Dzisiaj jest 18 kwietnia 2024, 04:09

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

zmiana przedniego koła na 17 cali

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 815
Rejestracja: 03 września 2007, 01:21
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Rok produkcji: 2001

zmiana przedniego koła na 17 cali

Post » 23 września 2007, 22:22

Jak w temacie. Slyszalem ze do sc33 idealnie pasuje kolo od nowszego horneta czyli po 2000 lub 2001r. Podobno lepiej sie wtedy prowadzi w zakretach, no i dostepnosc opon jest zupelnie inna a przy 120/60 bedzie podobno to samo co przy 130/70/16. Ma ktos juz jakies doswiadczenia w tym temacie??

 
Posty: 3
Rejestracja: 26 września 2007, 13:54
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl:

troche inaczej...

Post » 26 września 2007, 14:15

Witam

Z tymi kołami to jest tak...
Nie wiem jak z Hornetem, ale rozmawiałem w serwisie Hondy o tym i powiedziano mi,że od CBR 600 i VFR przednie koło pasuje. Chodzi tu dokładnie o mocowanie tarczy hamulcowej na feldze.
Tez mam zamiar zrobic taką przekładkę w ciągu najbliższych miesięcy.

Pozdrawiam
Loozzz

Awatar użytkownika
 
Posty: 815
Rejestracja: 03 września 2007, 01:21
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Rok produkcji: 2001

Post » 27 września 2007, 15:51

Dzieki za info. A nie wiesz moze od jakiej cbr 600 pasuje?? Najbardziej mnie interesuje czy pasuje od F3 bo do tych kół jest najlepszy dostep:) No i moze jestes w stanie zalatwic takie kolo po dobrych pieniadzach??

Awatar użytkownika
 
Posty: 344
Rejestracja: 06 czerwca 2007, 20:12
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Rok produkcji: 2010

Post » 27 września 2007, 22:06

Z tego co słyszałem to właśnie od F3 pasuje, ale nie wiem jak wygląda sprawa z F4

Awatar użytkownika
 
Posty: 18
Rejestracja: 28 września 2007, 11:03
Lokalizacja: Katowice
Motocykl: sc 33
Rok produkcji: 0

Post » 28 września 2007, 11:45

witam !!!!!!

a ja mam pytanie czy po wymianie koła musimy zainwestowac w amorek skretu czy nie ????
fajnie by było miec wiekszy wybór w gumach ale jak to sie ma do jazdy!!!! wiemy ze !6 cali zwalnia nas od posiadania amortyzatora skretu
moze juz ktos ma porównanie to niech sie wypowie

Pozdrawiam !!!

Awatar użytkownika
 
Posty: 815
Rejestracja: 03 września 2007, 01:21
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Rok produkcji: 2001

Post » 28 września 2007, 13:27

Ja akurat mam amorek skrętu wiec jedno zmartwienie mniej, a slyszalem ze na 17 nie prostuje motoru tak w zakrecie dzieki czemu jest latwiej szybko pokonywac zakrety, tylko jak to jest w praktyce niestety sam nie wiem....

Awatar użytkownika
 
Posty: 220
Rejestracja: 11 października 2007, 19:06
Lokalizacja: Rybnik
Pochwały: 6
Motocykl: było SC33, SC50, SC57A teraz SC33FL
Rok produkcji: 0

Post » 16 października 2007, 11:54

Witam

Ja osobiscie dalem do mojej SC33 felge z F3 i jeszcze mozna dac z VFR-y tej ostatniej 750 i 800 ale nie V-tec w F4 jest juz inna felga. Jak juz kupujesz to z dystansami z F3 bo jak dasz stare dystanse to nie bedzie pasowac. Co do jazdy z szima raczej tu niema nic do gadania jesli chodzi o to czy 16 czy 17 cali a ustawienie zawieszenia. Jak juz wstawilem 17 to dalem nowke opone miszelin pilot '06r. efekt w pelni jestem zadowolony. Sprawdzalem ta oponke na wypadzie na Sumperk (serpertyny w Czechach) niestety zaliczylem slizg przez tylnia opone, przednia trzymala bez problemu. Slizga zaliczylem jak szedlem na kolanie i na nierownosci (tak mi sie wydaje bo za szybko sie to stalo) musial podskoczyc tyl i juz nie zlapal przyczepnosci jak opadl, w efekcie slizg tylem do rowu szczescie takie ze w rowie byla woda i bloto - SUPER AMORTYZACJA :P Moje doswiadczenia to 100% zadowolenia z 17".

Awatar użytkownika
 
Posty: 815
Rejestracja: 03 września 2007, 01:21
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Rok produkcji: 2001

Post » 17 października 2007, 22:24

A nie kojarzysz moze czy felga od F2 i F3 jest taka sama??

Awatar użytkownika
 
Posty: 900
Rejestracja: 07 września 2007, 23:16
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Rok produkcji: 2007

Post » 18 października 2007, 08:08

Wydaje mi sie że niejest taka sama,napewno ma inne tarcze w f3 są pływające i większe i wydaje mi sie że same mocowania są inaczej ale pewny niejestem...Ja narazie niemyśle o 17stce do swojego jestem zadowolony z jazdy na 16stce i zachoweania na niej tylko te opony...Pozatym kurde jak paskudnie sc33 na 17stce wygląda taka jakaś wychudła z przodu ale to tylko moja opinia.

 
Posty: 9
Rejestracja: 15 grudnia 2007, 15:22
Lokalizacja: Tarnobrze
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 15 grudnia 2007, 15:26

Też mam u siebie załozoną felgę od F3. Jeździ się bardzo fajnie, nie ma żadnych niepokojacych objawów ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 900
Rejestracja: 07 września 2007, 23:16
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Rok produkcji: 2007

Post » 17 grudnia 2007, 00:07

maRRcin a masz porównanie do serii? jezdziłeś RR na 16stce? Bo jeśli tak i niema różnicy to fajnie i coś będę myślał o zmianie.Niestety większość osób z którymi o takiej zmianie rozmawiałem narzekało (mówie o traktowaniu RR sportowo-winklowanie a nie stunt).

Awatar użytkownika
 
Posty: 50
Rejestracja: 06 stycznia 2008, 21:46
Lokalizacja: Wrocław
Motocykl: sc33 cbr rr
Rok produkcji: 0

Post » 06 stycznia 2008, 21:54

Witam mam uszkodzona przednia felgę sc33 rok 98/99 i nie wiem właśnie czy wrzucać 17 i dokładnie z jakiego modelu abym nie miał problemów z tarczami itp. Bo np tarcze z cbr sc33 95/97 (ok.średnica 298) nie pasują już do sc33 98/99 (ok. średnica 310mm) a w vfr tarcze są z sc33 95/97 wiec jaka felga do sc33 98/99???? I prawdopodobnie bede mial do schandlowania proste tarcze do sc33 95/97.
To konkretnie kto ma doświadczenie czy zostawić i wsadzać 16 czy zamienić na 17 tylko z jakiego modelu motocykla i jak to sie ma na warunki jezdne???? Bo jezeli japonczycy wsadzili tam 16 to raczej wiedzieli co robią!?

Następna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości