Dzisiaj jest 23 kwietnia 2018, 07:55

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28
Taylormade Racing
miejsce na twoj± reklme
SKLEP FIREBLADE.PL !


Ogłoszenie Admina
BRELOKI HONDA FIREBLADE.PL[/url] cena dla forumowiczów 10zł info na PW[/color] | KOSZULKA HONDA FIREBLADE.PL MARQUEZ 93 - info PW

Nie chce zagadać

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC28 1992-1995

Moderatorzy: Max_929, maciekx, Tytus

 
Posty: 11
Rejestracja: 16 grudnia 2012, 14:06
Lokalizacja: ETM
Motocykl:

Nie chce zagadać

Post » 16 grudnia 2012, 14:19

Witam, jestem szczęśliwym posiadaczem bladego i mam z nim problem. Mianowicie nie chce odpalić, jedynymi oznakami życia jest walenie w komin, czasem w gaźniki. Po wymianie świec nic się nie zmieniło. I tutaj rodzą się moje pytania:
Czy istnieje możliwość pomiarów wartości modułu między pinami, żeby sprawdzić czy jest dobry?
Jakie mogą być inne powody takiego zachowania?

Awatar użytkownika
 
Posty: 356
Rejestracja: 22 września 2009, 18:05
Lokalizacja: Nysa
Pochwały: 3
Motocykl: 1000 RR sc57B. Nareszcie :)
Rok produkcji: 2006

Post » 16 grudnia 2012, 15:12

Pompka daje znaki życia po włączeniu zapłonu?? Świece są mokre???
Byle do Wiosny :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 29 stycznia 2012, 14:58
Lokalizacja: cbr-dtr
Pochwały: 22
Motocykl: motorynka wsk mz r6 sc28 sc33street
Rok produkcji: 99

Post » 16 grudnia 2012, 15:12

Kolego najpierw musisz się przywitać :D jest taka opcja jak na forum jak ''szukaj'' tam na pewno coś znajdziesz pozdrawiam hihi:
-1--2--klama i guma haha

 
Posty: 11
Rejestracja: 16 grudnia 2012, 14:06
Lokalizacja: ETM
Motocykl:

Post » 16 grudnia 2012, 15:32

Jest iskra, jest paliwo, pompka podaje. Przeszukałem różne fora i takiego przypadku jak mój jeszcze nie spotkałem.

Awatar użytkownika
 
Posty: 174
Rejestracja: 24 grudnia 2011, 00:37
Lokalizacja: Puławy-Kozienice
Pochwały: 7
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 1998

Post » 16 grudnia 2012, 17:23

cbrstreet, dobrze pisze:) ,mogę Ci podpowiedzieć żebyś sprawdził czy na 1000% w poprwwnej kolejności założyłeś fajki na świece po wymianie. może to absurdalne sie wydawać ale się zdarza;) i takie sa efekty

 
Posty: 11
Rejestracja: 16 grudnia 2012, 14:06
Lokalizacja: ETM
Motocykl:

Post » 16 grudnia 2012, 17:29

Fajki dobrze włożone, kable dobrze dokręcone do cewek. Nawet sprawdzałem rozrząd.

Awatar użytkownika
 
Posty: 229
Rejestracja: 11 października 2007, 19:06
Lokalizacja: Rybnik
Pochwały: 6
Motocykl: było SC33, SC50, SC57A teraz SC33FL
Rok produkcji: 0

Post » 16 grudnia 2012, 18:27

Może i masz dobrze założone kable ale czy sprawdzałeś czy masz dobrze podłączone cewki, chodzi mi tu o zasilanie cewek 12V. Nie masz ich zamienionych?

 
Posty: 11
Rejestracja: 16 grudnia 2012, 14:06
Lokalizacja: ETM
Motocykl:

Post » 16 grudnia 2012, 18:31

Tak. Sprawdzone ze schematem instalacji

 
Posty: 182
Rejestracja: 15 grudnia 2010, 17:13
Lokalizacja: dolny
Motocykl: SC 33
Rok produkcji: 97

Post » 17 grudnia 2012, 15:09

witaj a bateryjka naladowana? Ja milem podobne objawy jak postoi dluzej ciezko pali poprostu sie zalewa. Wiec zamykam ssanie i krece az zabelknie i po chwili zalapie. W miom przypadku klania sie synchronizacja a jak u ciebie nie wiem. Robiles synchro?

 
Posty: 11
Rejestracja: 16 grudnia 2012, 14:06
Lokalizacja: ETM
Motocykl:

Post » 17 grudnia 2012, 15:27

Poprzedni właściciel tuż przed sprzedażą, Aku nówka.

 
Posty: 15
Rejestracja: 24 stycznia 2012, 19:07
Lokalizacja: nysa
Motocykl: honda fireblade
Rok produkcji: 1992

Post » 17 grudnia 2012, 21:47

Wyczysc dobrze swiece jesli sa zalene , i pokrec tlokami bez swiec zyby ten nadmiar paliwa sie ulotnil i sbrobuj nagrzac swiece na gazie i wkrecic gorace i powinen zagadac tez milem podobnie dwa razy jak raz zablokowalo mi sie ssanie i go zalalo po odpaleniu, i puzniej nie moglem go odpali i w taki sposob go odpalilem , chwile musilem go pokrecic
Powodzenia !

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 29 stycznia 2012, 14:58
Lokalizacja: cbr-dtr
Pochwały: 22
Motocykl: motorynka wsk mz r6 sc28 sc33street
Rok produkcji: 99

Post » 18 grudnia 2012, 18:09

Witam może po prostu iskrę na świecy sprawdzić i będziesz wiedział :) na każdym kablu każdą świece to będziesz wiedział na 100% mój chodził na jednej parze i dał rade :one:
-1--2--klama i guma haha

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC28)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość