Dzisiaj jest 17 maja 2024, 11:21

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Jaki silnik w sc33 od innej bestii bez wiekszych przeróbek??

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 02 czerwca 2012, 12:12

Siwy, silnik od horneta ma trochę mniej koni, i nieco wyższy moment. Na miasto będzie lepiej latał ale spadnie Ci Vmax. (przypuszczenie).
Biorąc pod uwagę całe moje doświadczenie darował bym sobie na Twoim miejscu wkładanie innego pieca... Jeżeli byś się już decydował na piec z XX mogę Ci pokazać na moim motocyklu jak to wygląda... nawet odsprzedam Ci swój piec bo w zimę planuję instalację turbo a na wtrysku będzie mi łatwiej...

 
Posty: 198
Rejestracja: 24 maja 2010, 20:28
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 3
Motocykl: xx w ramie sc33
Rok produkcji: 2006

Post » 02 czerwca 2012, 12:15

Pekal a ile chcesz za gaźnikowy piec ? :) Bo ja mam wtryskowy i miałem głowice przerzucać bo mam gaźnikową głowice. Ale nie uśmiecha mi się to :/
Czekam Pekal1 dalej na to niemiecko jezyczne forum na którym rzekomo jest mój motocykl opisany :)

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 02 czerwca 2012, 14:46

mogę się za wtrysk wymienić, masz do tego moduł instalację itd ? Gaźnikowca chcesz z gaźnikami ? wtryski masz? Który to wtrysk, ten 150 czy 160 konny ?

[ Dodano: Sob Cze 02, 2012 2:52 pm ]
http://www.sporthoj.com/forum/showthrea ... XX-Fighter

 
Posty: 198
Rejestracja: 24 maja 2010, 20:28
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 3
Motocykl: xx w ramie sc33
Rok produkcji: 2006

Post » 02 czerwca 2012, 16:48

Tylko ja mam wtrysk z walniętym karterem dolnym. Czyli trzeba rozebrać silnik, a jak chcesz turbo pchać to i tak silnik musisz rozbierać. Wiesz co w sumie nie wiem która wersja musiałbym sprawdzić z którego to roku jest. Mam tylko silnik do niego. A chce jak coś też tylko silnik. Przy wymianie mógłbym coś dopłacić jak co.

Ten fajer z linku ni jak się ma do mojego wiec nie rozumiem Pekal1 do czego bijesz?

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 02 czerwca 2012, 18:01

ktoś na forum wrzucał kiedyś te fotki że to Twój ... :> wyślij mi fotki tego silnika, karteru... rozbierał bym tylko głowice :)

 
Posty: 198
Rejestracja: 24 maja 2010, 20:28
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 3
Motocykl: xx w ramie sc33
Rok produkcji: 2006

Post » 02 czerwca 2012, 21:33

Słuchaj tylko jedna sprawa ja ten silnik potrzebuje mieć za 3 tygodnie. Wszystko zalezy na kiedy ty to potrzebujesz?

 
Posty: 56
Rejestracja: 21 września 2011, 16:24
Lokalizacja: Sosnowiec
Pochwały: 1
Motocykl: HH900
Rok produkcji: 0

Post » 05 czerwca 2012, 10:40

Faktycznie silnik z HH900 będzie super, ale skąd go weźmie. Na allegro nic nie ma. Co do prędkości to nie jest najgorzej - Hornetka poleci coś ok. 240 km/h. SC33 ma owiewki, więc pewnie 250 da się na tym silniku zrobić.

 
Posty: 1036
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 43
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Post » 05 czerwca 2012, 17:04

Kupa rzezby z elektryka zeby caly silnik z wtryskiem wrzucic, lepiej zapodac glowice i kolko impulsatora od fajera i zostawic gazniki, wtedy mamy swiezszy silnik z moca sc33.
Niestety rownie ciezko jak do fajera jest z silnikami do hh900, wiec to srednio radosna nowina///

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 05 czerwca 2012, 22:22

dobrze prawisz toper, w końcu mój cytat :D

 
Posty: 1036
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 43
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Post » 05 czerwca 2012, 23:14

no no ,, dobrze gadasz to sie ludzie słuchaja,,, :one:
sam bym taki silniczek od horneta przyjal na zapas, jak byl to sie zgapilem i poszedl, a teraz puchy. ostatecznie pewnie z niemcowni kupie, bo u nas słabo./

 
Posty: 4
Rejestracja: 31 maja 2012, 16:40
Lokalizacja: Konstanci
Motocykl:

Post » 22 czerwca 2012, 13:38

weź tu teraz silnik od takiej honoratki znajdz;/jakby byl silnik od fajera do kupienia kupilbym ale boje sie o ten wal ze kupie to samo co wszedzie jezeli jest juz ten problem ktory ja mam,a niestac mnie na takie ryzyka.
siwykcn

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 22 czerwca 2012, 13:45

Kup od kogoś kto zajmuje się sprzedażą części z rozbitych sprzętów...

[ Dodano: Pią Cze 22, 2012 1:57 pm ]
gwarancja rozruchowa i dokonaj pomiaru ciśnienia oleju w warsztacie :) sprężanie itd :)

PoprzedniaNastępna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości