Dzisiaj jest 15 maja 2024, 02:02

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Problem z mocą sc33 POMOCY

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 23
Rejestracja: 09 maja 2011, 15:18
Lokalizacja: bobrownik
Motocykl: honda
Rok produkcji: 1997

Problem z mocą sc33 POMOCY

Post » 19 maja 2011, 18:56

Niedawno miałem naprawianą skrzynie biegów (skrzynia została naprawiona) ale honda straciła na mocy wcześniej bez problemu stawiałem ją na koło a teraz czasem uda mi się ją oderwać z wielkim trudem ale na kole nie polece v-max 230! Po odebraniu fajera od mechanika nie za uwarzyłem problemu z mocą ponieważ była mokra droga. Pytanie czy to może być wina obrotomierza który wariuje już od ponad roku (jedna z teorii mechanika) lub sprzęgło czy co kolwiek, sam już nie wiem bo CENZURA jestem! Pytanie co to może być i co w takiej sytuacji robić ?

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 19 maja 2011, 22:33

zegary nie mają nic do prędkości. Jak silnik pracuje ? Równiutko ? może być przestawiony rozrząd np. Chodzi na wszystkie gary ?
Gdy by było sprzęgło słyszał byś jak silnik wkręca się na obroty a motocykl by nie przyśpieszał.
Mógł też coś złożyć, nie pokrył kanałów olejowych lub coś innego :)
JEżeli nie leci więcej niż 230 to oddawaj na reklamację i Ciebie nie powinno obchodzić co on spiep***ł ;)

 
Posty: 23
Rejestracja: 09 maja 2011, 15:18
Lokalizacja: bobrownik
Motocykl: honda
Rok produkcji: 1997

Post » 20 maja 2011, 06:26

silnik pracuje równo, na wszystkie gary chodzi! podejrzewam też jakiś syf w gasniku np. zatkana dysza. "JEżeli nie leci więcej niż 230 to oddawaj na reklamację i Ciebie nie powinno obchodzić co on spiep***ł " Umowy z nim jakiej takiej nie pisałem więc wrazie "W" czeba być nie miłym! Nie odpuszcze!

[ Dodano: Sob Maj 21, 2011 11:26 pm ]
... więc nie odpuszczam koleś mechanik sprzęta nie chce się podjąć wysyła mnie na hamownie za moja kasę ... wała chce mi puścić ... Więc sprawa wyląduje w sądzie będzie to pewno trwało dłużej niż rok ale nie PODARUJĘ ! Zamierzam jechać do autoryzowanego serwisu hondy zrobić diagnostyke (400pln) i oddawać sprawę do sądu (500pln) ! Jedyne co mnie boli to to że nie miałem umowy z nim pisemnej ale w prawie Polskim jest takie coś jak umowa słowna (świadków na to mam)! Teraz zamiast się cieszyć tygodniem urlopu w tunezji będę się CENZURA ... Ale nie podaruje!!!!!!!!!!!!!!! A co Wy o tym myślicie?
Wracam za tydzień!

Awatar użytkownika
 
Posty: 277
Rejestracja: 15 lutego 2011, 21:33
Lokalizacja: NGI
Motocykl: była SC33// szukam
Rok produkcji: 1998

Post » 23 maja 2011, 23:20

jeżeli przestawiony rozrząd to byłby problem z uruchomieniem. jeżeli dobrze się wkręca na obroty, nie dusi się to obstawiam skrzynie.
Lewy pas, gaz i płynę...
54.036592,21.799654

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 23 maja 2011, 23:31

Nie wiem jak to się dotyczy sprzedaży usług (naprawa motocykla) ale możesz spróbować go wezwać do naprawienia usterki na podstawie "niezgodności towaru z umową" .... ma 14 dni na odpowiedź na reklamację, później z automatu jest uznana. Jeżeli nie wystawił Ci faktury ani paragonu też bym to umieścił w reklamacji, wydyga się skarbowego :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 378
Rejestracja: 21 sierpnia 2010, 22:42
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 4
Motocykl: CBR 900rr
Rok produkcji: 1998

Post » 23 maja 2011, 23:45

Niekoniecznie. Ktoś już miał podobny problem. Słaby v-max i przyspieszenie. Okazało się, że miał przestawiony rozrząd od kilka zębów.

Awatar użytkownika
 
Posty: 277
Rejestracja: 15 lutego 2011, 21:33
Lokalizacja: NGI
Motocykl: była SC33// szukam
Rok produkcji: 1998

Post » 24 maja 2011, 13:15

ziomek w suzi miał przestawiony rozrząd to uruchomienie było porażką. nie wiem jak w cbr.
Lewy pas, gaz i płynę...
54.036592,21.799654

 
Posty: 53
Rejestracja: 24 września 2010, 12:59
Lokalizacja: Łódz
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 1997

Post » 26 maja 2011, 01:34

skrzynia jest ok bo była moja :D a ja zmieniłem cały piec bo PANEWKI poszły teraz serce od horneta 2005r stary piec na klamoty sprzedaje :diabel: jak coś to pisać

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 21 czerwca 2011, 11:03

jak się skończyło ?

 
Posty: 23
Rejestracja: 09 maja 2011, 15:18
Lokalizacja: bobrownik
Motocykl: honda
Rok produkcji: 1997

Post » 22 czerwca 2011, 09:58

skonczyło się tak że zrobiłem wszystko czyszczenie gaźników,wymiana świec itp. pojechałem na hamownie (za darmo bo na stacji BP) okazało się że mocy jest 105 km i wykres krzywy! Oddałem go z wykresem mechanikowi przyjoł bez problemu podłączył kabel z impulsatora na odwrót ... jak pojechałem na jazde próbną zagrzałem silnik i odkręciłem gazu by postawić na koło omało co niezaliczyłem pleców :) Coś pięknego MOTO działa i chodzi jak powinien! :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 378
Rejestracja: 21 sierpnia 2010, 22:42
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 4
Motocykl: CBR 900rr
Rok produkcji: 1998

Post » 22 czerwca 2011, 12:11

Dobrze że tylko taki problem.
Przynajmniej przeprosił Cię że to z jego winy?

Awatar użytkownika
 
Posty: 40
Rejestracja: 26 października 2010, 13:39
Lokalizacja: Rzeszów
Motocykl: SC33 '99
Rok produkcji: 1999

Post » 23 czerwca 2011, 14:10

Dodam jeszcze, że gdy jest przestawiony rozrżąd, wykresz mocy jest poszarpany i moc nie jest oddawana liniowo. ;)
Opisz dokładniej z tym impulsatorem.

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości