Strona 1 z 2

regulacja wysokosci tyłu

Post: 16 marca 2011, 18:36
autor: zondar
koledzy na tych schodkach na tylnym amorku dalem na sam doł moto siadlo troszke co zrobic zeby jeszcze opuscic a i czy jak opuscilem to co innego tez przestawic np te sily tlumienia i odbijania

Post: 16 marca 2011, 18:49
autor: crazyduck
szukaj jak sie ustawia zawieszenie

Post: 16 marca 2011, 18:56
autor: zondar
odkopalem cos ale tam pisze o jakis srubkach na dole na gorze ja mam srobe z zabkami na sprezynie i od strony lancuha nakretke z srubka w srodku na tym zbiorniczku z gazem .

wazw 106 kilo i mam 178 i niestety brakuje mi ok 2cm zebym mogl stopy polozyc na glebie

Post: 16 marca 2011, 19:14
autor: crazyduck
178 wzrostu to chyba masz krótkie nogi,moze obnizysz ale co z prowadzeniem?

Post: 16 marca 2011, 19:25
autor: zondar
no niestety hehe jakis nie foremny jestem
mysle ze jak wszytko w seryjnym zakresie to bedzie ok

Post: 16 marca 2011, 19:53
autor: crazyduck
seria jest na jezdzca okolo 80 kg ustawiana

Post: 16 marca 2011, 20:06
autor: zondar
wiesz mi chodzi o zakres seryjenj regulaci bez zadnych cudowan i przedluzek czy jak sie to ttam zwie

Post: 17 marca 2011, 12:22
autor: cycu_rsko
Tym co kreciles co ma zabki ( :D ) jest od ustawienia napiecia wstepnego sprezyny. Na dole amora jest mala srubka na wkretak ona jest do tlumienia dobicia a ta na gorze przy zbiorniczku jest do tlumienia odbicia (albo odwrotnie teraz nie pamietam dokladnie, wszystko jest w serwisowce)
Ogolnie tymi regulacjami nie zmienisz wysokosci moto. Zdaje sie ze w larssonie widzialem zestaw do obnizania zawieszenia.

Sama regulacje trzeba przeprowadzic pod siebie. Jest kilka artykulow w necie na ten temat.

Re: regulacja wysokosci tyłu

Post: 17 marca 2011, 13:13
autor: motobandyta
zondar pisze:koledzy na tych schodkach na tylnym amorku dalem na sam doł moto siadlo troszke co zrobic zeby jeszcze opuscic a i czy jak opuscilem to co innego tez przestawic np te sily tlumienia i odbijania


rotfl2: rotfl2: rotfl2: rotfl2:

człowieku tym czym kręciłeś ustawia się tzw. sag.
chyba jedynie BMW miało fabrycznie możliwość regulacji wysokości zawieszenia, na pewno wysokości siodła (GS 1200). przy twojej wadze to napięcie wstępne raczej sporo powinieneś zwiększyć.

Post: 17 marca 2011, 14:57
autor: zondar
hej to co i jak mam ustawic na tym sag'u na ile dac bo bylo na 4 zabku a ja zjechalem na sam dol


nie moge pobrac serwisowki wywala page not found

Post: 17 marca 2011, 15:09
autor: motobandyta
poszukaj w google'ach jakiegoś opracowania na ten temat chyba nie ma sensu opisywać czegoś co zostało już dawno opisane na różne sposoby i to za pewne przez ludzi co mają większe pojecie o tym niż ja.

Post: 17 marca 2011, 16:01
autor: Kecajm69