Dzisiaj jest 25 czerwca 2025, 00:13

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Nie odpala od strzała, długo kręci

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC28 1992-1995

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 94
Rejestracja: 18 kwietnia 2010, 00:24
Lokalizacja: Mrągowo
Motocykl: Honda CBR 900RR
Rok produkcji: 1994

Nie odpala od strzała, długo kręci

Post » 25 kwietnia 2010, 13:59

Wszystko było dobrze, zawsze odpalał od razu. Ostatnio testowałem ile mi pali waszki, zalałem i jeździłem na kraniku ON do czasu kiedy się waszka nie skończyła, jak już się skończyła przełączałem na res, wiadomo paliwo zanim dojdzie to trochę pokręciła i odpaliła. Robiłem tak 2 razy że jeździłem na on aż do końca waszki. I po 2 razie tak już zostało. Długo kręci, czy na zimnym czy na gorącym, niezależnie ile wachy i jaka pozycja na kraniku. A jak już odpali chodzi pięknie i równo. Co mogło się stać ? Czyżby świece zalało i dlatego ? Tylko że sporo jeździłem więc powinny się przepalić a tu nic. A może coś się zapowietrzyło ? Czasem jak tak długo kręci strzeli z tłumika i nagle odpali. Chyba świece co ? A może się ustabilizuje ?

[ Dodano: Nie Kwi 25, 2010 8:04 pm ]
Kucze stoi to forum nikogo nie ma Oo. Już powoli się stabilizuje i odpala prawie że od strzała, chyba będzie ok :) Jak coś będę pisał :P

Awatar użytkownika
 
Posty: 566
Rejestracja: 09 lutego 2010, 20:42
Lokalizacja: Wrp
Pochwały: 7
Motocykl: streetfighter
Rok produkcji: 0

Post » 28 czerwca 2010, 20:53

mam podobny problem musze dlugo krecić na zimnym ostatnio zeby odpali :( na ciepłym czasami a jak odpali to pięknie cyka też się zastanawiam co to może byś

 
Posty: 16
Rejestracja: 28 lipca 2008, 19:10
Lokalizacja: warszawa
Motocykl: cbr900rr
Rok produkcji: 0

Post » 28 czerwca 2010, 21:16

Witam u mnie bylo to samo, a zwlaszcza na cieplym silniku (czasami myslalem ze ze stacji to do domu dopchac bede musial) pomogla regulacja zaworow i wymiana swiec, czekam jeszcze na synchro i powinno fajno byc!
Pzdr.

Awatar użytkownika
 
Posty: 566
Rejestracja: 09 lutego 2010, 20:42
Lokalizacja: Wrp
Pochwały: 7
Motocykl: streetfighter
Rok produkcji: 0

Post » 28 czerwca 2010, 21:36

ja zaczynam od filtrow swiec pozniej synchro i regulacje :) zobaczymy czy to da rade :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 1040
Rejestracja: 12 lipca 2009, 11:36
Lokalizacja: Oberschlesien
Pochwały: 5
Motocykl: CBR 900 RR, CBR 1100 RR
Rok produkcji: 1997

Post » 29 czerwca 2010, 09:46

Jak kupiłem moją to też nie zapalała od strzała. Wizyta u Czikena pomogła nowe świece synchro i czyszczenie gaźników oraz regulacja zaworów. Rezultat: Pali szybciej niż 3 letni erłan kumpla :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 349
Rejestracja: 22 września 2009, 18:05
Lokalizacja: Nysa
Pochwały: 3
Motocykl: 1000 RR sc57B. Nareszcie :)
Rok produkcji: 2006

Post » 29 czerwca 2010, 10:53

Czyszczenie i synchro gaźników wraz z ustawieniem składu mieszanki no i w razie czego to świece!
Byle do Wiosny :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 566
Rejestracja: 09 lutego 2010, 20:42
Lokalizacja: Wrp
Pochwały: 7
Motocykl: streetfighter
Rok produkcji: 0

Post » 03 lipca 2010, 16:11

dzis odebrałem moto po synchronizacji i czyszczeniu . odpala ok chodzi równo ale zauważyłem coś czego nie było przed regulacjami że słychać syczenie silnik chodzi równo fajnie sie wkręca ale to syczenie mnie denerwuje ( syczenie to jest coś w stylu jakby wypuszczał albo łykał powietrze ) wymieniłem filtr powietrza stary był tak zaj... że szok i tera nie wiem czy to normalne czy nie . miał ktoś taki przypadek po takich zabiegach z tym syczeniem ?

Awatar użytkownika
 
Posty: 349
Rejestracja: 22 września 2009, 18:05
Lokalizacja: Nysa
Pochwały: 3
Motocykl: 1000 RR sc57B. Nareszcie :)
Rok produkcji: 2006

Post » 03 lipca 2010, 16:44

I to syczenie to właśnie zasysanie powietrza przez filtr powietrza!Tez tak mam na swoim K&N
Byle do Wiosny :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 566
Rejestracja: 09 lutego 2010, 20:42
Lokalizacja: Wrp
Pochwały: 7
Motocykl: streetfighter
Rok produkcji: 0

Post » 03 lipca 2010, 16:46

czyli mówisz że niema co sie przejmować tym bo to normalne ? tylko wcześniej tak nie miałem ale filtr był masakryczny :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 349
Rejestracja: 22 września 2009, 18:05
Lokalizacja: Nysa
Pochwały: 3
Motocykl: 1000 RR sc57B. Nareszcie :)
Rok produkcji: 2006

Post » 03 lipca 2010, 22:15

U mnie już tak trwa 3 miesiące w sumie 3k Km i nic złego się nie dzieje. Ja tez miałem zmasakrowany filtr.
Byle do Wiosny :)

 
Posty: 695
Rejestracja: 28 marca 2010, 19:39
Lokalizacja: Wyszogród
Pochwały: 3
Motocykl: Było 954rr jest R1 Rn12
Rok produkcji: 2002

Post » 03 lipca 2010, 22:54

U mnie filtr był git ale po regulacjach i zmianie wkładki na K&N zasysanie jest mocniej słyszalne no ale to raczej norma ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 566
Rejestracja: 09 lutego 2010, 20:42
Lokalizacja: Wrp
Pochwały: 7
Motocykl: streetfighter
Rok produkcji: 0

Post » 04 lipca 2010, 07:07

no to luźno bo już myślałem że coś nie tak

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC28)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości