Dzisiaj jest 29 marca 2024, 06:51

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Dławienie MOTO przy odkrecaniu.

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 327
Rejestracja: 18 października 2008, 23:40
Lokalizacja: Wroclaw
Pochwały: 1
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2001

Post » 26 października 2008, 13:10

moto18 ja bym tego tak nie zostawial na twoim miejscu, wszystko MUSI hulać : )

Cziken jest znany jako dobry człowiek ktory ma pojecie, wez do niego sie ukłon to moze jakas konsultacje telefoniczna chociaz przeprowadzicie [pewnie nie odmowi] bo widze ze tutaj sie do konca zimy w takim tempie nie dowiesz sie co jest problemem i co TAK NA PRAWDE powinienes zrobic.

panowie pomagajmy sobie w miare mozliwosci ...

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 26 października 2008, 14:32

jeśli masz zbyt bogatą mieszankę biegu jałowego, to o ile na zimnym silniku będze chodził lepiej (to z racji tego, że zimny kolektor i komora spalania potrzebuje bogatszej mieszanki stechiometrycznej ponieważ słabiej odparowuje w tych warunkach) Im bardziej silnik się grzeje i wejdzie w przedział temp. nominalnej pracy mieszanka musi być uboższa z racji szybszego odparowania. Powiem na dystans tak: Wkręć każdą śrubę regulacyjną składu mieszanki (pilot screw adjuster - w manualu do zlokalizowania) do oporu i policz ile obrotów była wykręcona. Powinna być od 1.5 do 2.5 obrotu w zależności od modyfikacji (wydech, wiltr i dysza biegu jałowego) wykręć je po dwa oboty każdą i powinno CENZURA jak gupie ! Jeśli były wykręcone po dwa obr. to wkręć po pół obr. każdą. Walenie w komin powinno ustać, a moto przestanie mnieć czkawkę. To są ustawienia tzw. pre set i żeby to optymalnie dostroić potrzebny jest sprzęt do regulacji air fuel radtio taki jak gunson colortune, czy innovate. Dodatkowo korzystam z pirometru z dobrą optyką 50/1. Myślę, że wyraziłem się jasno, a opis jest dość obszerny... piszcie na gg w razie problemów bo czasu nie mam. Powodzenia ! :mrgreen:
wciąż zajmuję się serwisem

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 26 października 2008, 20:06

cziken929, i to jest fachowa porada :)
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

 
Posty: 204
Rejestracja: 21 września 2008, 10:30
Lokalizacja: Tarnów
Motocykl: były cbr 900 sc33 jest gsxr1000 k7/sc57b
Rok produkcji: 0

Post » 26 października 2008, 21:27

kurde dzieki cziken929 jak tylko to zrobie to napisze na forum POZDRO

[ Dodano: Pią Lis 07, 2008 5:26 pm ]
chłopaki lipa dzis prubowałem z tom sroba regulacji i lipa dalej to samo , dalej pierdzi ;/ kurde nie wiem co robic ... głowa mnie boli przez to ;/

Poprzednia

Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości