Moderators: maciekx, Tytus
-
-
- Posts: 4
- Joined: 30 October 2008, 20:32
- Location: olsztyn
- Motocykl: cbr 900 rr
- Year production: 1997
» 13 January 2009, 22:37
witam mam sztukę z niemca i w papierach ma napisanie iż jest odblokowana z tym że moc wynosi 90 kw???? z tego co się trochę dowiedziałem że może być zdławiony przez moduł, prawdopodobnie wystarczy przy module przeciąć różowy przewód czy ktoś coś słyszał na ten temat?
kolo
-
crazyduckStaly Bywalec
-
- Posts: 1629
- Joined: 01 May 2007, 20:22
- Points: 10
- Motocykl:
-
» 13 January 2009, 23:25
przetnij i sprawdz jaka bedzie moc jak to samo to znow polaczysz

a tak prawde mowiac to pierwszy raz slysze
-
-
- Posts: 60
- Joined: 10 September 2008, 14:40
- Location: Ząbkowice
- Motocykl: cbr 929
- Year production: 2000
-
» 14 January 2009, 00:44
sprawdzz na schemacie od czego to kabel jest
-
-
- Posts: 265
- Joined: 20 May 2008, 23:24
- Location: Leżajsk/Wiedeń
- Points: 4
- Motocykl: SC28,SC33,SC57b,CR250, SC59/08, SC59/2012
- Year production: 2012
- Samochód: A5
-
» 16 February 2009, 22:28
90kW czyli ok 130km czuć różnice podczas jazdy? ze jest zdławiony?
-
-
- Posts: 556
- Joined: 25 March 2008, 20:25
- Location: NNM
- Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33 '98
- Year production: 0
-
» 16 February 2009, 23:47
90kw to wychodzi te 128KM, fajnie by bylo jakby sie przecinalo kabelki a moc by wzrastala
-
-
- Posts: 308
- Joined: 17 January 2008, 00:27
- Location: Krosno (P
- Motocykl: CBR 1000 RR SC57
- Year production: 2005
-
» 17 February 2009, 01:03
A w niemczech do jakiej mocy był Fajerek dławiony?? nie czasem do 50KM ??? Bo tez coś takiego słyszałem. Bo jeśli by było tak jak napisałem to różnice na pewno byś czuł.
[ Dodano: Wto Lut 17, 2009 12:04 am ]
A jak masz zdławionego na module to moduł do wymiany .
-
-
- Posts: 14
- Joined: 04 March 2009, 01:32
- Location: Szczecin
- Motocykl: HONDA CBR 900
- Year production: 1996
» 04 March 2009, 01:46
ogulnie to fajery sa dławione na gumach które sa pomiedzy gaznikiem a kolektorem ssącym na gumie powinno byc napisane ..CARB UP I MASS 72KW LUB 94KW.. ja np mam 72kw i jest to rocznik 96 a co do zapłonu to raczej w tym przypadku nie ma nic wspólnego z odblokowaniem mocy chyba ze kreci do 5000 obr/min hehe pozd
TOMEK
Return to Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests