It is currently 16 November 2025, 14:09

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

amor skretu do sc-33

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 303
Joined: 22 August 2008, 09:48
Location: serokomla
Motocykl: szukam...
Year production: 0

Post » 26 January 2009, 21:13

amor jest zamocowany w miejscu gdzie stelaz lusterek laczy sie z rama!! i oryginalny stelaz nie bedzie pasowal

User avatar
 
Posts: 221
Joined: 20 January 2008, 15:35
Location: LUBAWA
Motocykl: HONDA FIREBLADE SC33-98R
Year production: 0

Post » 26 January 2009, 21:15

w aukcji jest bledny opis
ten amor pasuje tylko do sc28 czyli chyba 92-95 rok
pozdrawiam Tomek

 
Posts: 1629
Joined: 01 May 2007, 20:22
Points: 10
Motocykl:

Post » 26 January 2009, 21:37

mysle podobnie ty wiesz lepiej masz taki do sc33 wiec wiesz jak wyglada :mrgreen:

 
Posts: 39
Joined: 03 September 2008, 21:56
Location: Wrocław
Motocykl: 1000RR
Year production: 2005

Post » 26 January 2009, 22:24

Tomogt ma racje ... Ten bez przeróbek nie będzie pasował. Można dorobić jakieś przejście, ale mnie trochę nie przekonują takie kombinacje i wole mieć pewnie sterownie :P Będę zainteresowany tym amorkiem.

 
Posts: 26
Joined: 04 December 2008, 13:37
Location: Katowice-
Motocykl: Honda CBR 900 RR FIREBLADE
Year production: 1999

Post » 29 January 2009, 19:59

Tak czytam ten temat i sie zastanawiam czy amor skrętu jest niezbędny w sc 33 cbr 900 rr :?:
Sam nad tym myślałem ale ten model nie jest tak skory w łapanie shimy jak np. cbr 954.
Mnie osobiście zdarzyło się to 3 razy; raz przy spadaniu z gumy na nierównej nawierzchni, dwa razy przy zjeździe z drogi szybkiego ruchu na na nierówną drogę. W sumie to było słabe shimy ale nie chciałbym żeby się przerodziło w takie jak miałem w 2006 r. w motocyklu którego naprawdę trzeba zmusić do tego zjawiska i zakończyło się glebą.
Dobry amor z mocowaniem to ponad 1000 zeta no ale w sumie może się zwrócić :wink:

 
Posts: 1629
Joined: 01 May 2007, 20:22
Points: 10
Motocykl:

Post » 30 January 2009, 00:30

napisze tak tez kilka razy udalo mi sie wyjsc z shimy myslalem,ze amorek nie potrzebny a raz nie udalo mi sie :cry:,no i gleba na szczescie,sciagnelo mnie na pobocze na trawe,po tym incydencie amorek byl kupiony i jak myslisz ze szkoda wywalic 1 tys to pomysl ile wywalisz jak sie CENZURA,na naprawe :?: a nie musisz koniecznie kupowac nowy :!:

User avatar
 
Posts: 221
Joined: 20 January 2008, 15:35
Location: LUBAWA
Motocykl: HONDA FIREBLADE SC33-98R
Year production: 0

Post » 02 February 2009, 19:24

niestety dotarl do mnie amorek bez mocowania :evil: ----mam amorek ohlinsa z zaciskiem na nim ale bez uchwytu do konkretnego moto ----oddam niedrogo --jak ktos zainteresowany pisac na pw---ma 20 stopni regulacji i jest jak nowy jak cos moge podeslac zdjecia--jak ktos chce sie pobawic w dorabianie(dokupienie) uchwytu polecam :twisted:
pozdrawiam Tomek

 
Posts: 33
Joined: 26 June 2008, 19:14
Location: Okolice R
Motocykl: SC33
Year production: 1998

Post » 21 February 2009, 19:54

Witam. Zamierzam kupić amortyzator skrętu do swojego Bladego 98r. Przeglądając internet znalazłem tylko HyperPro z mocowaniem nad bakiem za 1640zł (Progresywny. Liniowy 110zł taniej) i LSL za 1100zł mocowany pod zegarami. Nie powiem Hyper mi się podoba ale kwota nie mała... Co sądzicie o tym amorku? Tytus kiedyś pisał że w 954 urwało mu się mocowanie Hypera. Czy to był tylko pojedynczy przypadek? Może znacie jakieś zagraniczne sklepy w których znalazł by taniej taki amorek? A może ktoś z Was ma na sprzedaż amorek z mocowaniami do SC33 98r?
Wszędzie dobrze, ale na motocyklu najlepiej;D

User avatar
 
Posts: 344
Joined: 06 June 2007, 20:12
Location: Warszawa
Points: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Year production: 2010

Post » 21 February 2009, 21:53

Ja kupiłem swojego kompletnego nowego Hypera RSC z mocowaniami za około 1300-1400 zł z Niemiec i jestem bardzo zadowolony jak do tej pory :)

Tutaj foto jak wygląda: http://www.bikepics.com/pictures/1267268/

 
Posts: 375
Joined: 12 January 2009, 16:54
Motocykl: HONDA 954 poraz drugi
Year production: 2003

Post » 21 February 2009, 22:10

Tylik wrote:Ja kupiłem swojego kompletnego nowego Hypera RSC z mocowaniami za około 1300-1400 zł z Niemiec
no to w sumie taka cena jak w polsce:):) Tez sie czaje na takiego:):)

Previous

Return to Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests