It is currently 16 November 2025, 15:02

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

tlumik

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 2
Joined: 14 August 2010, 21:16
Location: koszalin
Motocykl: honda cbr fireblade 900 rr
Year production: 1999

tlumik

Post » 04 October 2010, 22:33

witam wszystkich czy ktos moze mi powiedziec jak wymienie orginalny tlumik w sc33 na sportowy przelotowy czy moze to uszkodzic silnik a dokladnie glowice bylem u mechanika co stwierdzil ze po wymianie tlumika zostanie uszkodzona glowica zawory itp pozdrawiam

 
Posts: 491
Joined: 20 February 2010, 20:54
Location: NKE
Motocykl: cebra929rr i crf250r
Year production: 2001

Post » 04 October 2010, 22:56

:ooo: To dobry mechanik, musi byc rotfl2:

User avatar
 
Posts: 442
Joined: 22 January 2008, 22:14
Location: Królestwo słoja
Points: 5
Motocykl: cbr 929 sc 44 CENZURA wi co z tego bedzie
Year production: 2000

Post » 04 October 2010, 22:57

daj numer to do niego się zapisze na przyszlość

User avatar
 
Posts: 146
Joined: 14 May 2010, 18:25
Location: Gorlice
Motocykl: FireBladeee 1000 RR
Year production: 2004

Post » 04 October 2010, 23:59

to 90% ekipy z forum ma CENZURA głowice <lol>

 
Posts: 155
Joined: 16 May 2009, 22:14
Location: PL
Motocykl: cbr 954
Year production: 0

Post » 05 October 2010, 06:45

zmień warsztat !

User avatar
 
Posts: 695
Joined: 23 June 2009, 10:54
Location: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Year production: 2014

Post » 05 October 2010, 11:41

fafik wrote:zmień warsztat !

... jak najszybciej :D

User avatar
 
Posts: 349
Joined: 22 September 2009, 18:05
Location: Nysa
Points: 3
Motocykl: 1000 RR sc57B. Nareszcie :)
Year production: 2006

Post » 05 October 2010, 14:39

Skąd się biorą tacy debile!Chyba na WSK się zna!
Byle do Wiosny :)

 
Posts: 366
Joined: 02 December 2007, 15:03
Location: Rzeszów
Points: 1
Motocykl: cbr sc57b
Year production: 0

Post » 05 October 2010, 14:47

hahahahahahahahahahhahahahaha!!!!!!!zostałem CENZURA...ny

 
Posts: 695
Joined: 28 March 2010, 19:39
Location: Wyszogród
Points: 3
Motocykl: Było 954rr jest R1 Rn12
Year production: 2002

Post » 05 October 2010, 17:52

Kufa to u mnie na bank cały piec padł bo oprócz komina mam jeszcze filtr K&N :D
Skąd ludzie takie pomysły biorą :ooo:

 
Posts: 21
Joined: 06 August 2010, 09:21
Location: Białystok
Motocykl: Honda CBR 900RR SC33 Fireblade
Year production: 0

Post » 05 October 2010, 23:10

pomysły takie sie biorą stad że w autach takie rzeczy się dzieją :)

 
Posts: 2
Joined: 14 August 2010, 21:16
Location: koszalin
Motocykl: honda cbr fireblade 900 rr
Year production: 1999

Post » 10 October 2010, 21:42

dzieki wielkie juz sobie znachora odpuscilem ale wolalem sie poradzic mowia kto pyta nie bladzi pozdro dla wszystkich

 
Posts: 2
Joined: 22 February 2011, 20:34
Location: kaniow
Motocykl: honda
Year production: 1998

Post » 22 February 2011, 21:41

Witam wszystkich uzytkownikow mam pytanie posiadam wydech mikrona oczywiscie poprzedni wlasciciel przerobil przelotowy jak sadze bo to moj pierwszy moto wiec nie bardzo sie znam na tyle by stwierdzic czy to normalne czy nie tzn podczas przegazowki na cieplym oczywiscie silniku strzela i ogien sie pojawia czy to normalne? Czy raczej synchro gaznikow ?????? Prosze o opinie bardziej doswiadczonych dziekuje .. :jupi:
919 sc33

Next

Return to Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests