Dzisiaj jest 19 kwietnia 2018, 21:06

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28
Taylormade Racing
miejsce na twoj± reklme
SKLEP FIREBLADE.PL !


Ogłoszenie Admina
BRELOKI HONDA FIREBLADE.PL[/url] cena dla forumowiczów 10zł info na PW[/color] | KOSZULKA HONDA FIREBLADE.PL MARQUEZ 93 - info PW

Stacyjka po wyjęciu kluczyka nie wyłącza obwodu.

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC28 1992-1995

Moderatorzy: Max_929, maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 113
Rejestracja: 14 czerwca 2013, 22:08
Lokalizacja: Małopolska
Pochwały: 2
Motocykl:

Stacyjka po wyjęciu kluczyka nie wyłącza obwodu.

Post » 30 marca 2014, 21:04

Witam... :)

Dzisiaj po spokojnym lataniu po wyłączeniu silnika wyłącznikiem przy manetce i przekręceniu kluczyka w lewo i wyjęciu go dalej świeciły się kontrolki - moto ,,pod prądem,,.

Moto normalnie odpala, akuś sprawny, ładowanie ok tylko te kontrolki cały czas się świecą.

Musiałem odpiąć aku na noc bo inaczej to by się całkowicie wyładował.

Co mogło paść - stacyjka, przekaźnik czy coś jeszcze...

Dzięki za odpowiedzi :)

 
Posty: 712
Rejestracja: 13 sierpnia 2013, 11:00
Lokalizacja: Tarnów
Pochwały: 19
Motocykl: CBR1100XX
Rok produkcji: 2001

Post » 30 marca 2014, 22:40

obstawiałbym wyrobione styki w stacyjce . Zdemontuj półkę i od spodu rozbierz stacyjkę pewnie jest skręcona na dwie śrubki . Tam bym szukał przyczyny , moto ma swoje lata i mogło się już zatrzeć i teraz zwiera .

Awatar użytkownika
 
Posty: 113
Rejestracja: 14 czerwca 2013, 22:08
Lokalizacja: Małopolska
Pochwały: 2
Motocykl:

Post » 30 marca 2014, 23:55

Dzięki... :)

Jutro podejdę do garażu i sprawdzę miernikiem czy to rzeczywiście.

Czy jest sens naprawiać skoro jest wytarta ?

Trza chyba kupić nową a to wydatek około 150 zeta :wnerwiony:


PS - Polatałem dzisiaj na japonii ale trzeba się przeprosić z jawą, sezon ruszył a mnie cholera bierze jak słyszę jak inni latają... :placze: a mnie czekają niespodziewane wydatki... :/

 
Posty: 712
Rejestracja: 13 sierpnia 2013, 11:00
Lokalizacja: Tarnów
Pochwały: 19
Motocykl: CBR1100XX
Rok produkcji: 2001

Post » 01 kwietnia 2014, 20:16

Ja bym tam zamontował ukryty tylko tobie wiadomy przełącznik 0-1 . odłożysz kase i kupisz sprawny komplet kluczyków.

Awatar użytkownika
 
Posty: 113
Rejestracja: 14 czerwca 2013, 22:08
Lokalizacja: Małopolska
Pochwały: 2
Motocykl:

Post » 01 kwietnia 2014, 21:59

Dzięki Adam za porady ale stacyjka już jedzie, myślałem o takim wyłączniku jako drugim zabezpieczeniu oprócz niej.

Mam jeszcze jedno pytanie - czy stacyjka sc 28/95 jest przykręcana śrubami czy mocowana za pomocą tzw. zrywalnych nitów jak to robią w niektórych modelach moto i czy trzeba demontować półkę żeby ją odkręcić - nie byłem jeszcze w garażu i stąd te moje niejasności a półki nigdy nie odkręcałem. :)

 
Posty: 712
Rejestracja: 13 sierpnia 2013, 11:00
Lokalizacja: Tarnów
Pochwały: 19
Motocykl: CBR1100XX
Rok produkcji: 2001

Post » 01 kwietnia 2014, 23:05

Tego nie wiem aczkolwiek śmiem twierdzić że jest ona na śrubach zwykłych . I nie stosowali nitó zrywalnych tylko śruby zrywalne .

W takim przypadku demontujesz półkę małym wiertłem zacząć w środku i dużym tylko rozwiercić łeb aby stacyjka spadła po czym przyspawasz nakrętkę i wykręcisz śruby . Wstawisz zwykłe .

Ale na 98% zwykłe śruby w f4i były nawet zwykłe a przynjamniej ja się z takimi spotkałem ;)

 
Posty: 118
Rejestracja: 16 września 2012, 12:17
Lokalizacja: Sosnowiec
Motocykl:

Post » 02 kwietnia 2014, 00:03

Sruby są zrywalne nie wykrecisz ich srubokretem, najlepiej jest zdjac polke razem ze stacyjka, wziac przecinak nabic rowek w nich i wykrecic dopiero, ja tak robilem miesiac temu i zajelo mi to 15 min.

Awatar użytkownika
 
Posty: 180
Rejestracja: 05 listopada 2010, 09:49
Lokalizacja: Sosnowiec
Pochwały: 2
Motocykl: 900RR sc33
Rok produkcji: 1997

Post » 02 kwietnia 2014, 18:55

Ja mam na normalnych śrubach, wykręcam i wkręcam:) ale w jakims moto spotkałem sie z nitami, cbr f2 lub f3

Awatar użytkownika
 
Posty: 113
Rejestracja: 14 czerwca 2013, 22:08
Lokalizacja: Małopolska
Pochwały: 2
Motocykl:

Post » 02 kwietnia 2014, 21:55

Półka zdjęta, padło parę brzydkich słów bo nie chciała zleźć.

Stacyjka przykręcona torxami i jeszcze kabelki białą trytytką - a więc było grzebane.

Ebonit spuchnięty i popękany od temperatury - było zwarcie.

140 zł nie moje i dwa różne kluczyki - jeden od jazdy a drugi od beny i zadupka... :mrgreen:

Dzięki wszystkim co chcieli mi pomóc, jutro przyjeżdża nowa stacyjka, parenaście minut roboty i śmigamy... :)


Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC28)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość