It is currently 16 November 2025, 14:09

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Dysze & zawory

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 76
Joined: 14 March 2009, 20:31
Location: Łódź
Points: 1
Motocykl: cbr 900
Year production: 0

Dysze & zawory

Post » 11 March 2011, 23:36

Witam wczoraj przygotowywałem moto do sezonui czyszcząc gaźniki zauwazylem ze mam dysze o rozmiarze 126 a drugą 40s. Widzialem ze dynojety maja rozne stage i jestem ciekaw jaki jest u mnie? Orginalnie powinna być 120..

Druga sprawa to sprawdzałem luzy zaworowe i wszystkie wydechowe są ok 0,23( szczelinomierz 0,20 wchodzi lekkoa 0,25 juz nie)
Zawory ssące oprócz dwóch(0,10 wchodzi lekko a 0,15 juz nie wchodzi). I jeden 0,10 wchodzi cięzko a drugi 0,10 nie wchodzi czyli podparte:/
Ciekaw jestem tylko czemu prawie wszystkie maja dolne granice normy? Czy z przebiegiem luzy sie zwiększają czy zmniejszają?

 
Posts: 624
Joined: 13 October 2009, 13:41
Location: Warszawa
Points: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Year production: 1998

Post » 11 March 2011, 23:40

było już wałkowane, poszukaj na forum.

 
Posts: 129
Joined: 23 March 2009, 22:04
Location: Bieniewic
Motocykl: 954RR
Year production: 2002

Post » 12 March 2011, 02:19

zmniejszają się luzy bo wyklepują się zawory i gniazda zaworowe

 
Posts: 76
Joined: 14 March 2009, 20:31
Location: Łódź
Points: 1
Motocykl: cbr 900
Year production: 0

Post » 13 March 2011, 14:52

Czy to duża odchylka na tych 2 zaworach, można z tym jeździć ? Czy trzeba rozpinac rozrzad dla 2 zaworów?
Dodam że moto ma 75 tys przebiegu i nie ma żadnych problemów z odpalaniem. Pali od strzała bez gazu na zimnym jak i na ciepłym silniku.

Czy ktoś wie jak to jest z tymi dyszami?0

 
Posts: 1629
Joined: 01 May 2007, 20:22
Points: 10
Motocykl:

Post » 13 March 2011, 17:27

w serwisowce jest jasno napisane jakie sa tolerancje luzow,i nie wiem o co tu pytac nie masz luzow robisz masz jezdzisz.

User avatar
 
Posts: 349
Joined: 22 September 2009, 18:05
Location: Nysa
Points: 3
Motocykl: 1000 RR sc57B. Nareszcie :)
Year production: 2006

Post » 13 March 2011, 18:45

Do sc33 i sc28 dostepny był tylko stage 1
Byle do Wiosny :)

 
Posts: 76
Joined: 14 March 2009, 20:31
Location: Łódź
Points: 1
Motocykl: cbr 900
Year production: 0

Post » 13 March 2011, 22:36

crazyduck wrote:w serwisowce jest jasno napisane jakie sa tolerancje luzow,i nie wiem o co tu pytac nie masz luzow robisz masz jezdzisz.


To wiem, że 2 wymagaja wyregulowania... tylko chciałem sie dowiedziec jak to wyglada w praktyce. Czy za każym razem jak sie pojawi jakas odchylka od normy trzeba regulowac czy lepiej poczekac az bedzie np. kilka zaworów do regulacji.

 
Posts: 1629
Joined: 01 May 2007, 20:22
Points: 10
Motocykl:

Post » 13 March 2011, 22:51

robilem ostatnio w sc 33 i jeden nie mial tolerancji wiec i tak zmienilem plytke nie czekalem az reszta nie bedzial miala luzu

 
Posts: 567
Joined: 05 March 2008, 01:29
Location: małopolsk
Points: 2
Motocykl: SATAN-LUCYFER 954RR
Year production: 0

Post » 14 March 2011, 00:43

kocorka wrote: Czy za każym razem jak sie pojawi jakas odchylka od normy trzeba regulowac czy lepiej poczekac az bedzie np. kilka zaworów do regulacji.

Jeśli jest w dolnej granicy to trzeba regulować nawet jeden, bo jak bedziesz czekał , aż zmniejszą się luzy to na tych dwóch możesz mieć już wypalone gniazda i głowica do ściągnięcia , a to już nie małe koszty!!


Return to Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests