Dzisiaj jest 17 maja 2024, 11:30

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Tlumik basowy do streeta

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 1040
Rejestracja: 12 lipca 2009, 11:36
Lokalizacja: Oberschlesien
Pochwały: 5
Motocykl: CBR 900 RR, CBR 1100 RR
Rok produkcji: 1997

Post » 16 lutego 2013, 22:44

Ten drugi pod zadupek nawet może pasować

Awatar użytkownika
 
Posty: 64
Rejestracja: 17 lutego 2013, 19:21
Lokalizacja: Łęczna/Pa
Motocykl:

Post » 17 lutego 2013, 20:45

Ja wolę tradycyjny przelot fajnej marki
" Zabija Nas to co najbardziej Kochamy..."

Awatar użytkownika
 
Posty: 936
Rejestracja: 29 stycznia 2012, 14:58
Lokalizacja: cbr-dtr
Pochwały: 22
Motocykl: motorynka wsk mz r6 sc28 sc33street
Rok produkcji: 99

Post » 17 lutego 2013, 21:09

ja lubie jak maszyne slychac :dance: i tak powino byc :clap:
-1--2--klama i guma haha

Awatar użytkownika
 
Posty: 64
Rejestracja: 17 lutego 2013, 19:21
Lokalizacja: Łęczna/Pa
Motocykl:

Post » 17 lutego 2013, 21:19

Ja tez jestem za tym...wtedy robi się dobre wrażenie hihi: chociaż nie którym ludziom to przeszkadza,a tym bardziej policji :| , ale nie ma to jak ich podraznić :diabel2:
" Zabija Nas to co najbardziej Kochamy..."

Awatar użytkownika
 
Posty: 936
Rejestracja: 29 stycznia 2012, 14:58
Lokalizacja: cbr-dtr
Pochwały: 22
Motocykl: motorynka wsk mz r6 sc28 sc33street
Rok produkcji: 99

Post » 17 lutego 2013, 21:28

jeb..... p.o.l.i.c.j.e mamy taka tradycje :one:
-1--2--klama i guma haha

Awatar użytkownika
 
Posty: 71
Rejestracja: 16 marca 2012, 20:35
Lokalizacja: CCH
Pochwały: 1
Motocykl:

Post » 17 lutego 2013, 23:01

Prawda taka ze na dluzsza mete przeloty sa uciazliwe dla kierowcy ze wzgledu na halas. No ale street to troche co innego...Przelotowy jesli nie jest dedykowany dla danego motocykla to i tak nie wiele rozni sie od samochodowego basowego, niektore zreszta maja regulowane db kilery wiec mozna troche pocudowac z dzwiekiem i uzyskac ladny basik.
Gorsza sprawa jesli trzeba zestroic to z gaznikami, tutaj zaczynaja sie schody ale to juz inszy temat.

Awatar użytkownika
 
Posty: 936
Rejestracja: 29 stycznia 2012, 14:58
Lokalizacja: cbr-dtr
Pochwały: 22
Motocykl: motorynka wsk mz r6 sc28 sc33street
Rok produkcji: 99

Post » 17 lutego 2013, 23:10

COBAR masz jakies foty tego sprzeta :ooo:
-1--2--klama i guma haha

Awatar użytkownika
 
Posty: 71
Rejestracja: 16 marca 2012, 20:35
Lokalizacja: CCH
Pochwały: 1
Motocykl:

Post » 17 lutego 2013, 23:38

Na razie nie ma co ogladac, zaczalem budowe tego "ulicznego wojownika"
Komin planuje puscic pod zadupkiem:

http://allegro.pl/tlumik-sportowy-basow ... 09925.html

Mam pare wizji, ale z czasem jest ciezko, wiec na razie troche stoje w miejscu.

Awatar użytkownika
 
Posty: 936
Rejestracja: 29 stycznia 2012, 14:58
Lokalizacja: cbr-dtr
Pochwały: 22
Motocykl: motorynka wsk mz r6 sc28 sc33street
Rok produkcji: 99

Post » 17 lutego 2013, 23:47

COBAR ladna nazwa :diabel: tego ulicznego wojownika :brawo: powodzenia w budowie sprzeta ;) najwazniejsze ze wizja jest :clap: :)
-1--2--klama i guma haha

Awatar użytkownika
 
Posty: 64
Rejestracja: 17 lutego 2013, 19:21
Lokalizacja: Łęczna/Pa
Motocykl:

Post » 18 lutego 2013, 14:17

Ciekawe rozwiązanie z tym ulicznym wojownikiem i nazwa zajefajna :clap: Jak juz skończysz to wstawiaj foty na forum ;) Powodzenia
" Zabija Nas to co najbardziej Kochamy..."

Poprzednia

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości