Strona 1 z 1

Skład mieszanki paliwowej

Post: 02 kwietnia 2012, 17:51
autor: Kriss
Witam, i pytam, a raczej pytanie mam odnośnie śruby składu mieszani w gaźnikach SC33, a mianowicie czy to prawda, że producent określił, że ta śruba powinna być wykręcona określoną stałą ilość obrotów, a jeżeli tak, to ile to obrotów. Czy może śrubę tę reguluje się podłączywszy specjalistyczną aparturę , i regulacja nastepuje wedle wskazań, co wydaje mi sie bardziej sensowne. Pytam ponieważ ktoś powiedział mi, że śruba składu mieszanki powinna być w pozycji stałej ( np. 2,5 obrotu wykręcona ) określonej przez producenta.

Jeszcze jedno pytanie do Panów z Wrocławia lub Wałbrzycha, Świdnicy, gdzie jest dobry mechanik, który wyczyści gaźniki i wyreguluje je należycie, przy użyciu specjalistycznej aparatury, a nie na czuja???

Post: 02 kwietnia 2012, 18:18
autor: Mikele
Tematów o gaźnikach jest pełno, więc mogłeś poczytać, choćby z własnej ciekawości.
Co do ustawień fabrycznych, ilość obrotów podana przez producenta powinna być raczej traktowana jak punkt startowy do późniejszej regulacji. Na fabrycznych ustawieniach może chodzić dobrze, lub troszkę gorzej, zależy od stopnia zużycia gaźników. Co do mechanika, szukaj takiego który ma sprzęt elektroniczny do ustawiania gaźników, bo na oko (jak to niektórzy robią) to sam sobie możesz ustawić.

PS: Jak dobrze znasz maszynę, to możesz robić jak ja. Robisz sobie mały śrubokręcik, którym łatwo będzie robić regulację i łatwo będzie liczyć ilość przekręconych obrotów. Ustawiasz gaźniki według ustawień fabrycznych, a potem metodą prób i błędów odkręcasz/wkręcasz śruby o tę samą ilość obrotów dla każdego gaźnika. Jak nie lubisz grzebać i szkoda ci czasu to jedź do kumatego mechanika. PZDR

Post: 03 kwietnia 2012, 13:54
autor: Kriss
Mikele szukałem na forum, ale nic konkretnego nie znalazłem, ale dzieki za odpowiedz :D

[ Dodano: Pon Kwi 16, 2012 1:23 pm ]
Czyszczenie i regulacja gaźników pomogła :one: