It is currently 16 November 2025, 14:15

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

akcesoryjna szyba sc33 jaką wybrać

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 4
Joined: 04 August 2012, 09:38
Location: zachodnio
Motocykl:

akcesoryjna szyba sc33 jaką wybrać

Post » 04 August 2012, 23:32

Witam. zamierzam zmienić szybę w mojej sc 33 97r. Mam na oku MRA tylko są 3 rodzaje i nie wiem która będzie najlepsza na latanie po trasie. Wiele moto widziałem z szybą typu racing, ale cieżko jest znaleźć z turystyczną.
Proszę o opinie i pomoc w wyborze Pozdr. dziadzia

 
Posts: 32
Joined: 30 June 2011, 22:56
Location: Wro
Motocykl: cbr 900 rr
Year production: 1999

Post » 05 August 2012, 10:48

Zamówiłem szybę duble bubble do swojej, będę miał ją w poniedziałek to napisze jak się spisuje. Podobno na trasie znacznie podnosi komfort.

 
Posts: 4
Joined: 04 August 2012, 09:38
Location: zachodnio
Motocykl:

Post » 05 August 2012, 11:44

W takim razie czekam na info jak się spisuje. Myślałem o turystycznej ale jeśli racingowa będzie dobrze chronić przed wiatrem to wolałbym taką. Lepiej wygląda. Zależy mi na w miarę komfortowej jazdzie w trasie nie kładąc sie na baku.

User avatar
 
Posts: 30
Joined: 20 May 2011, 15:01
Location: Brzeszcze
Motocykl: ZX-10R
Year production: 2004

Post » 05 August 2012, 16:15

Mialem w bladym Szybke z Puiga ale po zakupie uznałem że nie daje jakiejs supe ochrony! Gdybym miał kupywac jeszcze raz kupił bym szybke firmy MRA taką jak mam w zx-10r ;)
TS350->GSXR 750->CBR 900RR->ZX-10R

User avatar
 
Posts: 7
Joined: 15 July 2012, 00:16
Location: Głowno
Motocykl:

Post » 05 August 2012, 17:14

Podepnę się pod temat, też mam szybkę do wymiany tyle że blady po lifcie 98-99, szukam właśnie takiej co by dobrze przed wiatrem chroniła :D

User avatar
 
Posts: 272
Joined: 25 January 2009, 10:45
Location: pomorze
Points: 1
Motocykl: gazela, SC33 :)
Year production: 0

Post » 06 August 2012, 07:14

A ja mam szybę z MGG podwiniętą u góry, bardzo dobra do turystyki, gdzie tankbag nie pozwala się schować za owiewkę. Odchyla strugi powietrza do góry i można jeździć po niemieckiej autostradzie na prawie wyprostowanych rękach, co przy szybie oryginalnej kończyło się zakwasami na karku (mam 176cm wzrostu) :)

 
Posts: 4
Joined: 04 August 2012, 09:38
Location: zachodnio
Motocykl:

Post » 07 August 2012, 22:47

Też myślałem o MGG, jest połowę tańsza od MRA i ponoć podobnej jakości, ale firma która sprzedaje ma urlop chyba do 18. 08. Dzwoniłem za MRA i jest tylko na zamówienie i muszą ją ściągać a termin oczekiwania to nawet 4 tyg. :/

User avatar
 
Posts: 50
Joined: 02 January 2012, 20:10
Location: Pyrlandia
Motocykl: DR600 Dakar - był, CBR 900RR jest
Year production: 0

Post » 09 August 2012, 10:06

A myśleliście o Double Bubble Fabbri ? Zastanawiam się nad zmianą i może hurtowo dało by się coś skubnąć taniej ;) Było by na zupkę :mrgreen:

http://www.dynotech.pl/

User avatar
 
Posts: 272
Joined: 25 January 2009, 10:45
Location: pomorze
Points: 1
Motocykl: gazela, SC33 :)
Year production: 0

Post » 10 August 2012, 14:12

Tylko, że prawdopodobnie podwójny bąbel działa tylko jak jesteś za nim schowany, a wywinięta odchyla strugi i nie zastanawia się, czy połknąłeś kij, czy może leżysz na baku :P Wybór szyby powinien zależeć od drogi po jakiej jeździsz:
- miasto - street bez szyby,
- polskie drogi krajowe - szyba oryginalna,
- autostrady niemieckie, prędkość turystyczna plus hihi: - wywinięta,
- autostrady niemieckie no limit kierowca embrion - double bubble,

 
Posts: 32
Joined: 30 June 2011, 22:56
Location: Wro
Motocykl: cbr 900 rr
Year production: 1999

Post » 10 August 2012, 17:51

Niewiem jak byc powinno ,ale jutro mam 200km do zrobienia po krajówkach i kawałek po autostradzie.Na dniach dam znać w końcu jaka róznica międzi db a serią.

[ Dodano: Wto Sie 14, 2012 8:01 pm ]
Szyba przetestowana, blisko 1000km nakręcone.Szyba ładnie się prezentuje i właściwie to na tyle...
nie mam wrażenia ,żebym zbierał jakoś mniej powietrza na klate barki głowę. Osobiście jeżeli miał bym kupowac jeszcze raz to wziął bym zwykłą krótką.


Return to Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests