It is currently 16 November 2025, 14:03

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Gniazdo zapalniczki

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 51
Joined: 10 March 2010, 18:38
Location: mazowieckie
Motocykl: sc33 było, sc57 było, teraz Aprilia rsv1000
Year production: 2006

Post » 07 July 2010, 09:10

Popielniczka niepotrzebna, w trasie nie pale, chce po prostu podłączyć lodówkę bo nie lubię ciepłej wódki, szczególnie jak jadę boje się że mi się cofnie jak będę w kasku. rotfl2:

User avatar
 
Posts: 349
Joined: 22 September 2009, 18:05
Location: Nysa
Points: 3
Motocykl: 1000 RR sc57B. Nareszcie :)
Year production: 2006

Post » 07 July 2010, 09:24

No na pewno nie było by to miłe przeżycie hihi: Ty bardziej jak miałbyś zamkniętą szybę i nie zdążył byś jej otworzyć rotfl2:
Byle do Wiosny :)

User avatar
 
Posts: 592
Joined: 06 August 2009, 21:15
Location: Ziemia
Points: 3
Motocykl: był zawsze moim marzeniem
Year production: 2018

Post » 07 July 2010, 10:16

A co dałoby otworzenie przy 200 km/h? :/

User avatar
 
Posts: 1901
Joined: 19 February 2007, 14:56
Location: Katowice
Points: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Year production: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 10 July 2010, 13:58

chanbord wrote:Ja kupiłem zwykłe gniazdo zapalniczki, dolutowałem przewody z konektorkami męskimi i wpinam pod wtyczkę żarówki długiego światła. Bezpiecznika nie trzeba i dodatkowo mamy wyłącznik gniazda :) Jedyny minus, że nie mamy długiego światła :/

dokladnie tak samo mam zrobione, idealnie sie sprawuje bo jak nie chce co wylaczam "dlugie" i wszytsko ok :)

 
Posts: 50
Joined: 31 January 2013, 22:58
Location: Zielona G
Motocykl:

Post » 20 May 2013, 14:42

Temat zajebisty,ale pytanie co do tematu;
gniazdo zapalniczki jak najlepiej podłączyć ??? bezpośrednio z aku,czy w jakiś kabel od skrzynki bezpieczników ?????
konie w każdej postaci :)

User avatar
 
Posts: 148
Joined: 26 May 2011, 08:21
Location: RSL / Śląsk
Points: 1
Motocykl: CBR 900RR Fireblade
Year production: 1997

Post » 21 May 2013, 08:37

Mnie zamontowali tak, że nie ma napięcia kiedy kluczyk nie jest przekręcony - bezpieczniej, kiedy nie ma mnie przy moto, nikt mi tam syfu nie wsadzi i nie rozładuje aku.
Najlepiej bezpiecznik na wiązce jednej, pod aku bezpośrednio, a druga wiązka podejrzewam, że jest puszczona gdzieś do stacyjki i dalej.
Wiem, że teraz mam 2 dodatkowe kable wchodzące do aku, ale kiedy nie ma kluczyka - nie ma napięcia w gniazdku.

 
Posts: 50
Joined: 31 January 2013, 22:58
Location: Zielona G
Motocykl:

Post » 21 May 2013, 10:48

ok,teraz tylko żebym wiedział pod jakie kable sie wciąć??? jakieś foto??/
konie w każdej postaci :)

User avatar
 
Posts: 148
Joined: 26 May 2011, 08:21
Location: RSL / Śląsk
Points: 1
Motocykl: CBR 900RR Fireblade
Year production: 1997

Post » 21 May 2013, 11:01

Postaram się coś machnąć ale dopiero jutro najwcześniej będę na garażu

User avatar
 
Posts: 378
Joined: 21 August 2010, 22:42
Location: Rzeszów
Points: 4
Motocykl: CBR 900rr
Year production: 1998

Post » 21 May 2013, 13:03

Ja instalację pod GPS, gniazdo zapalniczki i CB radio mam wpięte bezpośrednio do AKU przez 2 przekaźniki. Przekaźniki są sterowane światłami więc zasilanie wszystkiego włącza się po włączeniu świateł. Oczywiście przed przekaźnikami mam dodatkowe bezpieczniki na plusowym kablu tak dla bezpieczeństwa.
Bezpieczniki w skrzynce są dostosowane do odpowiedniego poboru prądu, więc jak podłączysz jeszcze jeden odbiornik to może czasem bezpiecznik nie wytrzymać.
Takie przeróbki zawsze robię w ten sposób, żeby w razie awarii w trasie móc szybko odpiąć dodatkowe kable i jechać dalej.

PS: Najlepszy dostęp jest do kabli w tylnej lampie i tam się zawsze wpinam z kolejnym bajerkiem

Previous

Return to Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests