Dzisiaj jest 04 maja 2024, 23:44

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

skrzynia

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 28 sierpnia 2008, 16:39

Postrah pisze:blgam pomozcie jak cos wiecie co jest
czeka cie wyprawa do serwisu
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

 
Posty: 3
Rejestracja: 28 sierpnia 2008, 13:42
Lokalizacja: warszawa
Motocykl:
Rok produkcji: 0

Post » 29 sierpnia 2008, 10:02

A jak kosztowan jest ta wyprawa wiesz fabiq???

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 29 sierpnia 2008, 16:36

nigdy nie robilem , ale wyciagniecie silnika i wymiana panewek kosztowala mnie 500 pln, mysle ze za skrzynie bedzie podobnie
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

 
Posty: 556
Rejestracja: 25 marca 2008, 20:25
Lokalizacja: NNM
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33 '98
Rok produkcji: 0

Post » 29 sierpnia 2008, 19:07

Postrah jak jakis dobry mechanik zrobi Ci to za 1tys zl to nawet sie nie zastanawiaj.

Awatar użytkownika
 
Posty: 344
Rejestracja: 06 czerwca 2007, 20:12
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Rok produkcji: 2010

Post » 02 października 2008, 01:02

No i się stało :( - padła i u mnie skrzynia, a konkretniej 2 bieg..

Orientujecie się może, co u mnie kwalifikuje się do wymiany jeżeli 2 bieg wypada przy 6 oraz 8 tys. obr. ??

Co mnie najbardziej dziwi to to, że niewypada on przy ostrym pałowaniu na 1 i przerzeceniu na bieg 2 bez sprzegła (zalecany test skrzyni w jakim stanie jest 2 bieg w moto) tylko jak jade na samej 2'jce :? Na innych biegach 1,3,4,5,6 nie ma żadnego problemu..

..stawiałbym że do wymiany mam koła zębate 2-go biegu oraz zapewne wodzik - ale co wy o tym sądzicie? bo ja w tym temacie jestem dupa :oops:


będe wdzięczny za info! :roll:

 
Posty: 16
Rejestracja: 19 września 2007, 16:31
Lokalizacja: Czeladż
Motocykl: fireblade sc28
Rok produkcji: 0

Post » 02 października 2008, 14:18

Ja mam podobny problem 2 bieg wyskakuje mi przy 6 tys obrotów i jak sie pytalem w serwisie to mi za samo wyciagniecie powiedzieli 1500zl a cześci - wodzik zebatka i pamieć. wiec w z uszczelkami olejem i cała reszta ok 3000 taka impreza:(

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 02 października 2008, 17:46

to piszcie do czikena tani dokladny i dobry!!

Awatar użytkownika
 
Posty: 344
Rejestracja: 06 czerwca 2007, 20:12
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Rok produkcji: 2010

Post » 02 października 2008, 22:51

Adrian: Ty pytałeś o te części a zwłaszcza samą robocizne w autoryzowanym serwisie Hondy czy jak ?!? :?

..bo ja się już boje tych kosztów naprawy :(


napiszcie co się wymienia na 100% przy padniętym 2-gim biegu w skrzni!

 
Posty: 16
Rejestracja: 19 września 2007, 16:31
Lokalizacja: Czeladż
Motocykl: fireblade sc28
Rok produkcji: 0

Post » 02 października 2008, 23:36

wiec tak.
sama robicizna 1500 w serwisie a u innego goscia 1200.
i na 100% trzeba wymienic wodzik pamiec i zebatke a ona jest polaczona chyba z 5 biegiem.Ponoc pominiecie jakiejs z tych czesci konczy sie tym ze po dwoch tysiacach bedzie to samo.Wiec jesli wymieniac to calosc.Tak mi mowil kolo co robi motocykle od 20 lat i nie jednego fajera juz robil.

Awatar użytkownika
 
Posty: 344
Rejestracja: 06 czerwca 2007, 20:12
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Rok produkcji: 2010

Post » 03 października 2008, 02:01

i żeby dobrać się do skrzyni trzeba wyjmować silnik z ramy tak? :roll:

bo zdejmując samą miskę olejową moge sprawdzić sobie tylko w jakim stanie są wodziki??

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 03 października 2008, 09:28

tylik pisz do czikena naprawde tani gosc nie masz daleko!! tak trzeba wyjac silnik!! o takie rzeczy nawet bym w serwisie nie pytal!! A cziken cos krzyczal pińćset złotych za robote!!

Awatar użytkownika
 
Posty: 344
Rejestracja: 06 czerwca 2007, 20:12
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Rok produkcji: 2010

Post » 03 października 2008, 21:13

No nie wiem czy ponad 200 km to tak blisko dla mnie :lol:

Co do wyjęcia skrzyni bez wyjęcia silnika z ramy - to pytam dlatego że gdzieś mi już się obiło o uszy że można w jakimś moto wyjąć tak skrzynke, chyba że były to jakieś przed potopowe mity za które nie dam se ręki uciąć :?

PoprzedniaNastępna

Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości