It is currently 16 November 2025, 15:58

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Przewody w oplocie (Opinie)

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 3350
Joined: 19 December 2010, 13:40
Location: Piechcin
Points: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Year production: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 18 April 2012, 19:06

pepus11, co do płynów to leje tylko motocyklowe i nie byle co i przynajmniej raz w sezonie wymieniam u mnie nie ma innej opcji to są hamulce :/
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posts: 7
Joined: 11 February 2012, 11:48
Location: Suchednió
Motocykl: Szukam
Year production: 0

Post » 18 April 2012, 20:02

Ja w poprzedniej VFR wymieniłem na Hela i była różnica w wyczuwalności i dozowalności hamulca.Także polecam.

User avatar
 
Posts: 265
Joined: 20 May 2008, 23:24
Location: Leżajsk/Wiedeń
Points: 4
Motocykl: SC28,SC33,SC57b,CR250, SC59/08, SC59/2012
Year production: 2012
Samochód: A5

Post » 18 April 2012, 20:42

ja założyłem oploty HEL'a z naszego forumowego sklepu, zmieniłem klocki, wymieniłem płyn na rbf600 i powiem że jest różnica. odczuwalna. Polecam. Precyzyjniej sie teraz dozuje siłą hamowania.

 
Posts: 113
Joined: 08 June 2011, 07:54
Location: Warszawa
Points: 1
Motocykl: brak
Year production: 0

Post » 18 April 2012, 20:42

któryś tu wspomniał o innej pompie od Kawy jakiejś. O radialu mówicie czy zwykła promieniowa też uwydatni nasze hemple?

 
Posts: 69
Joined: 18 December 2008, 21:31
Location: częstocho
Points: 1
Motocykl: honda cbr 900 (929)
Year production: 2001

Post » 18 April 2012, 22:38

hehe nie wiem kto nie odczułby różnicy w hamowaniu po wymianie na stalowy oplot. mam 929 z 2001 i jak wymieniłem w 2010 to różnica była kolosalna a wydawałoby sie że przecież nie takie stare te fabryczne. Pózniej miałem na trochę założoną pompę radialną z ZX6 z 2006 i tutaj owszem, nie było aż takiej różnicy (w końcu założyłem oryginalną pompę bo tamta trochę nie współgrała z linkami gazu które wychodzą z kostki)
i nieraz latałem ostro (może nie na torze w Brnie) ale nigdy nie odczułem zapadania klamki, co najmniej dziwne :ooo:
coco jumbo i do przodu

 
Posts: 22
Joined: 15 May 2011, 22:06
Location: Zawiercie
Motocykl: SC 59
Year production: 0

Post » 19 April 2012, 00:05

a wydawałoby sie że przecież nie takie stare te fabryczne.


No szczególnie , że ich okres żywotności to 5 lat , to faktycznie tylko dwa razy przekroczyły

User avatar
 
Posts: 133
Joined: 23 March 2010, 23:26
Location: Gołkowice
Points: 10
Motocykl: Vtr 1000f
Year production: 0

Post » 19 April 2012, 09:16

Co do oplotu i gum to ja czuje roznice przy mocniejszym hamowaniu na gumowych przewodach klamka zawsze wpada nizej , przy lekkim hamowaniu jest tak samo ale przy mocnym wcisnieciu hebla naprawde roznica jest , w oplotach latwiej tez dozowac sile hamowania , ale podstawa to dobre klocki zadne chinskie no name .

 
Posts: 97
Joined: 22 January 2010, 23:32
Location: Konstanty
Motocykl: sc33
Year production: 1999

Post » 19 April 2012, 22:18

mialem okazje porownac dwie vfr`ki jedna standard druga oploty goodridge przod + tyl. obie dbane na markowych czesciach. na tej drugiej przy pierwszym hamowaniu malo nie wystrzelilem przez szybe. hebel "twardy", skuteczny i po chwili przyzwyczajenia fajnie sie z nim wspolpracuje. w tym sezonie taki komplecik zagosci i u mnie.

User avatar
 
Posts: 127
Joined: 18 April 2011, 00:16
Location: Piaseczno
Points: 1
Motocykl: CBR 900 RR sc 33 była, jest GSX 1200
Year production: 0

Post » 27 April 2012, 04:28

kalas wrote:któryś tu wspomniał o innej pompie od Kawy jakiejś. O radialu mówicie czy zwykła promieniowa też uwydatni nasze hemple?


Kto ma w sc33 inną pompę i jaka jest różnica w skuteczności hamulców?

Previous

Return to Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests