małe dziecko :lol:

Ja też latam bez przerwy, nawet w zime sobie nie odpuszczam jak śniegu brak i jest możliwość.. (w tamtym roku latałem przy -5 i było git :D )

User avatar
 
Posts: 35
Joined: 18 October 2007, 22:00
Location: Sosnowiec
Motocykl: sc33
Year production: 0

Post » 18 October 2007, 22:38

Ja mam złażone Zipsery w bladym 97" W 98 powinno to wyglądać podobnie, a zdjęcia to ostatnie w galerii sc 33 (żółto fioletowo czarny blady). Koszt ok 230 z nawierceniem otworów.

 
Posts: 1629
Joined: 01 May 2007, 20:22
Points: 10
Motocykl:

Post » 22 December 2007, 01:28

ja sam sobie robilem craszpady z aluminium i szoda bylo mi wiercic otwor ale co tam lepiej miec otwor niz polamane owiewki i Bog wie co jeszcze pozdro

User avatar
 
Posts: 815
Joined: 03 September 2007, 01:21
Location: Gorzów Wl
Points: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Year production: 2001

Post » 22 December 2007, 12:14

Ja wlasnie kupilem aluminiowe za 60zl :D Teraz tylko polerka i bedzie git. Niedługo zapodam zdjęcia

User avatar
 
Posts: 50
Joined: 06 January 2008, 21:46
Location: Wrocław
Motocykl: sc33 cbr rr
Year production: 0

Post » 10 January 2008, 00:29

Powiem ci już przetestowałem crash kilka razy najlepsze robi zipser jestem strasznie zadowolony szczegolnie po ostatnim bubu i nie wyrwało robi ze specjalnie dobranych srób nie gwintowanych lecz toczonych połączone aluminium i specjalnym tworzywem naprawdę zaliczyłem trzy konkretne wypadki z koziołkowaniem moto i nic mi nie wyrwało a wiele ocaliło naprawde warto choc trzeba wiercic w owiewce ale zgrabnie wyglodają znajdź go na allegro ale często dostarcza do sklepów tu jest z jakiegoś sklepu http://www.allegro.pl/item292220863_cra ... _750_.html tak mniej wiecej wyglądają do RR trochę inne aluminium jak będziesz zainteresowany to ja ci załatwię może taniej od niego będzie bo on z wrocka tez jest i wiem gdzie stacjonuje.

[ Dodano: Sro Sty 09, 2008 11:32 pm ]
Naprawdę odradzam aluminiowe już lepiej bez kumplowi uszkodziło kawałek ramy a prostowanie troche kosztuje nie tylko pracy ale pieniędzy też

 
Posts: 43
Joined: 01 February 2008, 11:45
Location: Warszawa
Motocykl: sc33 '99
Year production: 0

Post » 14 February 2008, 14:49

a to co sprzedaje puig? ktoś to ma? oni mają takie mocowania dzięki którym nie trzeba ciąć owiewki.
fire in da hole!

User avatar
 
Posts: 1901
Joined: 19 February 2007, 14:56
Location: Katowice
Points: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Year production: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 21 February 2008, 00:27

Ja mam PUIGA i sa ok , w sklepie scigacza mozna je kupic

Next

Return to Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests