It is currently 16 November 2025, 14:07

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

wskażnik temperatury oleju

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 88
Joined: 18 October 2009, 11:40
Location: Tarnowo P
Motocykl: sc33
Year production: 1996

wskażnik temperatury oleju

Post » 22 November 2009, 23:15

witam, zakupiłem se dzisiaj sc33 i poprzedni właściciel zamontował w miejsce korka wlewu oleju taki okrągły mały stalowy :) zegar mierzący tempriczer :) teraz mam pytanie jakie wartości tego termometru są graniczne oraz jak to sie ma do wskażnika koło zegarów ?

 
Posts: 62
Joined: 20 May 2008, 17:11
Location: Poznań
Points: 1
Motocykl: CBR 1000 RR
Year production: 0

Post » 22 November 2009, 23:47

wskaźnik kolo zegarow nie dotyczy temperatury oleju

User avatar
 
Posts: 175
Joined: 01 October 2008, 09:12
Location: Nowa Deba
Points: 2
Motocykl: cbr 929rr
Year production: 2001

Post » 23 November 2009, 01:23

ja mam cos takiego w 954 ,wartosc umnie to jakies 70 do 80 st przy ostrym palowaniu w trasie to jakies 60 st
przechuj ninia:)))

User avatar
 
Posts: 592
Joined: 06 August 2009, 21:15
Location: Ziemia
Points: 3
Motocykl: był zawsze moim marzeniem
Year production: 2018

Post » 23 November 2009, 09:17

Ja miałem w swojej sc33 taki wskaźnik. I podobnie jak u kolegi wyżej temperatury się kształtowały. Czasami jak jechałem w paradzie z przygazówkami to do ponad 100 szło. :)

User avatar
 
Posts: 900
Joined: 07 September 2007, 23:16
Location: Rzeszów
Points: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Year production: 2007

Post » 23 November 2009, 14:55

A ja mam taki miernik na sprzedaż firma "RR" zamontowany był w KTM LC4 640 Duke. Nowy tej firmy kosztuje ok270zł , za mój chce 100zł plus ewentualna wysyłka.

User avatar
 
Posts: 628
Joined: 18 January 2009, 18:55
Location: Gliwice
Points: 3
Motocykl: cbr 929
Year production: 2000

Post » 23 November 2009, 15:24

A ja się pytam po co to komu ? w czasie jazdy się nie da na to patrzeć, a na postoju to motor stoi wyłączony... owszem miało to sens w przypadku silników chłodzonych powietrzem bądź z chłodzeniem olejowo-powietrznym, a po to mamy chłodzenie płynem + pomiar temperatury tegoż płynu + włączany automatycznie wentylator żeby nie zaprzątać sobie głowy patrzeniem między nogi jaka temperatura oleju :P A jak będzie źle to zacznie migać nam czerwona dioda :P

User avatar
 
Posts: 175
Joined: 01 October 2008, 09:12
Location: Nowa Deba
Points: 2
Motocykl: cbr 929rr
Year production: 2001

Post » 23 November 2009, 15:27

he he tez tak mysle ale jak juz porzedni wlascicel zalozyl to niech sobie juz bedzie ;)
przechuj ninia:)))

User avatar
 
Posts: 88
Joined: 18 October 2009, 11:40
Location: Tarnowo P
Motocykl: sc33
Year production: 1996

Post » 23 November 2009, 17:43

tiaaaa albo założył bo mu sie zerwał gwint na standardowym korku :D


Return to Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests