jeśli masz zbyt bogatą mieszankę biegu jałowego, to o ile na zimnym silniku będze chodził lepiej (to z racji tego, że zimny kolektor i komora spalania potrzebuje bogatszej mieszanki stechiometrycznej ponieważ słabiej odparowuje w tych warunkach) Im bardziej silnik się grzeje i wejdzie w przedział temp. nominalnej pracy mieszanka musi być uboższa z racji szybszego odparowania. Powiem na dystans tak: Wkręć każdą śrubę regulacyjną składu mieszanki (pilot screw adjuster - w manualu do zlokalizowania) do oporu i policz ile obrotów była wykręcona. Powinna być od 1.5 do 2.5 obrotu w zależności od modyfikacji (wydech, wiltr i dysza biegu jałowego) wykręć je po dwa oboty każdą i powinno CENZURA jak gupie ! Jeśli były wykręcone po dwa obr. to wkręć po pół obr. każdą. Walenie w komin powinno ustać, a moto przestanie mnieć czkawkę. To są ustawienia tzw. pre set i żeby to optymalnie dostroić potrzebny jest sprzęt do regulacji air fuel radtio taki jak gunson colortune, czy innovate. Dodatkowo korzystam z pirometru z dobrą optyką 50/1. Myślę, że wyraziłem się jasno, a opis jest dość obszerny... piszcie na gg w razie problemów bo czasu nie mam. Powodzenia !