It is currently 16 November 2025, 14:13

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Zmiana przełożenia -1 na przód i + 2 na tyle

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 71
Joined: 16 March 2012, 20:35
Location: CCH
Points: 1
Motocykl:

Zmiana przełożenia -1 na przód i + 2 na tyle

Post » 25 February 2014, 19:36

Pany, jak ktoś robił taka operacje , niech pochwali sie jak wrazenia?
Duza róznica w stosunku do fabrycznego przełozenia ?

User avatar
 
Posts: 58
Joined: 20 April 2013, 15:07
Location: Jedlanka/Iłża/Radom
Points: 1
Motocykl:

Post » 26 February 2014, 01:36

Ja właSnie zakupilem takie zebatki. Na pewno bedzie bardziej nerwowa hihi:

 
Posts: 16
Joined: 05 March 2014, 20:58
Location: Ostrowiec
Motocykl:

Post » 23 March 2014, 17:17

jakie koszta byly ? musze zmienic u sb tak samo :) bo obecnie 16/63 :diabel2:

User avatar
 
Posts: 938
Joined: 31 December 2008, 16:05
Location: W-wa
Points: 11
Motocykl: SC57a
Year production: 2004

Post » 23 March 2014, 20:44

Nie odczujesz jakiejś nerwowości, będzie się lepiej zbierał i licznik będzie zawyżał
tutaj masz wszystkie dane jaka będzie prędkość max, na każdym biegu i wiele więcej
http://www.gearingcommander.com/

User avatar
 
Posts: 71
Joined: 16 March 2012, 20:35
Location: CCH
Points: 1
Motocykl:

Post » 24 March 2014, 09:50

blazej33 wrote:Nie odczujesz jakiejś nerwowości, będzie się lepiej zbierał i licznik będzie zawyżał
tutaj masz wszystkie dane jaka będzie prędkość max, na każdym biegu i wiele więcej
http://www.gearingcommander.com/


Dzieki, przydatna strona.

User avatar
 
Posts: 900
Joined: 07 September 2007, 23:16
Location: Rzeszów
Points: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Year production: 2007

Post » 24 March 2014, 12:02

Dawałem takie przełożenie do SC57A i ogólnie bardzo na plus. Moto bardziej agresywne bo tego mi w niej brakowało a jeszcze ciągle przydatne do wycieczek.
PZDR

 
Posts: 624
Joined: 13 October 2009, 13:41
Location: Warszawa
Points: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Year production: 1998

Post » 24 March 2014, 12:50

Ja robiłem, świetna konfiguracja.
Jest na forum pod innymi tytułami w kilku miejscach dokładny opis ...


Return to Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests