Dzisiaj jest 06 czerwca 2025, 20:01

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Moto skutecznie załatwia świece

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC28 1992-1995

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 242
Rejestracja: 08 czerwca 2009, 23:37
Lokalizacja: Łowicz
Pochwały: 2
Motocykl: CBR900RR SC28
Rok produkcji: 1994

Post » 19 marca 2010, 09:56

no tak... bo jakim cudem czujnik luzu, czujnik temp płynu, i czujnik ciśnienia oleju przy wódce zgadali się, że będą udawać czujnik indukcyjny rotfl2: Nie ma opcji aby moto przy takiej zamianie zapaliło...
Jadę w lassss odkręcam gazzzz i... wypada maneteka ;-)

Awatar użytkownika
 
Posty: 86
Rejestracja: 11 lutego 2009, 15:13
Lokalizacja: Tychy / K
Pochwały: 2
Motocykl: 1000RR, TDM 900, Cali 1100, seven, SHL M05
Rok produkcji: 0

Post » 19 marca 2010, 12:33

Napisane jest tzw. czujnik halla ( dla niewtajemniczonych ) zasada dzialania podobna. Po drugie piszą o zamienionych przewodach od czujnika temp. i moto przerywa i się nie wkręca. Napisałem wyraznie ze jezeli miała by miejsce zamiana przewodów co maja coś wspólnego z zapłonem w tych okolicach to są przewody impulsatora. KOLEDZY czytajcie ze zrozumieniem, a nie zgrywajcie dup.... maczo.

[ Dodano: Pią Mar 19, 2010 12:11 pm ]
Czujnik Indukcyjny (brakowało mi tego słówka) Dzięki Cziken.

 
Posty: 242
Rejestracja: 08 czerwca 2009, 23:37
Lokalizacja: Łowicz
Pochwały: 2
Motocykl: CBR900RR SC28
Rok produkcji: 1994

Post » 19 marca 2010, 16:42

spsx, ale ja nie bije do Ciebie... po prostu kolega twierdzi, że po takiej zamianie moto normalnie odpala, tylko przerywa i się nie wkręca...

Ale mówimy o zamianie przewodów w kostce samego impulsatora, czy o wpięciu w miejsce impulsatora kostki od czujników?? Pierwszy przypadek - zgadzam się, może zapalać ale nie chodzić jak powinien... Drugi przypadek - kategorycznie nie zgadzam się, aby moto odpaliło... Tyle...
Jadę w lassss odkręcam gazzzz i... wypada maneteka ;-)

 
Posty: 24
Rejestracja: 20 października 2008, 21:40
Lokalizacja: z kapusty
Motocykl: CBR 900RR sc 28
Rok produkcji: 1994

Post » 19 marca 2010, 17:27

A może któraś kostka w okolicy czujnika temp. miała luźne lub zasniedziałe konektorki albo jakiś przewód jest przetarty lub jest oderwany w gnieździe od końcówki i wystarczyło podczas grzebania w tamtej okolicy ruszyć którąś kość i spowodowało to poprawę połączenia ??

Awatar użytkownika
 
Posty: 86
Rejestracja: 11 lutego 2009, 15:13
Lokalizacja: Tychy / K
Pochwały: 2
Motocykl: 1000RR, TDM 900, Cali 1100, seven, SHL M05
Rok produkcji: 0

Post » 19 marca 2010, 21:07

Chodziło mi o zamiane pinów z impulstora w kostce. Z tego co pamiętam to kostka z czujnikami temp. luzu oraz cisnienia jest trzy pinowa i nie logicze jest zamienic kostke z czujników z kosta impulsatora. Jedynie mozna sie pomylic w sc33 98-99 kostka z impulsatora jest chyba taka sama jak z czujnika prędkosci lecz jest w innym miejscu umieszczona.

Poprzednia

Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC28)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości