Dzisiaj jest 28 marca 2024, 10:28

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

CBR929RR sc44 na tor

konktetne mody z ecu

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 32
Rejestracja: 07 czerwca 2016, 22:24
Motocykl: 929
Rok produkcji: 2001

CBR929RR sc44 na tor

Post » 18 grudnia 2016, 21:54

witam :D
mam pytanie czy ktos na forum ma pojecie jak znobic 929 na tor i raczej nie pytam o pair/exup/flapper/ mody mysle tu raczej o czyms wiecej jakies konktetne mody z ecu jak Rev limit to 13200rpm itd niech sie odezwie ktos z pojeciem bo nie mam czasu na CENZURA o podstawach /pozdrawiam


(Conector B 17 (JASNOSZARY) 12Volt może od źródła B20, Twój revlimit będzie 13200rpm i wzbogacanie paliwa będzie 4% wyższa. To powinno być dla serii Superstock tutaj w Europie)
i czy ktos testowal plyn chlodniczy bez wody??? PowerSports R Motorcycle Motorbike Waterless Engine Coolant http://www.evanscoolants.co.uk/Coolants ... ersports_R
Temperaturę wrzenia powyżej 180 ° C. i jest do -40 jest na cale zycie silnika nie psuje sie

na start mam :
k&n/flapper mod/male krucce ssace/pair valve
polerowane kanaly dolotowe/szkoda ze nie tloki od 954 i wtryski
PC5 /PC autotune z sonda szerokopasmowa
wywalony exup/pelen przelot
eliminator exapu/smart moto
Factory Pro Tuning Pro Shift Kit SHFT-PRO-HON-21
sportowe sety
QS
PZRacing Gear Indicator GT300
Domino Quick Action Throttle
nowe klamki /raczki komp wszystkie duperele
szybka przezroczysta racetrackowa bo kamerka lepiej droge nagrywa
amorek skretu
oponki pilot power pure/ co do nich podobno za miekkie i puszczaja w zakretach czesto ale na tutejszy klimat powinno byc ok temp-15-22max
zeby 15na 43 ale mam nie testowana 14 jeszcze
pewno cos minelem ...
Ostatnio zmieniony 19 grudnia 2016, 22:02 przez matimorini, łącznie zmieniany 2 razy

Awatar użytkownika
 
Posty: 82
Rejestracja: 14 grudnia 2011, 20:11
Lokalizacja: Leżajsk
Pochwały: 3
Motocykl: pc25>sc57b>rj11>sc59>?
Rok produkcji: 2012

Re: CBR929RR sc44 na tor

Post » 19 grudnia 2016, 07:27

Gdzie tym będziesz cisnął, że tyle gratów wkładasz ?

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Re: CBR929RR sc44 na tor

Post » 19 grudnia 2016, 10:58

opony zmien na cos lepszego !

 
Posty: 74
Rejestracja: 15 lutego 2008, 13:38
Lokalizacja: Gliwice
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 929 RR>>ZX10R>GSXR1000 K6
Rok produkcji: 0

Re: CBR929RR sc44 na tor

Post » 19 grudnia 2016, 14:59

Nie wiem jakie masz doświadczenie z jazdą po torze ale generalnie po ilości gratów które chcesz włożyć w ten motocykl to lepiej jest kupić 600-stkę. 929 to dość toporny motocykl.

 
Posty: 32
Rejestracja: 07 czerwca 2016, 22:24
Motocykl: 929
Rok produkcji: 2001

Re: CBR929RR sc44 na tor

Post » 19 grudnia 2016, 19:20

knockhill i silverstone a co do opon wiem ze sa srednie byly tanie ale mam 2 set m7rr ,mam CENZURA w kosmos gsxr1000 z full pakiem na racetrack woolichracing ale to moje dziecko wypieszczony strach CENZURA wiec kupilem 929 bo jest bardzo lekki i mocny jak nowe 600ki(czyli lipa ale na tor wystarczy) zrobilem kilka dobych wynikow na gsxr ale tor to jest jazda a nie te moje inne duperele(ostatnio na top speed weekend jednej mili wycisnelem pod wiatr 285km/h turbo busy robily po 300) ( https://www.youtube.com/watch?v=S_X_Znx ... k3dtJVtLPa )

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Re: CBR929RR sc44 na tor

Post » 19 grudnia 2016, 20:06

matimorini pisze:witam :D
mam pytanie czy ktos na forum ma pojecie jak znobic 929 na tor i raczej nie pytam o pair/exup/flapper/ mody mysle tu raczej o czyms wiecej jakies konktetne mody z ecu jak Rev limit to 13200rpm itd niech sie odezwie ktos z pojeciem bo nie mam czasu na CENZURA o podstawach /pozdrawiam


(Conector B 17 (JASNOSZARY) 12Volt może od źródła B20, Twój revlimit będzie 13200rpm i wzbogacanie paliwa będzie 4% wyższa. To powinno być dla serii Superstock tutaj w Europie)
i czy ktos testowal plyn chlodniczy bez wody??? PowerSports R Motorcycle Motorbike Waterless Engine Coolant http://www.evanscoolants.co.uk/Coolants ... ersports_R
Temperaturę wrzenia powyżej 180 ° C. i jest do -40 jest na cale zycie silnika nie psuje sie

na start mam :
k&n/flapper mod/male krucce ssace/pair valve
polerowane kanaly dolotowe/szkoda ze nie tloki od 954 i wtryski
PC5 /PC autotune z sonda szerokopasmowa
wywalony exup/pelen przelot
eliminator exapu/smart moto
Factory Pro Tuning Pro Shift Kit SHFT-PRO-HON-21
sportowe sety
QS
PZRacing Gear Indicator GT300
Domino Quick Action Throttle
nowe klamki /raczki komp wszystkie duperele
szybka przezroczysta racetrackowa bo kamerka lepiej droge nagrywa
amorek skretu
oponki pilot power pure/ co do nich podobno za miekkie i puszczaja w zakretach czesto ale na tutejszy klimat powinno byc ok temp-15-22max
pewno cos minelem ...

Jak chcesz mody w ecu zadz do Carrego 600403686.
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 32
Rejestracja: 07 czerwca 2016, 22:24
Motocykl: 929
Rok produkcji: 2001

Re: CBR929RR sc44 na tor

Post » 19 grudnia 2016, 20:10

robie takie mody jak on w nowych maszynach od 2003 max 2005 do 2016 wszystko na denso ale ten ecu w 929 to jak atari

Awatar użytkownika
 
Posty: 492
Rejestracja: 12 listopada 2011, 21:22
Lokalizacja: Utr
Pochwały: 9
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2001

Re: CBR929RR sc44 na tor

Post » 19 grudnia 2016, 21:22

matimorini to ile ta twoja 929 ma KM na kole ? gratów trochę napchałeś :mrgreen:
Ja latam standardem , przelot,QS ,dobre gumy i kilka drobiazgów. :P

 
Posty: 32
Rejestracja: 07 czerwca 2016, 22:24
Motocykl: 929
Rok produkcji: 2001

Re: CBR929RR sc44 na tor

Post » 19 grudnia 2016, 21:52

bede na hamowni na wiosne to sprawdze musze ja wystroic najpierw na 12,8 afr w sumie to o kosmicznej mocy nie mysle bo przesiadlem sie z 190 na kole wiec seria 929 jest raczej nie do akceptacji ale ogarnie sie powoli malenstwo
GSX-R750 (L1-L6) 2011-2016 Wet Weight is 194.1 kg 127.9 hp na kole
r6 2001 Wet Weight is 197 kg 123 hp
cbr929 194kg na mokro miedzy 120-130 seria na kole po srednim tunie do 140-145 dojdzie dlatego twierdze ze jest do toru dobra zwlaszcza ze sama kladzie sie w zakrety a waga to jest to co na torze pomaga zeby nie bylo nie jestem fanem hondy bylem puki jej nie kupilem chodzi jak zlom kazda 929 i 954 masakra dzwiek silnika ale robote robi tyle na temat
bo dobrym wyborem na tor lecz drogim jest gsxr750 k7-8 moim zdaniem

Awatar użytkownika
 
Posty: 492
Rejestracja: 12 listopada 2011, 21:22
Lokalizacja: Utr
Pochwały: 9
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2001

Re: CBR929RR sc44 na tor

Post » 19 grudnia 2016, 22:21

dobrze pokręcisz to ze 155 powinna mieć :)

 
Posty: 32
Rejestracja: 07 czerwca 2016, 22:24
Motocykl: 929
Rok produkcji: 2001

Re: CBR929RR sc44 na tor

Post » 19 grudnia 2016, 22:34

wiem ze dla niej 144-145 Hp na kole to raczej max ale to styknie bo tu jest problem w braku mocy w srednich obrotach co mozna odzyskac poprostu musze ja zrobic pod siebie na tor to nie gixx co na 4 biegu z 7 tys z gazu wstaje :D ale taki tego sens zeby bylo tanio to jak wyk...wie to nie bedzie szkoda 929 kosztuje mnie tyle co plastiki do gixxa :jupi:

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Re: CBR929RR sc44 na tor

Post » 20 grudnia 2016, 14:57

tym bardziej nie żadne opony typu pure czy m7rr a typowo na trackdaye typu metzk k2/k3 lub d211/d21, supercorsa albo najlepiej slicki polecam amatorskiego slicka pirelli superbike pro można go uzywac nawet bez koców grzewczych a przy tym jest meeega trwały i nie znika w oczach

Następna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości