It is currently 16 November 2025, 14:13

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

jaki Łancuch do zebatek 15/47

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 21
Joined: 08 April 2008, 11:32
Location: DBL
Motocykl: Fireblade sc44 929
Year production: 2000

jaki Łancuch do zebatek 15/47

Post » 10 May 2008, 12:58

JOŁ, ktos wie jaki lancuch, ile ogniw musi miec lancuch do zebatek 15/47 w SC28 . i czy w SC33 tak samo?POZDRO
SPEED IS ALL I NEED

User avatar
 
Posts: 85
Joined: 18 June 2007, 07:55
Location: Koszalin
Points: 1
Motocykl: SC33
Year production: 0

Post » 10 May 2008, 17:35

w sc33 na 16/44 weszło mi oryginalne 108 ogniw(założone wczoraj, łańcuch po przebiegu około 800km), ale już bez dużego zapasu więc zaryzykował bym stwierdzenie, że na 15/47 dobrze by było 110 ogniw(choć to tylko teoria) szczególnie, że nowy łańcuch będzie jeszcze nierozciągnięty

 
Posts: 1629
Joined: 01 May 2007, 20:22
Points: 10
Motocykl:

Post » 12 May 2008, 19:02

Witam kazdy zab wiecej,jedno ogniwo wiecej liczyc chyba umiesz :mrgreen: pozdro

User avatar
 
Posts: 900
Joined: 07 September 2007, 23:16
Location: Rzeszów
Points: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Year production: 2007

Post » 12 May 2008, 22:36

Crazyduck dobrze prawi ja założyłem 16/44 i niewydało mi 108ogniw ale jako przezorny kupiłem 110 i było ok,ale napęd nówka a już wyszedł na koniec regulacji rozciągnie się łańcuch to skrucę dwa ogniwka i skuje i bedzie malina(moto to SC33).U Ciebie myśle że ok 110ogniw wydoli bo zdajmujesz ząbek z przodu więc też robi to robotę,ale niech się jeszcze inni wypowiedzą.

 
Posts: 17
Joined: 16 April 2008, 21:12
Location: ostrów wi
Motocykl: cbr 900 rr sc33
Year production: 0

Post » 13 May 2008, 18:36

witam.kupiłem zębatki 15/45 i łancuch 108 ogniw.pytanie czy nie bedzie za krótki

User avatar
 
Posts: 815
Joined: 03 September 2007, 01:21
Location: Gorzów Wl
Points: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Year production: 2001

Post » 25 May 2008, 21:20

ukizz: łańcuch podszedł?? Bo interesuje mnie podobna zmiana napędu

User avatar
 
Posts: 221
Joined: 20 January 2008, 15:35
Location: LUBAWA
Motocykl: HONDA FIREBLADE SC33-98R
Year production: 0

Post » 01 December 2008, 21:02

hej ktos wie czy do lancucha 530 podejda blaty od 525??czy musza byc inne?? :twisted: ktos to kiedys zakladal??
http://cgi.ebay.co.uk/530-X-114L-RACELI ... 240%3A1318
bo sie zastanawoiam czy nie potestowac.
pozdrawiam Tomek

User avatar
 
Posts: 815
Joined: 03 September 2007, 01:21
Location: Gorzów Wl
Points: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Year production: 2001

Post » 01 December 2008, 21:28

wydaje mi sie ze nie. u brata zmienialem naped to na zebatki przeznaczone do 530 nie dalo sie zalozyc lancucha 525. Jest inna odleglosc miedzy zebami. 530 ma wieksza odleglosc miedzy poszczegolnymi otworami.

User avatar
 
Posts: 50
Joined: 12 August 2007, 08:45
Location: Aleksandr
Motocykl: sc28/sc44
Year production: 0

Post » 01 December 2008, 21:43

krolik wrote:wydaje mi sie ze nie. u brata zmienialem naped to na zebatki przeznaczone do 530 nie dalo sie zalozyc lancucha 525. Jest inna odleglosc miedzy zebami. 530 ma wieksza odleglosc miedzy poszczegolnymi otworami.

No bo łancuch 525 jest weższy niz 530 . :wink:

User avatar
 
Posts: 221
Joined: 20 January 2008, 15:35
Location: LUBAWA
Motocykl: HONDA FIREBLADE SC33-98R
Year production: 0

Post » 01 December 2008, 22:14

dzieki
pozdrawiam Tomek

User avatar
 
Posts: 815
Joined: 03 September 2007, 01:21
Location: Gorzów Wl
Points: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Year production: 2001

Post » 01 December 2008, 23:03

no jest jest ale na zeby wchodzil na szerokosc tylko po kilku zebach brakowalu mu dlugosci:D


Return to Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests