Dzisiaj jest 29 marca 2024, 09:26

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Demontaż wachacza

Sc44 929

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 19
Rejestracja: 18 listopada 2015, 10:06
Motocykl: HONDA CBR SC44 929
Rok produkcji: 2001

Demontaż wachacza

Post » 18 listopada 2015, 10:46

Witam
Ostanio zabralem sie za demontaz wahacza w mojej 929(zostanie oddaany do piaskowania), moje prace zatrzymaly sie jednak w jednym momencie, otoz dochodze do glownej sruby( zalacznik nr 1)
20151113_134600.jpg
zalacznik nr 1

I nie wiem jak sie za nia zabrac, gdyz wyczytalem ze trzeba ja odkrecic z jakims okreslonym momentem, wrzucam manual
Capture.PNG

Chcialbym otrzymac podpowiedzi od osob ktore juz to robili :D
Pozdrawiam

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Re: Demontaż wachacza

Post » 18 listopada 2015, 12:15

Klucz zestawu dopasuj do świec a jak nie to dwie nakrętki zespawać. I normalnie odkręcasz
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 19
Rejestracja: 18 listopada 2015, 10:06
Motocykl: HONDA CBR SC44 929
Rok produkcji: 2001

Re: Demontaż wachacza

Post » 18 listopada 2015, 16:05

Z ta koncowka 24mm sobie juz poradzilem i dopasowalem, pytanie brzmi czy ona wykreca sie normalnie do konca czy tylko do jakiegos momentu, czytalem gdzies ze ja wystarczy poluznic do okreslonego momentu, uzywajac klucza dynamometrycznego. Dlatego chcialbym aby sie wypowwiedzial ktos kto to juz robil. :)

 
Posty: 501
Rejestracja: 30 lipca 2014, 09:17
Lokalizacja: pl
Pochwały: 3
Motocykl: .
Rok produkcji: 2000

Re: Demontaż wachacza

Post » 18 listopada 2015, 20:45

normalnie odkręcaj :P

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Re: Demontaż wachacza

Post » 18 listopada 2015, 20:46

Tam masz ośkę i nie ma nic do zepsucia normalnie sie wykręca. Robiłem to u siebie w 1000RR.
Jak wysuniesz ośkę zobacz jak wygląda czy ma wżery od łożysk igiełkowych i stan samych łożysk.
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 670
Rejestracja: 01 października 2011, 08:51
Lokalizacja: Śląsk Bytom
Pochwały: 10
Motocykl: 1000rr sc57a
Rok produkcji: 4

Re: Demontaż wachacza

Post » 19 listopada 2015, 01:21

Z tej strony jest oś , z drugiej jest śruba z kontrą którą kasujesz luz wahacza
Oś wkręcasz wyciągasz i możesz mieć problem wyjąć wahacz z ramy i wtedy z drugiej strony tą kontrę luzujesz i wykręcasz tą śrubę aż luz na wahacz dostaniesz do jego wyciągnięcia
Składasz odwrotnie jak rozbierałeś używając odpowiednich momentów sił

 
Posty: 19
Rejestracja: 18 listopada 2015, 10:06
Motocykl: HONDA CBR SC44 929
Rok produkcji: 2001

Re: Demontaż wachacza

Post » 19 listopada 2015, 10:46

Czyli z tej strony odkrecam na maxa te srube 24 mm ? a z drugiej strony tylko luzuje do opowiedniego momentu ? Dobrze to zrozumialem :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 670
Rejestracja: 01 października 2011, 08:51
Lokalizacja: Śląsk Bytom
Pochwały: 10
Motocykl: 1000rr sc57a
Rok produkcji: 4

Re: Demontaż wachacza

Post » 19 listopada 2015, 12:06

tak , tam gdzie kontra luzujesz a z drugiej wykręcasz
składasz z odpowiednim momentem bo możesz łożyska wahacza uszkodzić

 
Posty: 19
Rejestracja: 18 listopada 2015, 10:06
Motocykl: HONDA CBR SC44 929
Rok produkcji: 2001

Re: Demontaż wachacza

Post » 19 listopada 2015, 12:10

Dziekuje za podpowiedz :)


Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości