Dzisiaj jest 16 kwietnia 2024, 06:08

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Dolot 929, katalizator

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 670
Rejestracja: 01 października 2011, 08:51
Lokalizacja: Śląsk Bytom
Pochwały: 10
Motocykl: 1000rr sc57a
Rok produkcji: 4

Re: Dolot 929, katalizator

Post » 22 marca 2018, 12:37

Fajny temat .
Można na upartego poszukać układu imitującego sondę lambda . Ja mam coś takiego zrobione w miejsce silnika egcv w sc57a

 
Posty: 17
Rejestracja: 06 stycznia 2018, 20:08
Motocykl: HONDA FIREBLADE 929 SC44
Rok produkcji: 2001

Re: Dolot 929, katalizator

Post » 23 marca 2018, 16:00

A co powiecie na wstawienie oryginalnego dolotu od sc44 tylko od wersji amerykańskiej (bez tego stożka na koncu, sondy i kata)? Tylko co wtedy mam zrobić z tą sondą, która jest wkręcona teraz w rure? Wersja amerykańska nie ma tam tego otworu, bo tam nie ma sondy wgl :mrgreen: Musiałbym ją wyjąć kompletnie wyjąć (w sensie caly czujnik wypiac)?

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Re: Dolot 929, katalizator

Post » 23 marca 2018, 16:21

http://sklep.transbike.pl/eliminator-so ... tx-xl.html
Takie coś kupujesz i możesz robić jak chcesz.
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 17
Rejestracja: 06 stycznia 2018, 20:08
Motocykl: HONDA FIREBLADE 929 SC44
Rok produkcji: 2001

Re: Dolot 929, katalizator

Post » 27 marca 2018, 11:47

Założyłem na razie dominatorka na dolot z sonda i katem, ale to jeszcze nie to, rozglądam sie za dolotem od wersji USA. Dzięki wiertło za link - na pewno też zamówie, bo nie chce miec choinki na desce rozdzielczej :| Później wrzuce jak cyka fire na hp1 :)


Doczytałem się także na forum (co prawda sc57) że ludzie badali te eliminatory i podobno to jest nic innego jak zwykły rezystor który kosztuje 100zł! Wnioskuje z odpowiedzi forumowiczów, że jedynym zadaniem tego elementu jest oszukanie komputera, aby "myślał" ze ta sonda cały czas jest podłączona. Zgadza się? Kurcze, ale cały czas mam obawy, że po wymianie dolotu na przelot i włożeniu eliminatora sondy motocykl zacznie falować mi na wolnych obrotach czy zaczną się inne anomalie :( Myślicie, że gra jest warta świeczki jesli zalezy mi tylko na fajnym dzwieku?

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Re: Dolot 929, katalizator

Post » 27 marca 2018, 12:45

Jeżeli robisz takie mody licz się z tym że będzie trochę falować. Co do eliminatora to tak jest jak piszesz nic innego.
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 17
Rejestracja: 06 stycznia 2018, 20:08
Motocykl: HONDA FIREBLADE 929 SC44
Rok produkcji: 2001

Re: Dolot 929, katalizator

Post » 01 kwietnia 2018, 21:23

https://youtu.be/DKT87ZhfLW4

 
Posty: 17
Rejestracja: 06 stycznia 2018, 20:08
Motocykl: HONDA FIREBLADE 929 SC44
Rok produkcji: 2001

Re: Dolot 929, katalizator

Post » 12 kwietnia 2018, 17:59

Dolot od wersji amerykańskiej bez sondy i eliminator sondy już lecą, postaram się nagrać w lepszej jakośći dźwięk przed i po, zobaczymy jak to wyjdzie :mrgreen:

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Re: Dolot 929, katalizator

Post » 13 kwietnia 2018, 13:30

generalnie pełen przelot dla silnika to nie jest nic dobrego mocno odbija się to na zaworach niestety, a dodatkowo chcesz wyłączyć sondę z regulacji to wszystko bym to jednak dla własnego spokoju wolał wystroić na hamowni pod zewnetrznym kompem wtedy oprócz większego bezpieczenstwa silnika zyskasz jakiegoś źrebaka czy dwa więc same plusy oprócz gotówki jaką trzeba wyłożyć :)

 
Posty: 17
Rejestracja: 06 stycznia 2018, 20:08
Motocykl: HONDA FIREBLADE 929 SC44
Rok produkcji: 2001

Re: Dolot 929, katalizator

Post » 24 kwietnia 2018, 13:37

pełen przelot to to nie bedzie bo exup zostaje, za tydzien wracam do chaty to zobacze czy będzie jakoś swirował silnik. spodziewam sie lekkiego falowania jak już ktoś wcześniej pisał ale nie chce sie bawić powercomandery filtry od k&n i inne mieszanki, mam nadzieje że się obędzie, tak jak obiecałem - w przyszlym tyg wrzuce jak to działa

 
Posty: 17
Rejestracja: 06 stycznia 2018, 20:08
Motocykl: HONDA FIREBLADE 929 SC44
Rok produkcji: 2001

Re: Dolot 929, katalizator

Post » 07 maja 2018, 17:21

PODSUMOWUJĄC
Tak jak już wcześniej zapowiadałem - zdjąłem tłumik, odkręciłem stary dolot, wypiąłem sonde, następnie założyłem dolot od wersji US, eliminator sondy, tłumik i odpaliłem maszyne. No i jeśli zaszła jakaś zmiana w dźwięku to bardzo niewielka. Przyjechałem przez majówke jakies 600-700km i nie zauważyłem falowania obrotów, żadna kontrolka się nie pali, z motocyklem jest tak jak być powinno. Jedyną różnice jaką zauważyłem między dwoma dolotami to różnica wagi na korzyść US (jest lżejszy). Troszeczkę się zawiodłem, ale pogodziłem się już ze ten model tak ma i że nie każde moto może ładnie strzelac schodząc z obrotów. Ma bardziej basowy niż hałaśliwy dźwięk i nic juz w tym kierunku nie będę robił. Krótko mówiąc - jeśli chcesz ryczący wydech to albo zdjemiesz tłumik albo sc44 nie jest dla Ciebie. Dziękuję za zaangażowanie w poruszony temat wszystkich forumowiczów, mam nadzieję że może komuś pomożemy, bo temat na prawde ciężki do znalezienia. Pozdrawiam!

Poprzednia

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości