Luki213 pisze:Koma wiesz jak to jest z motorami, licznik nigdy nie pokazuje prawdziwego przebiegu a jak ma taki dylemat to niech sprawdzi, chociaz bedzie mial pewnosc, zeby bieg wyskoczyl to musi miec grubo powyzej 50tys czyli okolo 70tys jak mu wypadnie to bedzie wiedzial ze ma wiecej przelatane i niech jezdzi az mu calkiem bedzie wyskakiwal, w koncu naprawa to tylko 1200zl

, ja podejrzewam ze za delikatnie je wrzuca.
a skąd taki wniosek, że remont to 1200zł? liczyłeś części czy regeneracje i z robotą czy bez?
w każdym przypadku co innego będzie do wymiany, jeżeli przyczyną remontu skrzyni jest jest traktowanie(jak pisano powyżej) a nie jeszcze sam przebieg to najczęściej wystarczy zmienić zębatki drugiego biegu czyli jakbym miał zgadywać to jakieś 600zł same części
jeżeli skrzynia będzie miała już koło 70 tysiów to często gęsto wodziki wyglądają cienko i jak się już rozbiera to warto zmienić a same wodziki to 1 tyś złociszy
ale generalnie odnośnie biegów zgrzyty są normalne (przy zmianie bez sprzęła przy średnim zakresie obrotów powinno whcodzić ładnie), póki biegi nie wypadają jest ok
pzdr