Jak w temacie. Slyszalem ze do sc33 idealnie pasuje kolo od nowszego horneta czyli po 2000 lub 2001r. Podobno lepiej sie wtedy prowadzi w zakretach, no i dostepnosc opon jest zupelnie inna a przy 120/60 bedzie podobno to samo co przy 130/70/16. Ma ktos juz jakies doswiadczenia w tym temacie??
Z tymi kołami to jest tak...
Nie wiem jak z Hornetem, ale rozmawiałem w serwisie Hondy o tym i powiedziano mi,że od CBR 600 i VFR przednie koło pasuje. Chodzi tu dokładnie o mocowanie tarczy hamulcowej na feldze.
Tez mam zamiar zrobic taką przekładkę w ciągu najbliższych miesięcy.
Dzieki za info. A nie wiesz moze od jakiej cbr 600 pasuje?? Najbardziej mnie interesuje czy pasuje od F3 bo do tych kół jest najlepszy dostep:) No i moze jestes w stanie zalatwic takie kolo po dobrych pieniadzach??
a ja mam pytanie czy po wymianie koła musimy zainwestowac w amorek skretu czy nie ????
fajnie by było miec wiekszy wybór w gumach ale jak to sie ma do jazdy!!!! wiemy ze !6 cali zwalnia nas od posiadania amortyzatora skretu
moze juz ktos ma porównanie to niech sie wypowie
Ja akurat mam amorek skrętu wiec jedno zmartwienie mniej, a slyszalem ze na 17 nie prostuje motoru tak w zakrecie dzieki czemu jest latwiej szybko pokonywac zakrety, tylko jak to jest w praktyce niestety sam nie wiem....
Ja osobiscie dalem do mojej SC33 felge z F3 i jeszcze mozna dac z VFR-y tej ostatniej 750 i 800 ale nie V-tec w F4 jest juz inna felga. Jak juz kupujesz to z dystansami z F3 bo jak dasz stare dystanse to nie bedzie pasowac. Co do jazdy z szima raczej tu niema nic do gadania jesli chodzi o to czy 16 czy 17 cali a ustawienie zawieszenia. Jak juz wstawilem 17 to dalem nowke opone miszelin pilot '06r. efekt w pelni jestem zadowolony. Sprawdzalem ta oponke na wypadzie na Sumperk (serpertyny w Czechach) niestety zaliczylem slizg przez tylnia opone, przednia trzymala bez problemu. Slizga zaliczylem jak szedlem na kolanie i na nierownosci (tak mi sie wydaje bo za szybko sie to stalo) musial podskoczyc tyl i juz nie zlapal przyczepnosci jak opadl, w efekcie slizg tylem do rowu szczescie takie ze w rowie byla woda i bloto - SUPER AMORTYZACJA Moje doswiadczenia to 100% zadowolenia z 17".
Wydaje mi sie że niejest taka sama,napewno ma inne tarcze w f3 są pływające i większe i wydaje mi sie że same mocowania są inaczej ale pewny niejestem...Ja narazie niemyśle o 17stce do swojego jestem zadowolony z jazdy na 16stce i zachoweania na niej tylko te opony...Pozatym kurde jak paskudnie sc33 na 17stce wygląda taka jakaś wychudła z przodu ale to tylko moja opinia.
maRRcin a masz porównanie do serii? jezdziłeś RR na 16stce? Bo jeśli tak i niema różnicy to fajnie i coś będę myślał o zmianie.Niestety większość osób z którymi o takiej zmianie rozmawiałem narzekało (mówie o traktowaniu RR sportowo-winklowanie a nie stunt).
Witam mam uszkodzona przednia felgę sc33 rok 98/99 i nie wiem właśnie czy wrzucać 17 i dokładnie z jakiego modelu abym nie miał problemów z tarczami itp. Bo np tarcze z cbr sc33 95/97 (ok.średnica 298) nie pasują już do sc33 98/99 (ok. średnica 310mm) a w vfr tarcze są z sc33 95/97 wiec jaka felga do sc33 98/99???? I prawdopodobnie bede mial do schandlowania proste tarcze do sc33 95/97.
To konkretnie kto ma doświadczenie czy zostawić i wsadzać 16 czy zamienić na 17 tylko z jakiego modelu motocykla i jak to sie ma na warunki jezdne???? Bo jezeli japonczycy wsadzili tam 16 to raczej wiedzieli co robią!?