Dzisiaj jest 29 marca 2024, 07:30

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

929 power comander

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 48
Rejestracja: 15 stycznia 2010, 15:18
Lokalizacja: z netu
Motocykl: Honda 929
Rok produkcji: 2001

929 power comander

Post » 06 marca 2011, 11:24

Witam mam pytanko mam zamontowane power comandera ale niestety silnik mi padl i go wlasnie wymienilem czy trzeba zestroic power comandera z nowym silnikiem ???? i jak to zrobic ???

 
Posty: 480
Rejestracja: 11 stycznia 2011, 21:08
Lokalizacja: Stara Iwi
Pochwały: 5
Motocykl: CBR SC28
Rok produkcji: 0

Post » 06 marca 2011, 16:53

adamstg pisze:i jak to zrobic ???

Tu chyba sprawa jest oczywista... Hamownia.

 
Posty: 48
Rejestracja: 15 stycznia 2010, 15:18
Lokalizacja: z netu
Motocykl: Honda 929
Rok produkcji: 2001

Post » 06 marca 2011, 17:05

witaj a orjentujesz sie moze czy mapy sa wgrywane do kazdego silnika indywidualnie >>/? bo teraz ten silnik ktory wstawilem ma jakas inna charakterystykie tzn jakos dziwnie chodzi... ale moc i wszystko jest na miejscu ...

 
Posty: 480
Rejestracja: 11 stycznia 2011, 21:08
Lokalizacja: Stara Iwi
Pochwały: 5
Motocykl: CBR SC28
Rok produkcji: 0

Post » 06 marca 2011, 17:19

Ogólnie to wiem ze mapy zależą od wielu czynników np. filtr powietrza, świece, czy dłubanina przy wydechu, tak wiec każdy może mieć nieco inne oprogramowanie.
Twój przypadek na pewno jest specyficzny bo wymieniałeś sam silnik... pytanie a co z osprzętem wsadziłeś nowe czy swoje (np. wtryski itp ) ?
Ja bym skonfigurowanie zostawił dla specjalisty... zrobisz to raz i będziesz się cieszył a tak to będziesz zgadywał czy teraz jest dobrze czy moze w 2dni wcześnie było lepiej.

 
Posty: 48
Rejestracja: 15 stycznia 2010, 15:18
Lokalizacja: z netu
Motocykl: Honda 929
Rok produkcji: 2001

Post » 06 marca 2011, 17:48

no wlsnie tylko silnik reszta jest od strarego silnika a mam k&n filtr powietrza sportowy wydech ... wtryski i cala elektryka od starego silnika jutro zadzwonie na jakas hamownie zobaczymy czy mi to ustawia ..

 
Posty: 366
Rejestracja: 02 grudnia 2007, 15:03
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 1
Motocykl: cbr sc57b
Rok produkcji: 0

Post » 06 marca 2011, 20:09

daj znac co ci na hamowni wyszło najlepiej bez commandera i potem po zestrojeniu

 
Posty: 2
Rejestracja: 31 maja 2013, 21:39
Lokalizacja: Grybów
Pochwały: 1
Motocykl:

Post » 01 czerwca 2013, 22:30

Odgrzeję wam kotleta:

odwiedzasz stronę power commandera, ściągasz mapę do twojego modelu, masz tam specyfikację filtr powietrza ori czy np. K&N, potem czy tylko slip-on czy cały układ wydechowy i według różnych marek kominów oczywiście.

Więc jest to plug&play.

jak ci potem ustawienia nie leżą, to ręcznie masz tam 3 guziczki i też coś dostroisz. Warto poczytać na stronie Powera.

Wgrywałem to z kompa stacjonarnego, bo w poprzedniej miałem PCII z wyjściem a'la jak do monitora :)

[ Dodano: Sob Cze 01, 2013 10:34 pm ]
dodam tylko że ciekawie komputer pokazuje potem dawki paliwa na wykresie w zestawieniu ze stockowymi porcjami - można się nieźle zdziwić. Dla przykładu w przedziale do 6k rpm podawał praktycznie 200% seryjnych dawek a przy wyższych np. 50% seryjnych.

Różnica w jeździe zasadnicza; zrywniej znacznie. Spalanie zostało na tym samym poziomie co ori.

 
Posty: 4
Rejestracja: 05 maja 2013, 21:22
Lokalizacja: Ostrowiec
Motocykl:

Post » 24 listopada 2013, 12:28

witam. nie chce zakladac kolejnego tematu. kupilem kilka dni temu pc3r do mojej 929 . mam koncowke wydechu ART made in england i filtr MIW czyli stock . chcialbym zwiekszyc gorny zakres obrotow . jaka mape ze strony pc wgrac ?

[ Dodano: Wto Gru 03, 2013 6:21 pm ]
pomocy Panowie.

 
Posty: 32
Rejestracja: 07 czerwca 2016, 22:24
Motocykl: 929
Rok produkcji: 2001

Re: 929 power comander

Post » 22 grudnia 2016, 22:32

jak masz pc5 to pc autotune z sonda szerokopasmowa i sam stroisz /kazda zmiana na dolocie i wylocie zmienia afr i trzeba stroic by nadal wycisnac maxa

 
Posty: 501
Rejestracja: 30 lipca 2014, 09:17
Lokalizacja: pl
Pochwały: 3
Motocykl: .
Rok produkcji: 2000

Re: 929 power comander

Post » 22 grudnia 2016, 23:21

Obrazek
chyba rekord :D


Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości