It is currently 16 November 2025, 14:16

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Jaki silnik w sc33 od innej bestii bez wiekszych przeróbek??

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 4
Joined: 31 May 2012, 16:40
Location: Konstanci
Motocykl:

Jaki silnik w sc33 od innej bestii bez wiekszych przeróbek??

Post » 31 May 2012, 17:26

A problem jest tego typu ze strzelil mi szlak panewki i przy okazji wal:(a nie moge nigdzie trafic silnika gdzie mi chociaz na 500km dadza gwarancje tylko wszystko jest na rozruch a nie pasuje kupowac mi silnika ktory bedzie mial to samo co jest u mnie...i z tad pytanie jaki silnik moge wrzucic bez wiekszych przerobek ramy,bede wdzieczny za pomoc.pozdrawiam
siwykcn

User avatar
 
Posts: 44
Joined: 12 April 2012, 19:23
Location: Tuchola
Motocykl:

Post » 01 June 2012, 00:21

hornet 900 ??
Honda 4ever <3

 
Posts: 624
Joined: 13 October 2009, 13:41
Location: Warszawa
Points: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Year production: 1998

Post » 01 June 2012, 01:03

tylko hornet 900... wszystko inne to duuuuże koszta i dziesiątki godzin prac :)

 
Posts: 4
Joined: 31 May 2012, 16:40
Location: Konstanci
Motocykl:

Post » 01 June 2012, 06:49

a nic z nowszych modeli cbr nie da rady upchnąć??
siwykcn

User avatar
 
Posts: 422
Joined: 20 December 2011, 19:55
Location: Cieszyn
Points: 11
Motocykl: SC-57
Year production: 2004

Post » 01 June 2012, 08:30

Bez przeróbek napewno nie

 
Posts: 624
Joined: 13 October 2009, 13:41
Location: Warszawa
Points: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Year production: 1998

Post » 01 June 2012, 11:10

co Ty kolego bredzisz, to jest ten sam blok silnika. Ja osobiście miałem 2 silniki z horneta włożone do bladziocha (tyle że przerabiałem pod gaźnik). Jest temat na forum jak przerobić.

 
Posts: 624
Joined: 13 October 2009, 13:41
Location: Warszawa
Points: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Year production: 1998

Post » 01 June 2012, 11:10

co Ty kolego bredzisz, to jest ten sam blok silnika. Ja osobiście miałem 2 silniki z horneta włożone do bladziocha (tyle że przerabiałem pod gaźnik). Jest temat na forum jak przerobić.

User avatar
 
Posts: 422
Joined: 20 December 2011, 19:55
Location: Cieszyn
Points: 11
Motocykl: SC-57
Year production: 2004

Post » 01 June 2012, 16:36

pekal1 wrote:co Ty kolego bredzisz, to jest ten sam blok silnika. Ja osobiście miałem 2 silniki z horneta włożone do bladziocha (tyle że przerabiałem pod gaźnik). Jest temat na forum jak przerobić.

od Horneta 900 jak najbardziej piec pasuje do ramy SC-33. W mojej wypowiedzi miałem na myśli że z innymi piecami jest problem, wiem że ktoś tam wkładał z XX-a piec, ale było dużo rzeźby z tym

 
Posts: 624
Joined: 13 October 2009, 13:41
Location: Warszawa
Points: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Year production: 1998

Post » 01 June 2012, 17:25

ja mam. Od groma....

 
Posts: 198
Joined: 24 May 2010, 20:28
Location: Łódź
Points: 3
Motocykl: xx w ramie sc33
Year production: 2006

Post » 02 June 2012, 11:58

Gadacie od groma rzeźby. Idzie to zrobić ja tam już 3 raz wkładam silnik od XXa do Bladego. Już chyba idzie u mnie rutyna :P Siwykcn jak chcesz wsadzić silnik od XXa to mogę Ci to zrobić w dobrej monecie :)

 
Posts: 624
Joined: 13 October 2009, 13:41
Location: Warszawa
Points: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Year production: 1998

Post » 02 June 2012, 12:06

Robson on napisał że nie chce przerabiać ramy... a Twoja taka rzekoma 1sza przekładka okazała się być robiona za granicą i cała budowa była opisana na jakimś niemiecko-języcznym forum. To wystarcza by pomyśleć że nie masz o tym bladego pojęcia .... Mówiłeś że w białym customie miałeś filtr z r1... było tam wiele częsci z r1 ale filtr niemiec sam zrobił od podstaw....

 
Posts: 198
Joined: 24 May 2010, 20:28
Location: Łódź
Points: 3
Motocykl: xx w ramie sc33
Year production: 2006

Post » 02 June 2012, 12:09

Jakim niemieckim portalu ? Proszę Cie o czym ty pekal1 mówisz. Warsztat w Tuszynie pod Łodzią nazywasz Niemcami ? :D A rame spawał Andrzej z Gadki Starej, nie słyszałem żeby miał niemieckie pochodzenie :)

Next

Return to Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests