It is currently 16 November 2025, 13:16

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Zmiana zadupka od innego modelu

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 566
Joined: 09 February 2010, 20:42
Location: Wrp
Points: 7
Motocykl: streetfighter
Year production: 0

Post » 21 October 2010, 21:55

widziałem kilka sprzętów z malowana ramą i fajnie to wygląda tylko efekt zależy od tego kto i jak to zrobi i tu tkwi mój niepokój :)

User avatar
 
Posts: 458
Joined: 27 September 2008, 22:59
Location: Wieluń
Points: 1
Motocykl: Była SC57,SC44,SC50 i obecnie SC57
Year production: 2004

Post » 21 October 2010, 23:04

http://img246.imageshack.us/img246/9953/img9351t.jpg
http://img254.imageshack.us/img254/599/img9355.jpg
http://img89.imageshack.us/img89/7363/img9350.jpg
Oto jak ten mój kumpel przerobił swoją VFR 800FI. Zadupek jest rewelacyjny, sam go pociął i na nowo pozszywał. Rama również przemalowana i powiem wam że jest już 2 sezon i wszystko jest z nią Ok, farba ładnie sie trzyma. Podnóżki chowane są w tym zdupku a wydech to dopiero gada :ooo:
Nie ma drugiej takiej VFR-ry, totalna metamorfoza w porównaniu z oryginałem.

User avatar
 
Posts: 566
Joined: 09 February 2010, 20:42
Location: Wrp
Points: 7
Motocykl: streetfighter
Year production: 0

Post » 22 October 2010, 08:05

no ładnie się prezentuje malowanko fajne

User avatar
 
Posts: 378
Joined: 21 August 2010, 22:42
Location: Rzeszów
Points: 4
Motocykl: CBR 900rr
Year production: 1998

Post » 22 October 2010, 11:30

A tłumik sam robił? Bo ciekaw jestem jak to gada, czy pusta rura, czy jakiś tłumik tam wsadził. Weź popytaj.

 
Posts: 106
Joined: 29 September 2009, 23:33
Location: cz-wa
Points: 1
Motocykl: feniks2 - VFRstreet
Year production: 1993

Post » 22 October 2010, 12:23

Co do malowania ramy.Najlepiej proszkiem,ale...
Proszek (i piaskowanie wcześniej) zdejmie całą strukture z alu,wypełni pory(ok.130-150 um) ,ale będzie bardzo trwały
Można tez lakierować dwuskladnikowym na np podkład epoxy.Iwtedy wychodzi świetny wygląd.Ja poszedłem w tę właśnie stronę.Ale wydaje mi się że trwałości od tego nie można super oczekiwać.Myślę żeby to jeszcz już na moto złożonym prysnąć półmatem bezbarwnym (twardym) ponoć są.
W moim przypadku zdecydowałem się na epoxy/akryl ze względu na to że można samemu zrobić , i nie trzeba poświęcać łożysk wahacza(cena za obsługe i ewentualną wymianę konkretna)
Aha gdyby komuś się chciało malować proszkowo, to radzę dobrze przed piaskowaniem zabezpieczyć gwinty ,bieżnie i tabliczki znamionowe :P

User avatar
 
Posts: 566
Joined: 09 February 2010, 20:42
Location: Wrp
Points: 7
Motocykl: streetfighter
Year production: 0

Post » 22 October 2010, 13:16

gajdar, no wiadome z gwintami , a masz jakieś foto i jaki koszt orientacyjny takiego proszkowego malowania bo ja może będę miał okazję za przysłowiową flaszkę to zrobić ale malowanie malowaniu nie równe pewnie

 
Posts: 106
Joined: 29 September 2009, 23:33
Location: cz-wa
Points: 1
Motocykl: feniks2 - VFRstreet
Year production: 1993

Post » 22 October 2010, 13:54

piaskowanie paru elementów (rama,wahacz,stelaż) ok 100 zł
Proszek ,przynajmiej w mojej okolicy ,niezależnie od ilości wsadu 200 zł
Swoich poczynan na razie nie chce prezentować,przyjdzie pora hihi:

User avatar
 
Posts: 566
Joined: 09 February 2010, 20:42
Location: Wrp
Points: 7
Motocykl: streetfighter
Year production: 0

Post » 22 October 2010, 14:01

gajdar wrote:piaskowanie paru elementów (rama,wahacz,stelaż) ok 100 zł
:
za element czy w komplecie ?

 
Posts: 41
Joined: 30 September 2010, 21:04
Location: Piotrkow
Motocykl: cbr 900 rr
Year production: 1999

Post » 23 October 2010, 12:51

macie moze koncepcje jak puscic wydechy pod zadupkiem jak w R1?czy by to dalo rade jakos zrobic w bladym???

 
Posts: 366
Joined: 02 December 2007, 15:03
Location: Rzeszów
Points: 1
Motocykl: cbr sc57b
Year production: 0

Post » 23 October 2010, 13:12

Da sie ale według mnie za duzo zabawy,i trzeba to zrobic dobrze zeby nie osłabic moto.

 
Posts: 41
Joined: 30 September 2010, 21:04
Location: Piotrkow
Motocykl: cbr 900 rr
Year production: 1999

Post » 23 October 2010, 20:52

a ma ktos doswiadczenie w samodzielnym wykonywaniu owiewek? tzn. z laminatu? wiecie gdzie znalezc jakies info na temat materialow i technik??

User avatar
 
Posts: 628
Joined: 18 January 2009, 18:55
Location: Gliwice
Points: 3
Motocykl: cbr 929
Year production: 2000

Post » 23 October 2010, 21:46

chomik666 wrote:a ma ktos doswiadczenie w samodzielnym wykonywaniu owiewek? tzn. z laminatu? wiecie gdzie znalezc jakies info na temat materialow i technik??

odszukaj kolesia na forum co się nazywa misiupajur czy jakoś tak, on robi wszysto ze wszystkiego począwszy od owiewiek z laminatu skończywszy na tłumikach z carbonu

PreviousNext

Return to Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests